![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een budget gaat over de toekomst niet over het verleden = boekhouding.
Bij het wisselen van partijen spelen totaal andere factoren een rol dan die uit het verleden. Alles kan veranderen zelfs het aantal ambtenaren, kijk maar eens wat men van plan is met het leger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou dom zijn van de N-VA als ze het niet zouden doen. Bekijk het als een soort brainstormen. Iedereen mag, onbeperkt naar voor brengen wat ie wil. Op een gegeven moment worden al die uitspraken of voorstellen onder de loep genomen. Uit de gekste dingen kan je vaak, mits enkele veranderingen, de best voorstellen halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blijkbaar heb jij het rapport al helemaal geanalyseerd dus geef ons eens enkele voorbeelden op welke vlakken het rapport ondermaats is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knuppel, jij die prat gaat op het houden van een 'database' met uitspraken van tegenstanders op politics.be om hen daar later mee te kapitelen zult van mij probleemloos zware kritiek kunnen vinden op Pascal Smet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Ook niet helemaal juist : het Rekenhof zegt niet dat de regering de geschatte inkomsten en uitgaven totaal verkeerd heeft ingeschat. Het Rekenhof zegt dat de regering de besparingen te weinig heeft toegelicht zodat het hof de juistheid niet kan controleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Partijtucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht trouwens dat de begroting nog moest worden opgesteld?
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik stem volgende verkiezingen op 't Rekenhof.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens zien of Petercam ook weer zou komen klagen zijn mochten de rode broeders nog in de regering gezeten hebben.
De kritiek van het rekenhof is er altijd geweest, maar het is wel opvallend dat het nu zo streng is. Je mag er natuurlijk niks achter zoeken, want dan ben je een slaafken. ![]() Of moet ik hysterische Karin Temmerman dan maar klasseren onder gewone oppositietaal?
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook voor de vorige regering(en) was het niet altijd aangenaam om hun kritiek te moeten ondergaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oncomfortabel hee, daar in je onderbroek staan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zal niet gek ver moeten zoeken naar het steuntje in de rug dat je HO gaf die "Ben zwets" kapittelde omdat die er nog maar aan dénkt om in Vlaanderen hetzelfde te doen wat Pascal Smet in Brussel dééd. Bedankt dat je er mij aan deed denken dat ik iets in mijn database vergat op te slaan. ![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De partijslaafjes van de vorige regering hébben de onaangename kritiek van het rekenhof niet klakkeloos ondergaan.
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen de N-VA. Niemand heeft de voorstellen van het VB meer mògen copiëren dan De Block. En daar gaat nu haar opvolger van de N-VA werk van maken.