![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wel voor te netwerken, hé. Zoals die achterlijke loge e.d.
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() En wie zat in dit jaar in de jury van de verkiezing van Mister Gay Vlaanderen? Jawel, KVHV-erelid Bart De Wever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijkbaar niet enkel de kerk, Volgens Femma. ""Dat kan inderdaad. Mannen zoals jij maken we graag sympathiserend lid"" Dus mannen kunnen geen volwaardig lid worden bij Femma.
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niemand is toch verplicht om lid te blijven. Eender welke idioot kan met een kerk beginnen.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Ik heb het KVHV niet horen protesteren tegen dit onvlaamse federale regeerakkoord. Lag wellicht te moeilijk. Er is immers meer moed voor nodig dan om een bisschop aan te vallen. Overigens, een ander erelid van het KVHV is een priester van FSSPX, een andere van SJM.
Lionel Vandenberghe, mede-oprichter, zit voorwaar in vreemd gezelschap. Grappig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Wat het probleem is? Dat die leden menen dat iedereen hun arcahaïsche ideetjes moet overnemen en volgen. Een beetje extremistische moslims, maar dan met een lint over hun schouder, een klak op hun kop en een pint in hun hand. Dat is het probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Wat een dwaze veralgemening. Heer vergeef het hem want hij weet niet wat hij zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De kerk is niet hetzelfde als de maatschappij. Voorhuwelijkse betrekkingen is voor iedereen verboden volgens de Kerk. Het speelt geen rol of men hetero of holebi is. Het huwelijk is enkel tussen man en vrouw mits voorwaarden. Het zijn religieuze regeltjes. Men veroordeelt niet wat men is, men zegt enkel, dit zijn de regels. Holebi zijn is geen zonde. Echter is dit op betrekking van de eigen ziel. Wie ben ik om iemand anders te beoordelen. Wie de leer van Jezus niet volgt is een zondaar. Wel een zondaar voor zijn eigen ziel. Men kan perfect met zondaars samenleven in een maatschappij. Dit probleem zie ik bij velen. Men doet alsof de Kerk het gezag van de maatschappij is terwijl het slechts een herder voor de ziel is.
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Ik zou stellen dat aanhangers van homoseksualiteit aanhangers zijn van links.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() http://www.kvhvantwerpen.be/persbericht.html
"""als zondig wordt bestempeld door de Kerk""" Als ik me niet vergis is die kerk een 'privé-instelling' met eigen regels en gebruiken (wat mij betreft achterlijke regels en gebruiken, maar kom, elk diertje zijn pleziertje). Dus diegenen die zo van hun oren maken dat dit homo-gedoe ongelooflijk discriminerend is, enz...enz.... waarom hebben die allang niet van dezelfde oren gemaakt over de discriminatie van de vrouw in die kerk ? Is dat dan ook geen reden om naar dat anti-discriminatie-dinges te stappen ? ![]() (voor alle zekerheid, omdat er tegenwoordig nogal veel taalfoutincidenten zijn, ik schrijf het instituut 'kerk' zonder hoofdletter puur uit balorigheid. Onnodig mij daar op te wijzen..... ![]()
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |