|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  26 november 2014, 15:18 | #61 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 28 juli 2010 
				 |    En zeggen dat Staf de Clercq, leider  van het VNV, Wallonië beschouwde als Vlaams gebied dat na de overwinning van de Duitsers terug moest gekoloniseerd worden door de Vlamingen... | 
|   |   | 
|  26 november 2014, 15:38 | #62 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 januari 2006 Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest 
				 |   Citaat: 
  Op de koop toe hebben we die ramp te 'danken' aan anti-democratische separo-nationalisten! En dan zijn er nog die zich quasi-verwonderd af durven te vragen waarom ze niet écht geliefd zijn, noch écht ernstig worden genomen  
				__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   | |
|   |   | 
|  26 november 2014, 15:47 | #63 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 januari 2006 Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest 
				 |   Citaat: 

__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   | |
|   |   | 
|  26 november 2014, 15:56 | #64 | |
				 |   Citaat: 
 Piet Mondriaan, Theo van Doesburg, Harry Mulisch, Ramses Shaffy, Rem Koolhaas, Alex van Warmerdam, ..., ... volstrekte onbekenden. :diepe zucht: en  
|   |   | 
|  26 november 2014, 16:01 | #65 | |
				 |   Citaat: 

|   |   | 
|  26 november 2014, 16:09 | #66 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 26 december 2008 Locatie: De Nederlanden 
				 |   http://www.doorbraak.be/nl/opheffing...geen-apocalyps http://www.doorbraak.be/nl/walloni%C...anse-republiek beetje leeswerk voor de Belgicysten  | 
|   |   | 
|  26 november 2014, 16:13 | #67 | |
				 |   Citaat: 
 Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 november 2014 om 16:15. | |
|   |   | 
|  26 november 2014, 16:44 | #68 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  5 november 2013 
				 |   | 
|   |   | 
|  26 november 2014, 16:54 | #69 | 
				 |   Inderdaad. Het blijft allemaal heel braaf. Heel kleinburgerlijk . Meer nog, het komt zelfs tot 'gedoogsteun'. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 november 2014 om 16:55. | 
|   |   | 
|  26 november 2014, 16:54 | #70 | |
				 |   Citaat: 
 Laten we hopen dat De Heren Etcetera Wilders Geert en Theeuwen Hans nog lang hun gedacht gaan mogen zeggen, nietwaar. Stelt u zich maar even voor dat iemand hen 'onder de korenmaat' zou (durven te) helpen  
				__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   Laatst gewijzigd door djimi : 26 november 2014 om 16:56. | |
|   |   | 
|  26 november 2014, 19:45 | #71 | |
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd: 28 januari 2011 Locatie: Het Graafschap Holland 
				 |   Citaat: 

__________________ Ní neart go cur le chéile! | |
|   |   | 
|  27 november 2014, 12:43 | #72 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd: 19 mei 2008 Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN 
				 |   Citaat: 
  Of hoe de leider dwaalde !  Na een Duitse overwinning zou niet Vlaanderen de kolonisator zijn maar zou het "gekoloniseerd" worden, tenminste in de betekenis van geannexeerd. Zowat de ganse Belelux zou deel uitmaken van het Grossdeutsche Reich: exit Groot-Nederland. Maar goed, dat weet ge zelf ook! 
				__________________ Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 27 november 2014 om 12:54. | |
|   |   | 
|  27 november 2014, 12:45 | #73 | |
| Banneling Geregistreerd: 28 september 2004 
				 |   Citaat: | |
|   |   | 
|  27 november 2014, 12:52 | #74 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd: 19 mei 2008 Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN 
				 |   Citaat: 

__________________ Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. | |
|   |   | 
|  27 november 2014, 12:59 | #75 | |
				 |   Citaat: 
 Ik was vorig weekend in Gent op de vrijdagmarkt en mijn gemoed kwam vol bij het aanschouwen van het standbeeld van diegene wiens naam ik draag als forumnaam. En dan heb ik het nog niet eens over het koppel dat op de grote markt in Brugge staat. 
				__________________ Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. | |
|   |   | 
|  27 november 2014, 13:01 | #76 | 
				 |   Zolang u niet over een 142 IQ beschikt, doet u er goed aan waarlijk diepzinnige gedachtengangen - én de gedachtenganger - met de gepaste eerbied te bejegenen   
				__________________ "There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!   | 
|   |   | 
|  27 november 2014, 13:11 | #77 | |
				 |   Citaat: 
 Nog een geluk dat Bruggelingen ook (het standbeeld van) Simon Stevin hebben om zich aan op te trekken  
|   |   | 
|  27 november 2014, 14:18 | #78 | |
				 |   Citaat: 
 Of, hoe uw voorlaatste post grandioos bij mij weer in dovemansoren valt...  Tja, waarvan werd ge ook al weer doof ? 
				__________________ Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 27 november 2014 om 14:36. | |
|   |   | 
|  27 november 2014, 14:34 | #79 | ||
				 |   Citaat: 
 Of hoe ook in deze draad weer een hoop klichees, veralgemeningen en gemeenplaatsen worden herkauwd. (Maar niet alleen door u hoor, ik pik er u gewoon effe uit bij wijze van voorbeeld.  ) In de zuidelijke Nederlanden heeft men langer onder een diktatuur geleefd ??  Na jaa, was het noorden na zijn bevrijding van Spanje dan geen diktatuur meer....? Vraag dat eens aan bijvb. iemand als Oldenbarneveldt... En was het zuiden onder de Oostenrijkse Habsburgers dan méér een diktatuur dan het noorden...? Citaat: 

__________________ Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 27 november 2014 om 14:42. | ||
|   |   | 
|  27 november 2014, 15:01 | #80 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  5 november 2013 
				 |   Citaat: 
  Onbegonnen werk om dit tekort op dit forum in te halen. | |
|   |   |