![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||||
|
![]() Citaat:
Beseft u zelf niet hoe onbeschoft u bent? Wat ik deed was net op dezelfde manier u bejegenen zoals gij anderen bejegent. In de hoop dat u uzelf zou herkennen in de spiegel. Maar u bent zo overtuigd van uw gelijk dat uw oogkleppen toegeklapt zijn. U hebt geen flauw benul. Uw verwijten aan mij zijn dan ook totaal hypocriet. Hoe moet ik anders volgende zin interpreteren: Dat je struikelt over zo'n simpele rekensom doet mij geloven dat je weinig kaas hebt gegeten van deze materie maar je gedachten eerder een afkooksel zijn van impressies die je hebt opgedaan van Hollywood. Betekent dat niet dat ik dom ben? Citaat:
Waar is uw tegenargumentatie waaruit blijkt dat ik een redeneringsfout heb gemaakt? Zeggen dat mensen niet voor het goedkoopste product zullen kiezen is geen geldig argument. Het eerste waar mensen naar kijken als ze iets kopen is de prijs. Citaat:
En op volgende vraag heb ik nog steeds geen antwoord gekregen: Wat denkt u dat drugscriminelen gaan doen bij legalisatie? Gaan die hun hebzucht naar 'snel geld' opgeven en achter de kassa in de GB zitten? Citaat:
En dan presenteert u dit lijstje, en u begrijpt niet dat u mensen daar niet mee kan overtuigen. Net als elke gelovige niet begrijpt dat iemand anders niet in zijn opperwezen gelooft. Daarom bent u mij als dom te beledigen. U begrijpt niet dat ik een andere mening heb. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vindt gij dat nu zelf niet vreemd? Stelt gij uw eigen gedrag nooit in vraag? Ik wacht nog steeds op uw bewijs dat de maffia de Nederlandse regering onder druk zet. Ik wacht vol ongeduld... Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 juni 2015 om 19:17. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ross Ulbricht is homo, daarom de snelle pogingen om hem te linken aan pedofilie.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Ik wacht namelijk nog steeds vol ongeduld op uw bewijs dat de maffia de Nederlandse regering onder druk heeft gezet ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zal mij gewoon beperken tot dit: uw keuzes zijn vrij om trachten uw drangen te bevredigen. Uw drangen zijn echter niet vrij. Citaat:
Honger bestaat. Of ge eraan weerstaat is ook weer een vrije keuze. Vrije keuze betekent niet dat er geen randvoorwaarden met fatale consequenties kunnen zijn. Echter, zolang die fatale consequenties niet het gevolg zijn van expliciete handelingen van anderen, beschouw ik die als deel uitmakend van de vrije keuze. Als jij kiest om niet te eten (omdat je niet zou weten hoe eraan te geraken bijvoorbeeld), dan ga je dood uit vrije keuze. Als ik U echter de keel over snij, dan ga jij dood door een expliciete daad van mijn hand, en dan is dat voor U geen vrije keuze. Natuurlijk ben je dood in de twee gevallen. Maar in het eerste geval ben je vrij dood gegaan, in het tweede geval werd je vermoord. Het eerste is voor mij keurig, het tweede is voor mij uit den boze. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 juni 2015 om 10:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |