![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Dus het is enkel een geneesmiddel als het een ziekte geneest volgens jou?
Niet volgens de geneeskunde anders: Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nogthans staan de meeste neusdruppels geregistreerd als geneesmiddel
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() Tsja, wat verwacht je van iemand die het denkt beter te weten dan de professionals uit de medische wereld.
Laatst gewijzigd door JBM : 17 juni 2015 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() De drugproblematiek uit de doeken gedaan. Zuip u dood, alles ok, want belasting op betaald. Rook een jointje, 'vroeg of laat krijgen we u te pakken en ga je naar de gevangenis, want geen belasting op betaald.'
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is toch maar wat aan het trollen.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 juni 2015 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
In het Engels hebben ze een uitdrukking voor dit soort situaties: the bleeding obvious. ![]() Nergens lees ik in uw quote dat een geneesmiddel een middel is dat niet geneest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Dat staat er niet. Er staat 'medische' wiet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lichaam zet trouwens " helemaal niet de hongerknop uit omwille van de kanker " maar omwille van de medicatie in de vorm van chemo en bestraling. Zelden iemand zo over kanker uit zijn nek weten kletsen. Dus ja wie kanker heeft en amper enige eetlust heeft baat bij het gebruik van cannabis, evengoed chronische zieken die door jarenlang morfinegebruik of andere medicatie weinig eetlust hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoop dat u geen dokter bent, gezien uw kennis over medicatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() gelieve uw eigen uitgevonden definitie niet te poneren als waarheid.
volgens de wet: Citaat:
linkje:http://www.fagg-afmps.be/nl/binaries...m290-27168.pdf kan je zelf wel googlen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
U antwoordt niet op mijn argument. Een kankercel is een cel die meer energie nodig heeft dan een gewone cel. De vraag die ik steeds opnieuw moet stellen en waar ik geen antwoord op krijg is: Is het wel verstandig om bij kanker artificieel de honger op te wekken en zo de kankercellen energie te geven? Bij chemo zet het lichaam de hongerknop af, en hebt u zich al eens afgevraagd waarom dat is? In de titel van de thread staat er dat cannabis een wondermedicijn is. Tegen die onzin ga ik in. Mirakels bestaan niet. Dit soort valse argumenten voor legalisatie bestrijd ik met veel plezier. Alsof blowers inzitten met de problemen van anderen. Wat een hypocrisie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag een oerdomme mening hebben maar wanneer je gaat drammen met je onzin, alsof de groei van kanker afhangt van wat je normaal eet, dan heb je de intelligentie van een pinda hoor. Nog nooit gehoord dat het gewezen kankerpatiënt zijn, uiteraard op de hoogte van wat dit is, een " machtsargument " zou zijn, gaat het nog wel met jou? Laatst gewijzigd door alice : 17 juni 2015 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Wel, vertel mij (en dit is de zoveelste keer dat ik het vraag) welke ziekte cannabis wonderbaarlijk geneest. Om u het antwoord te besparen: geen enkele, en dat weet u goed genoeg. Dat argument van 'wondergeneesmiddel' is een drogreden om legalisatie door te drukken. Het enige wat blowers willen is goedkope stuff en overal te koop. Zoals elke verslaafde denken blowers enkel aan zichzelf. Nu, dat is niet erg, de meeste mensen denken enkel aan zichzelf. Maar de 'nobele' uithangen en pretenderen onbaatzuchtig te zijn, dat is verschrikkelijk hypocriet, en daar heb ik een hekel aan. |
|
![]() |
![]() |