![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou die tekst van Mindset toch zo maar niet onmiddellijk van tafel vegen. Hij heeft toch wel grotendeels gelijk. Het is zonder meer waar dat we sedert de jaren zestig een steeds verder schrijdende vervlakking en afschaven van bepaalde maatschappelijke en morele normen hebben meegemaakt.
|
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]()
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk bijvoorbeeld aan partnertrouw, aan het erg vlot toestaan van abortus ("de datum ligt mij niet..."), de excessen die we gekend hebben in bepaalde delen van de sociale wetgeving (en waar men nu, gelukkig maar, poogt paal en perk aan te stellen) zoals het gebruik van tijdskrediet (met behoud van sociale lasten voor de werkgever) voor de zotste dingen zoals wereldreizen of het volgen van cursussen die met het werk niets te maken hebben...
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles waar dat volk voor staat en in gelooft is over enkele jaren compleet verdwenen. Laatst gewijzigd door Thuleander : 28 november 2015 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Zou hij in Parijs moeten gedaan hebben.
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nog mensen die van dat soort platte onderbroekenlol, debiliteiten en zichzelf belachelijk maken houden.
Raar maar waar. Ik herinner me plots ook alweer waarom er zo wordt gelachen met dat kleine volkje in 't buitenland. Jammer.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook dat hebben we te danken aan de huidige "lolbroeken" die menen grappig te zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() SDX, ben je alleen maar geestelijk geëmigreerd of wat is dat hier nu?
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 28 november 2015 om 15:39. |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er hier nu een heel processie kaloten toegekomen op het forum, om in elke draad een psalm te zingen over de verloedering door de vrije seksuele moraal en het 's vrijdags vlees eten in plaats van vis ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 28 november 2015 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook fysiek.
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht dat SDX een man was. Jullie kennen mekaar dus.
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik ben geen man en nee, ik ken geen kleuters.
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Niet echt , maar als ik half gedegouteerd naar Spanje zou verhuizen dan ga ik niet dagelijks op een forum als politics.be rondhangen , noch zou ik mij ergeren aan wat de VRT die avond heeft uitgezonden of wat parlementslid A of B heeft gezegd , enz. , ... , kortom ze zit hier in Vlaanderen ergens gefrustreerd achter hare PC .
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 28 november 2015 om 17:02. |
![]() |