![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
|
"HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > | > | "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in bericht > | news:[email protected]... > | > > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > | > news:[email protected]... > | >> > | >> Ik heb geen trein nodig, ik gebruik hem niet. > | > > | > Gepensioneerde boefferkes hebben inderdaad geen trein nodig. > | > > | >> > | >> Laat dezen ervoor betalen welke hem gebruiken. > | > > | > Doen die mensen ook. > | > | Doen ze niet. > | Ze betalen de prijs niet, daarom 10 miljard schulden. > > Die schuld was ervoor al, en kan je niet op die mensen steken. > En ja zij betalen ook, via hun belastingen. > ik betaal dus ook via mijn belastingen en een extra (de extra kostprijs > voor > een ticket). Gij vult de put, gemaakt door anderen, niets meer, niets minder. > | > | >> > | >> Laat uw politiek correcten hem maar gebruiken en betalen ook, > | >> volle prijs. > | > > | > De niet-politiek correcten daarentegen rijden met de wagen? Je bent > weer > | > niet echt duidelijk GK. > | > > | > > | >> > | >> En nee, niet betalen met de staats VISA, maar uit eigen zak. > | > > | > Loool: 'staatsvisa'. > | > > | > | Vraag maar eens aan uw vriend SS uit H hoeveel hij uitgeeft > | ten voordele van het eigen persoontje met de Staats (belastingsbetaler) > | VISA kaart. > > Weinig, en dan nog gecontroleerd. > Wanneer hetVB aan het bewind zal zijn, zijn er geen VISA kaarten in > gebruik, > want dat is te gemakkelijk na te zien, voor welke zaken deze gebruikt > worden. > Zij zullen liever op het oude systeem gokken, is moeilijker na te zien, > gemakkelijker om te schoemelen, en weet dat het leuk meegenomen is, maar > het > is daarbovenop nog slecht kontroleerbaar. > > Leuk als je met facturatie te maken hebt, en dat je weet hoe dergelijke > zaken werken, vindt je niet? > > P.s. FDW geeft ook onkosten in, en wie weet zijn die wel niet gebonden aan > zijn functie als politieker! > Hoeveel van die zogenaamde politiekers van het VB geven hun kosten niet > in, > op de oude manier, waar praktisch geen controle op is? > Weet je dat allemaal? > > Weet je wat een parlementair uitgeeft en welk budget hij eigenlijk heeft? > Als het antwoord nee is, ga dan maar lekker op zoek, want iedere > politieker, > in oppositie of regeerend heeft zo een budget. > Juist, een budget vastgelegd door de politieke vrienden, hoe meer hoe liever, gij zet mijn budget vast, ik zal dat eventjes met het uwe doen. Ik kent gij, gij kent ik, wij kennen ons. Legale diefstel zeg ik daartegen, net zoals dit jaar het dubbel vacantiegeld welke de heren politiek correcten zich toegeeigend hebben. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
|
|
#62 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... | | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht | > | > En dat terwijl je in de spiegel aan het kijken bent ;-) | > Ben jij even een h.......r. | > | Tja wie niet horen wil zal voelen | | Nr 3 is in aantocht, is reeds lang geleden, een godsdienstoorlog, | wanneer was de laatste alweer ? Deze is inderdaad aan het aankomen. Alleen is de vraag, om welke reden? Goddienst? Of is het om de grondstoffen. Die wonderbarlijke grondstoffen zoals water en olie? Want daarover gaat het nu in het midden oosten. Ook al zal jij dit ontkennen. P.s. ga eens lekker 9/11 huren en bekijk hem eens, dan zal je weten waarom ik dit zeg, plus ga eens na wat er op dit moment aan eht gebeuren is met drinkbaar water! Dus vermoed ik dat de 3 de zal uitbreken maar dat we niet weten welke reden eht zal zijn, tot deze is uitgebroken. | | -- | Ghingis Khan | http://chinggiskhanfoundation.com/ | http://www.khadag.org/ | | | |
|
|
#63 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:%[email protected]... | | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht | news:[email protected]... | > | > "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message | > news:[email protected] i.nl... | > | Cathy wrote: | > | | > | > Aai de khan nog maar eens over zijn koppeke, want zijn eten was 1 uur | > te | > | > laat. | > | | > | Mijn hond heet niet khan, en ze krijgt haar eten altijd op tijd. | > | | > | > En doet hem ne muilband aan. | > | | > | Waarom? Een Jack Russell luistert over het algemeen heel goed[*] , en | > | zij bijt alleen als ik dat zeg. | > | | > Heb de indruk dat je niet eens weet wat een Jack Russell eigenlijk is! | > Het is een rot beest met een nog rotter karakter, wat al genoeg zegt over | > de | > eigenaars van dergelijke honden. | > | > Het valt praktisch altijd aan langs achter, of gaat langs onder zo naar de | > keel. | > Het zijn kleine moordenaars die eigenlijk niet thuishoren als huisdier, | > maar | > eerder voor wat ze ooit gekweekt zijn. | > Als ratten jagers !!!!! | > | > Dus rattenvanger, ga nog even lekker op de ratten jagen, want dat zal | > later | > jouw beroep zijn, als het VB klaar is met jou. | > ;-) | > | | | http://www.terrier.com/ | | Je bent blijkbaar niet op de hoogte. Toch wel mijne kameraad, en beter dan je denkt want ik ben tegen vossenjacht. De russel word gebruikt om de vos uit zijn hol te jagen of hem in zijn hol te doden. Vermits ik tegen vossenjacht ben, het vals karakter ken van den russel (maak dit dagelijks mee), is dit voor mij een rattenvanger. Tevens mishandelen de meeste eigenaars van russels deze dieren! Vandaar de gefustreerde russels die zo vals als maar kan zijn, zijn. | | -- | Ghingis Khan | http://chinggiskhanfoundation.com/ | http://www.khadag.org/ | | | |
|
|
#64 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... | | "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht | news:[email protected] i.nl... | > HazeWizard wrote: | > | >> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message | >> news:[email protected] i.nl... | >> | Cathy wrote: | >> | | >> | > Aai de khan nog maar eens over zijn koppeke, want zijn eten was 1 uur | >> te | >> | > laat. | >> | | >> | Mijn hond heet niet khan, en ze krijgt haar eten altijd op tijd. | >> | | >> | > En doet hem ne muilband aan. | >> | | >> | Waarom? Een Jack Russell luistert over het algemeen heel goed[*] , en | >> | zij bijt alleen als ik dat zeg. | >> | | >> Heb de indruk dat je niet eens weet wat een Jack Russell eigenlijk is! | >> Het is een rot beest met een nog rotter karakter, wat al genoeg zegt over | >> de | >> eigenaars van dergelijke honden. | >> | >> Het valt praktisch altijd aan langs achter, of gaat langs onder zo naar | >> de | >> keel. | >> Het zijn kleine moordenaars die eigenlijk niet thuishoren als huisdier, | >> maar | >> eerder voor wat ze ooit gekweekt zijn. | >> Als ratten jagers !!!!! | >> | >> Dus rattenvanger, ga nog even lekker op de ratten jagen, want dat zal | >> later | >> jouw beroep zijn, als het VB klaar is met jou. | > | > Gij zijt echt een benepen menneke, he? | > | Alle roden zijn benepen, zeker als ze zien dat het met hun bergaf gaat. ROFL | | -- | Ghingis Khan | http://chinggiskhanfoundation.com/ | http://www.khadag.org/ | | | |
|
|
#65 |
|
|
"HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > | > | "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in > bericht > | news:[email protected] i.nl... > | > HazeWizard wrote: > | > > | >> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in > message > | >> news:[email protected] i.nl... > | >> | Cathy wrote: > | >> | > | >> | > Aai de khan nog maar eens over zijn koppeke, want zijn eten was 1 > uur > | >> te > | >> | > laat. > | >> | > | >> | Mijn hond heet niet khan, en ze krijgt haar eten altijd op tijd. > | >> | > | >> | > En doet hem ne muilband aan. > | >> | > | >> | Waarom? Een Jack Russell luistert over het algemeen heel goed[*] , > en > | >> | zij bijt alleen als ik dat zeg. > | >> | > | >> Heb de indruk dat je niet eens weet wat een Jack Russell eigenlijk > is! > | >> Het is een rot beest met een nog rotter karakter, wat al genoeg zegt > over > | >> de > | >> eigenaars van dergelijke honden. > | >> > | >> Het valt praktisch altijd aan langs achter, of gaat langs onder zo > naar > | >> de > | >> keel. > | >> Het zijn kleine moordenaars die eigenlijk niet thuishoren als > huisdier, > | >> maar > | >> eerder voor wat ze ooit gekweekt zijn. > | >> Als ratten jagers !!!!! > | >> > | >> Dus rattenvanger, ga nog even lekker op de ratten jagen, want dat zal > | >> later > | >> jouw beroep zijn, als het VB klaar is met jou. > | > > | > Gij zijt echt een benepen menneke, he? > | > > | Alle roden zijn benepen, zeker als ze zien dat het met hun bergaf gaat. > > ROFL Op de grond liggen rollen met het schuim op de mond is geen argument -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
|
|
#66 |
|
|
"Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > HazeWizard wrote: > >> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected] i.nl... >> | Cathy wrote: >> | >> | > Aai de khan nog maar eens over zijn koppeke, want zijn eten was 1 uur >> te >> | > laat. >> | >> | Mijn hond heet niet khan, en ze krijgt haar eten altijd op tijd. >> | >> | > En doet hem ne muilband aan. >> | >> | Waarom? Een Jack Russell luistert over het algemeen heel goed[*] , en >> | zij bijt alleen als ik dat zeg. >> | >> Heb de indruk dat je niet eens weet wat een Jack Russell eigenlijk is! >> Het is een rot beest met een nog rotter karakter, wat al genoeg zegt over >> de >> eigenaars van dergelijke honden. >> >> Het valt praktisch altijd aan langs achter, of gaat langs onder zo naar >> de >> keel. >> Het zijn kleine moordenaars die eigenlijk niet thuishoren als huisdier, >> maar >> eerder voor wat ze ooit gekweekt zijn. >> Als ratten jagers !!!!! >> >> Dus rattenvanger, ga nog even lekker op de ratten jagen, want dat zal >> later >> jouw beroep zijn, als het VB klaar is met jou. > > Gij zijt echt een benepen menneke, he? > Alle roden zijn benepen, zeker als ze zien dat het met hun bergaf gaat. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
|
|
#67 |
|
|
"HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > | > | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht > > | > > | > En dat terwijl je in de spiegel aan het kijken bent ;-) > | > Ben jij even een h.......r. > | > > | Tja wie niet horen wil zal voelen > | > | Nr 3 is in aantocht, is reeds lang geleden, een godsdienstoorlog, > | wanneer was de laatste alweer ? > > Deze is inderdaad aan het aankomen. > Alleen is de vraag, om welke reden? > Goddienst? > Of is het om de grondstoffen. > Die wonderbarlijke grondstoffen zoals water en olie? > Want daarover gaat het nu in het midden oosten. > Ook al zal jij dit ontkennen. > P.s. ga eens lekker 9/11 huren en bekijk hem eens, dan zal je weten waarom > ik dit zeg, plus ga eens na wat er op dit moment aan eht gebeuren is met > drinkbaar water! 9/11 huren ? Man o man. > Dus vermoed ik dat de 3 de zal uitbreken maar dat we niet weten welke > reden > eht zal zijn, tot deze is uitgebroken. Niet weten, niet willen weten bedoel je. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
|
|
#68 |
|
|
"HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:%[email protected]... > | > | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht > | news:[email protected]... > | > > | > "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in > message > | > news:[email protected] i.nl... > | > | Cathy wrote: > | > | > | > | > Aai de khan nog maar eens over zijn koppeke, want zijn eten was 1 > uur > | > te > | > | > laat. > | > | > | > | Mijn hond heet niet khan, en ze krijgt haar eten altijd op tijd. > | > | > | > | > En doet hem ne muilband aan. > | > | > | > | Waarom? Een Jack Russell luistert over het algemeen heel goed[*] , > en > | > | zij bijt alleen als ik dat zeg. > | > | > | > Heb de indruk dat je niet eens weet wat een Jack Russell eigenlijk is! > | > Het is een rot beest met een nog rotter karakter, wat al genoeg zegt > over > | > de > | > eigenaars van dergelijke honden. > | > > | > Het valt praktisch altijd aan langs achter, of gaat langs onder zo > naar > de > | > keel. > | > Het zijn kleine moordenaars die eigenlijk niet thuishoren als > huisdier, > | > maar > | > eerder voor wat ze ooit gekweekt zijn. > | > Als ratten jagers !!!!! > | > > | > Dus rattenvanger, ga nog even lekker op de ratten jagen, want dat zal > | > later > | > jouw beroep zijn, als het VB klaar is met jou. > | > ;-) > | > > | > | > | http://www.terrier.com/ > | > | Je bent blijkbaar niet op de hoogte. > > Toch wel mijne kameraad, en beter dan je denkt want ik ben tegen > vossenjacht. > De russel word gebruikt om de vos uit zijn hol te jagen of hem in zijn hol > te doden. > Vermits ik tegen vossenjacht ben, het vals karakter ken van den russel > (maak > dit dagelijks mee), is dit voor mij een rattenvanger. > Tevens mishandelen de meeste eigenaars van russels deze dieren! > Vandaar de gefustreerde russels die zo vals als maar kan zijn, zijn. > Wie heeft de natuurlijk vijand van de vos vernietigd ? Juist. Uw verantwoordelijkheid om de vossen populatie in grenzen te houden. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
|
|
#69 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... | | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht | news:[email protected]... | > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message | > news:[email protected]... | > | | > | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht | > | news:[email protected]... | > | > | > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message | > | > news:[email protected]... | > | > | | > | > | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht | > | > | news:[email protected]... | > | > | > | > | > | > "red scamp" <[email protected]> wrote in message | > | > | > news:[email protected]... | > | > | > | Op Sun, 31 Oct 2004 15:13:28 +0100 schreef "hedwig" | > | > | > | <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>: | > | > | > | | > | > | > | > | > | > | > | >"red scamp" <[email protected]> schreef in bericht | > | > | > | >news:[email protected].. . | > | > | > | >> Op Sun, 31 Oct 2004 13:36:36 +0100 schreef "hedwig" | > | > | > | >> <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>: | > | > | > | >> Zijn de pijlen op, bij de bruine geleuter ? dan maar de man | > | > | > | >> | > | > | > | >> Red | > | > | > | > | > | > | > | >Sukkel. | > | > | > | >Nog steeds niet door dat bij links de pijlen op zijn ? | > | > | > | >Jullie zijn jullie laatste strijd aan het voeren en jullie zijn | > | > | > grandioos | > | > | > | >aan het verliezen. | > | > | > | >Heb bijna medelijden met jullie. | > | > | > | > | > | > | > | | > | > | > | Vergeet morgen uw Duits kruis niet te maken | > | > | > | > | > | > Neem het hen niet kwalijk, ze zijn hun afkomst vergeten. | > | > | > Dat is gewoon alles. | > | > | > zij hebben het nu beter en stemmen liever omdat zij het zo willen | > | > | > behouden. | > | > | > Alleen denk ik neit dat wat zij graag hebben, het zullen behouden. | > | > | > In deurne is het reeds prijs. | > | > | > Daar werd door het VB reeds het één en ander afgeschaft. | > | > | | > | > | Juist, multiculturele verspilling is reeds *ten dele* afgeschaft en | > | > | nog wat zakkenvullerij ook. | > | > | | > | > | Vlaams Blok: beter beleid! | > | > | | > | > | Eind september was het Vlaams Blok (11 raadsleden) er met de hulp | > van | > 3 | > | > | onafhankelijken reeds in geslaagd om de slechte begroting in Deurne | > te | > | > | verwerpen. De door het Vlaams Blok voorgestelde maatregelen om de | > | > begroting | > | > | aan te passen, werden nu ook aangenomen. | > | > | | > | > | Vlaams Blok-Kamerlid Guido Tastenhoye wijst er op dat de nieuwe | > | > begroting, | > | > | door de ingrepen van het Vlaams Blok, een veel betere begroting is | > | > geworden, | > | > | met minder verspillingen, en veel meer aandacht voor de noden van de | > | > gewone | > | > | Deurnenaars. Compleet overbodige projecten zoals een gevaarlijke | > | > skateramp | > | > | (75.000 euro) en een feestverlichting (15.000 euro) voor niet meer | > | > bestaande | > | > | winkelbonden werden geschrapt. Er werd bespaard op GSM-gebruik en | > | > | vervoerskosten voor de schepenen. Op de zitpenningen voor de | > raadsleden | > | > werd | > | > | liefst 28.000 euro (!) bespaard. Subsidies voor vage, culturele | > | > projecten | > | > | waar niemand om vraagt, werden geschrapt. | > | > | | > | > | Met de vrijgekomen middelen worden verhoogde fondsen ter beschikking | > | > gesteld | > | > | voor het wegwerken van gevaarlijke 'zwarte punten' in Deurne | > (132.000 | > | > euro | > | > | extra). Er komt eindelijk een jeugdhuis in Deurne-Noord (10.000 | > euro). | > | > Voor | > | > | de senioren komen er computerklassen, en een premie om het | > zelfstandig | > | > | 'sociaal wonen' te bevorderen. Verder komt er een kindercheque voor | > elk | > | > | eerstgeboren kind. Meer middelen gaan naar onkruidbestrijding. | > | > | | > | > | Wonderen kan ook het Vlaams Blok niet verrichten, en de bevoegdheden | > en | > | > | middelen in de districtsraad van Deurne zijn en blijven schaars, | > maar | > de | > | > | ingreep van het Vlaams Blok betekent een fundamentele verbetering | > voor | > | > de | > | > | inwoners van Deurne. Een bewijs dat het Vlaams Blok het anders én | > beter | > | > kan | > | > | doen. | > | > | > | > EEn kopieke vanaf het propagandasiteke van VB? | > | > Das pas echt verspilling. | > | > Want van al wat ze hier hebben beschreven klopt geen jota. | > | > De verwezelijkingen stonden al lang op stapel, en niet dank zij het VB | > ;-) | > | > | > | | > | Ja ja, we kennen ondertussen die jaren van de politiek correcten. | > | | > | BHV is er een voorbeeld van. | > | | > | Wat het Vlaams Blok schrijft is tot op de . op de I de waarheid, zoniet | > | zou je uw politiek correcten eens horen opspelen, Europa zou te klein | > | zijn. | > | > Alleen verzwijgen zij dat ze mee eten van de walletjes, en dat zij veel | > liever niet gecontroleerd worden! | | Walletjes vastgelegd door uw politieke correcten. | Volledig democratisch dus. Maar als die politieke correcten een goed systeem invoeren dat zelfs heel goed controleerbaar is, dan hoor je het blok stijgeren. Het kwam hen leuk uit dat ze konden uitpakken met dergelijke onbenulligheden. Terwijl elders veel meer geld ongecontroleerd buiten ging. En dat wisten ze ook, maar daar zwegen ze liever over, want zij lusten er ook van ;-) | | -- | Ghingis Khan | http://chinggiskhanfoundation.com/ | http://www.khadag.org/ | | | | |
|
|
#70 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... | | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht | news:[email protected]... | > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message | > news:[email protected]... | > | | > | "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in bericht | > | news:[email protected]... | > | > | > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message | > | > news:[email protected]... | > | >> | > | >> Ik heb geen trein nodig, ik gebruik hem niet. | > | > | > | > Gepensioneerde boefferkes hebben inderdaad geen trein nodig. | > | > | > | >> | > | >> Laat dezen ervoor betalen welke hem gebruiken. | > | > | > | > Doen die mensen ook. | > | | > | Doen ze niet. | > | Ze betalen de prijs niet, daarom 10 miljard schulden. | > | > Die schuld was ervoor al, en kan je niet op die mensen steken. | > En ja zij betalen ook, via hun belastingen. | > ik betaal dus ook via mijn belastingen en een extra (de extra kostprijs | > voor | > een ticket). | | Gij vult de put, gemaakt door anderen, niets meer, niets minder. Nee, fout, met mijn belastingen vul ik een bodemloze put, die jullie automobilisten steeds groter maken. Want jullie kosten enorm veel aan de gemeenschap, zoveel dat ze zelfs de dagelijks uitgeschreven boetes de kosten niet eens mee kunnen dekken. Maar te zwijgen van het menselijk leed, dat onbetaalbaar is. Alleen voor snobs zoals jij natuurlijk niet. | > Weinig, en dan nog gecontroleerd. | > Wanneer hetVB aan het bewind zal zijn, zijn er geen VISA kaarten in | > gebruik, | > want dat is te gemakkelijk na te zien, voor welke zaken deze gebruikt | > worden. | > Zij zullen liever op het oude systeem gokken, is moeilijker na te zien, | > gemakkelijker om te schoemelen, en weet dat het leuk meegenomen is, maar | > het | > is daarbovenop nog slecht kontroleerbaar. | > | > Leuk als je met facturatie te maken hebt, en dat je weet hoe dergelijke | > zaken werken, vindt je niet? | > | > P.s. FDW geeft ook onkosten in, en wie weet zijn die wel niet gebonden aan | > zijn functie als politieker! | > Hoeveel van die zogenaamde politiekers van het VB geven hun kosten niet | > in, | > op de oude manier, waar praktisch geen controle op is? | > Weet je dat allemaal? | > | > Weet je wat een parlementair uitgeeft en welk budget hij eigenlijk heeft? | > Als het antwoord nee is, ga dan maar lekker op zoek, want iedere | > politieker, | > in oppositie of regeerend heeft zo een budget. | > | | Juist, een budget vastgelegd door de politieke vrienden, hoe meer hoe | liever, | gij zet mijn budget vast, ik zal dat eventjes met het uwe doen. | Ik kent gij, gij kent ik, wij kennen ons. | | Legale diefstel zeg ik daartegen, net zoals dit jaar het dubbel vacantiegeld | welke de heren politiek correcten zich toegeeigend hebben. En waarvan het VB mee van snoept, terwijl je ze niet eens hoort klagen over dergelijk misbruik ;-) | | | -- | Ghingis Khan | http://chinggiskhanfoundation.com/ | http://www.khadag.org/ | | | |
|
|
#71 |
|
|
"HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > | > | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht > | news:[email protected]... > | > > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > | > news:[email protected]... > | > | > | > | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht > | > | news:[email protected]... > | > | > > | > | > "red scamp" <[email protected]> wrote in message > | > | > news:[email protected]... > | > | > | Op Sun, 31 Oct 2004 15:13:28 +0100 schreef "hedwig" > | > | > | <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>: > | > | > | > | > | > | > > | > | > | >"red scamp" <[email protected]> schreef in bericht > | > | > | >news:[email protected].. . > | > | > | >> Op Sun, 31 Oct 2004 13:36:36 +0100 schreef "hedwig" > | > | > | >> <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>: > | > | > | >> Zijn de pijlen op, bij de bruine geleuter ? dan maar de man > | > | > | >> > | > | > | >> Red > | > | > | > > | > | > | >Sukkel. > | > | > | >Nog steeds niet door dat bij links de pijlen op zijn ? > | > | > | >Jullie zijn jullie laatste strijd aan het voeren en jullie zijn > | > | > grandioos > | > | > | >aan het verliezen. > | > | > | >Heb bijna medelijden met jullie. > | > | > | > > | > | > | > | > | > | Vergeet morgen uw Duits kruis niet te maken > | > | > > | > | > Neem het hen niet kwalijk, ze zijn hun afkomst vergeten. > | > | > Dat is gewoon alles. > | > | > zij hebben het nu beter en stemmen liever omdat zij het zo willen > | > | > behouden. > | > | > Alleen denk ik neit dat wat zij graag hebben, het zullen behouden. > | > | > In deurne is het reeds prijs. > | > | > Daar werd door het VB reeds het één en ander afgeschaft. > | > | > | > | Juist, multiculturele verspilling is reeds *ten dele* afgeschaft en > | > | nog wat zakkenvullerij ook. > | > | > | > | Vlaams Blok: beter beleid! > | > | > | > | Eind september was het Vlaams Blok (11 raadsleden) er met de hulp > van > 3 > | > | onafhankelijken reeds in geslaagd om de slechte begroting in Deurne > te > | > | verwerpen. De door het Vlaams Blok voorgestelde maatregelen om de > | > begroting > | > | aan te passen, werden nu ook aangenomen. > | > | > | > | Vlaams Blok-Kamerlid Guido Tastenhoye wijst er op dat de nieuwe > | > begroting, > | > | door de ingrepen van het Vlaams Blok, een veel betere begroting is > | > geworden, > | > | met minder verspillingen, en veel meer aandacht voor de noden van de > | > gewone > | > | Deurnenaars. Compleet overbodige projecten zoals een gevaarlijke > | > skateramp > | > | (75.000 euro) en een feestverlichting (15.000 euro) voor niet meer > | > bestaande > | > | winkelbonden werden geschrapt. Er werd bespaard op GSM-gebruik en > | > | vervoerskosten voor de schepenen. Op de zitpenningen voor de > raadsleden > | > werd > | > | liefst 28.000 euro (!) bespaard. Subsidies voor vage, culturele > | > projecten > | > | waar niemand om vraagt, werden geschrapt. > | > | > | > | Met de vrijgekomen middelen worden verhoogde fondsen ter beschikking > | > gesteld > | > | voor het wegwerken van gevaarlijke 'zwarte punten' in Deurne > (132.000 > | > euro > | > | extra). Er komt eindelijk een jeugdhuis in Deurne-Noord (10.000 > euro). > | > Voor > | > | de senioren komen er computerklassen, en een premie om het > zelfstandig > | > | 'sociaal wonen' te bevorderen. Verder komt er een kindercheque voor > elk > | > | eerstgeboren kind. Meer middelen gaan naar onkruidbestrijding. > | > | > | > | Wonderen kan ook het Vlaams Blok niet verrichten, en de bevoegdheden > en > | > | middelen in de districtsraad van Deurne zijn en blijven schaars, > maar > de > | > | ingreep van het Vlaams Blok betekent een fundamentele verbetering > voor > | > de > | > | inwoners van Deurne. Een bewijs dat het Vlaams Blok het anders én > beter > | > kan > | > | doen. > | > > | > EEn kopieke vanaf het propagandasiteke van VB? > | > Das pas echt verspilling. > | > Want van al wat ze hier hebben beschreven klopt geen jota. > | > De verwezelijkingen stonden al lang op stapel, en niet dank zij het VB > ;-) > | > > | > | Ja ja, we kennen ondertussen die jaren van de politiek correcten. > | > | BHV is er een voorbeeld van. > | > | Wat het Vlaams Blok schrijft is tot op de . op de I de waarheid, zoniet > | zou je uw politiek correcten eens horen opspelen, Europa zou te klein > | zijn. > > Alleen verzwijgen zij dat ze mee eten van de walletjes, en dat zij veel > liever niet gecontroleerd worden! Walletjes vastgelegd door uw politieke correcten. Volledig democratisch dus. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
|
|
#72 |
|
|
"Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] i.nl... | HazeWizard wrote: | | > "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message | > news:[email protected] i.nl... | > | Cathy wrote: | > | | > | > Aai de khan nog maar eens over zijn koppeke, want zijn eten was 1 uur te | > | > laat. | > | | > | Mijn hond heet niet khan, en ze krijgt haar eten altijd op tijd. | > | | > | > En doet hem ne muilband aan. | > | | > | Waarom? Een Jack Russell luistert over het algemeen heel goed[*] , en | > | zij bijt alleen als ik dat zeg. | > | | > Heb de indruk dat je niet eens weet wat een Jack Russell eigenlijk is! | > Het is een rot beest met een nog rotter karakter, wat al genoeg zegt over de | > eigenaars van dergelijke honden. | > | > Het valt praktisch altijd aan langs achter, of gaat langs onder zo naar de | > keel. | > Het zijn kleine moordenaars die eigenlijk niet thuishoren als huisdier, maar | > eerder voor wat ze ooit gekweekt zijn. | > Als ratten jagers !!!!! | > | > Dus rattenvanger, ga nog even lekker op de ratten jagen, want dat zal later | > jouw beroep zijn, als het VB klaar is met jou. | | Gij zijt echt een benepen menneke, he? , weeral in de spiegel staan kijken! Stoute jongen toch! Ik vecht alleen terug met de wapens die mijn tegenstanders gebruiken. Dus telkens ik reageer zien jullie in de spiegel. Alleen zijn jullie zo slim niet om dat door te hebben. En mocht je die methode verfoeien, dan verfoei je toch enkel jezelf ;-) | | -- | Karel "de Jazz" Jansens | | In matters of style, swim with the current; | in matters of principle, stand like a rock. | (Thomas Jefferson) |
|
|
#73 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... | | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht | news:[email protected]... | > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message | > news:[email protected]... | > | | > | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht | > | > | > | > | > En dat terwijl je in de spiegel aan het kijken bent ;-) | > | > Ben jij even een h.......r. | > | > | > | Tja wie niet horen wil zal voelen | > | | > | Nr 3 is in aantocht, is reeds lang geleden, een godsdienstoorlog, | > | wanneer was de laatste alweer ? | > | > Deze is inderdaad aan het aankomen. | > Alleen is de vraag, om welke reden? | > Goddienst? | > Of is het om de grondstoffen. | > Die wonderbarlijke grondstoffen zoals water en olie? | > Want daarover gaat het nu in het midden oosten. | > Ook al zal jij dit ontkennen. | > P.s. ga eens lekker 9/11 huren en bekijk hem eens, dan zal je weten waarom | > ik dit zeg, plus ga eens na wat er op dit moment aan eht gebeuren is met | > drinkbaar water! | | 9/11 huren ? Man o man. | | > Dus vermoed ik dat de 3 de zal uitbreken maar dat we niet weten welke | > reden | > eht zal zijn, tot deze is uitgebroken. | | Niet weten, niet willen weten bedoel je. Ach beatist, je zou beter je ogen opentrekken, vooraleer je een uitsprak doet. Lees nog maar eens wat ik schreef, en onderzoek dat eens! Dan zal je weten dat de derde op komst is, maar dat we niet eens weten om welke reden. Kijk maar eens naar 9/11, leuke film docu over GWB. Zult dan wel begrijpen dat er meer is dan alleen fanatisme. Onze tweede hitler is reeds zijn weg aan het klaar stomen. Alleen zien jullie dat niet, en zit hij niet in het midden oosten, maar in het noord westen. | | -- | Ghingis Khan | http://chinggiskhanfoundation.com/ | http://www.khadag.org/ | | | |
|
|
#74 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > > news:[email protected]... > > | > > | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht > > | news:[email protected]... > > | > > > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > > | > news:[email protected]... > > | > | > > | > | "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in bericht > > | > | news:[email protected]... > > | > | > > > | > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > > | > | > news:[email protected]... > > | > | >> > > | > | > > > | > | >> > > | > | >> Mensen als Vinck zullen nooit zeggen hoe het werkelijk gegaan is > > bij > > | > hun > > | > | >> vroegere werkgever, wie zou hem anders nog willen ? > > | > | > > > | > | > Vlaams Blok? > > | > | > > > | > | > > | > | Die man zijn centjes zijn al binnen, 60 miljoen oude frankjes is > > niet > > | > niks, > > | > | uitbetaald door uw politiek correcten. > > | > | > > | > | Aan het Vlaams Blok ik niets te verbeteren, kijk maar eens > > | > | naar de verkeizingsuitslagen, keer na keer een klinkende > > | > | overwinning. > > | > > > | > Na decadentie komt het verval, dit vergeet je dikwijls. > > | > Wacht tot ze klaar zijn, zult er dan wel spijt van krijgen. > > | > Ga maar al beginnen te sparen, je zal het nodig hebben. > > | > En vergeet je standing maar, want die gaat jij nooit kunnen behouden. > > | > > > | > Wie laatst lacht, lacht best, al was het vanuit ons graf ;-) > > | > > > | > > | Ik heb geen trein nodig, ik gebruik hem niet. > > | > > | Laat dezen ervoor betalen welke hem gebruiken. > > > > En dat de autogebruiker de reeele kost betaald van het gebruik van zijn > > wagen! > > Want een automobilist betaald maar een fraktie van die kost! > > Dat denk jij, als er iemand betaald dan is het wel de autogebruiker. > De Melkkoe van de staat. > > > Hoop dat je hiermee LoL zult hebben, als het VB eindelijk die kost aan jou > > eens gaat doorrekenen. > > Weet je dan wel wat ze daarmee kunnen verwezelijken (met het geld dat > > hierdoor vrijkomt) ;-) > > > > | > > | Laat uw politiek correcten hem maar gebruiken en betalen ook, > > | volle prijs. > > > > Betaal jij nu maar de reeele kost van je vervoer, en je zal snel terug > > naar > > deze tijd willen gaan. > > Ik betaal mijn autokosten. Leer lezen: je betaalt -net zoals iedereen- een fractie van je onkosten. Bovendien betalen mensen die het openbaar vervoer nemen nog eens extra (niets op tegen: je krijgt er ook iets voor terug). Maar dat dringt niet tot je door natuurlijk. > (trek natuurlijk tot de laatste cent terug) Je brengt je wagenonkosten in? Dus jij rijdt minstens 100 km per dag? Knap GK, vooral omdat je om de 2 minuten een nietszeggende post doet. Zullen we de inspectie even sturen: weer iemand van het eigen volk dat van de staat steelt :-) |
|
|
#75 |
|
|
"I<rokkebaas" <mijnnick at advalvas.be> wrote in message news:[email protected] i.nl... > "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > Ik kan je garanderen: de laatste jaren is de NMBS erop > > vooruitgegaan: moderne treinen met comfort, > > stipter, properder en correcter personeel. > > Maar nul plaatsen nog voor rokers, toch 30 tot 40 pct van hun > cliënteel. Ik zei het toch: properder ;-) > > I<rokkebaas > > |
|
|
#76 |
|
|
"Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message news:[email protected]... > On Sun, 31 Oct 2004 22:12:54 +0100, "MutsiPrutsi" > <[email protected]> wrote: > > > >Ik neem elke dag de trein Tom, ook voor de niet-werk verplaatsingen (jep: ik > >laat de wagen soms al eens aan de kant staan). Ik kan je garanderen: de > >laatste jaren is de NMBS erop vooruitgegaan: moderne treinen met comfort, > >stipter, properder en correcter personeel. > > > Dat het personeel properder is lijkt me al een hele stap vooruit ;-)) :-) > > Fullator> > |
|
|
#77 |
|
|
"MutsiPrutsi" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... | | "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message | news:[email protected]... | > | > "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht | > news:[email protected]... | > > | > > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message | > > news:[email protected]... | > > | | > > | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht | > > | news:[email protected]... | > > | > | > > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message | > > | > news:[email protected]... | > > | > | | > > | > | "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in bericht | > > | > | news:[email protected]... | > > | > | > | > > | > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message | > > | > | > news:[email protected]... | > > | > | >> | > > | > | > | > > | > | >> | > > | > | >> Mensen als Vinck zullen nooit zeggen hoe het werkelijk gegaan | is | > > bij | > > | > hun | > > | > | >> vroegere werkgever, wie zou hem anders nog willen ? | > > | > | > | > > | > | > Vlaams Blok? | > > | > | > | > > | > | | > > | > | Die man zijn centjes zijn al binnen, 60 miljoen oude frankjes is | > > niet | > > | > niks, | > > | > | uitbetaald door uw politiek correcten. | > > | > | | > > | > | Aan het Vlaams Blok ik niets te verbeteren, kijk maar eens | > > | > | naar de verkeizingsuitslagen, keer na keer een klinkende | > > | > | overwinning. | > > | > | > > | > Na decadentie komt het verval, dit vergeet je dikwijls. | > > | > Wacht tot ze klaar zijn, zult er dan wel spijt van krijgen. | > > | > Ga maar al beginnen te sparen, je zal het nodig hebben. | > > | > En vergeet je standing maar, want die gaat jij nooit kunnen | behouden. | > > | > | > > | > Wie laatst lacht, lacht best, al was het vanuit ons graf ;-) | > > | > | > > | | > > | Ik heb geen trein nodig, ik gebruik hem niet. | > > | | > > | Laat dezen ervoor betalen welke hem gebruiken. | > > | > > En dat de autogebruiker de reeele kost betaald van het gebruik van zijn | > > wagen! | > > Want een automobilist betaald maar een fraktie van die kost! | > | > Dat denk jij, als er iemand betaald dan is het wel de autogebruiker. | > De Melkkoe van de staat. | > | > > Hoop dat je hiermee LoL zult hebben, als het VB eindelijk die kost aan | jou | > > eens gaat doorrekenen. | > > Weet je dan wel wat ze daarmee kunnen verwezelijken (met het geld dat | > > hierdoor vrijkomt) ;-) | > > | > > | | > > | Laat uw politiek correcten hem maar gebruiken en betalen ook, | > > | volle prijs. | > > | > > Betaal jij nu maar de reeele kost van je vervoer, en je zal snel terug | > > naar | > > deze tijd willen gaan. | > | > Ik betaal mijn autokosten. | | Leer lezen: je betaalt -net zoals iedereen- een fractie van je onkosten. | Bovendien betalen mensen die het openbaar vervoer nemen nog eens extra | (niets op tegen: je krijgt er ook iets voor terug). Maar dat dringt niet | tot je door natuurlijk. | | | > (trek natuurlijk tot de laatste cent terug) | | Je brengt je wagenonkosten in? Dus jij rijdt minstens 100 km per dag? Knap | GK, vooral omdat je om de 2 minuten een nietszeggende post doet. | Zullen we de inspectie even sturen: weer iemand van het eigen volk dat van | de staat steelt :-) Toch raar dat diegene die het hardst roept, beter in de spiegel zou gaan kijken, voor hij een ander beschuldigd van ............ | | | | |
|
|
#78 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... | | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht | news:[email protected]... | > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message | > news:[email protected]... | > | | > | "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in | > bericht | > | news:[email protected] i.nl... | > | > HazeWizard wrote: | > | > | > | >> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in | > message | > | >> news:[email protected] i.nl... | > | >> | Cathy wrote: | > | >> | | > | >> | > Aai de khan nog maar eens over zijn koppeke, want zijn eten was 1 | > uur | > | >> te | > | >> | > laat. | > | >> | | > | >> | Mijn hond heet niet khan, en ze krijgt haar eten altijd op tijd. | > | >> | | > | >> | > En doet hem ne muilband aan. | > | >> | | > | >> | Waarom? Een Jack Russell luistert over het algemeen heel goed[*] , | > en | > | >> | zij bijt alleen als ik dat zeg. | > | >> | | > | >> Heb de indruk dat je niet eens weet wat een Jack Russell eigenlijk | > is! | > | >> Het is een rot beest met een nog rotter karakter, wat al genoeg zegt | > over | > | >> de | > | >> eigenaars van dergelijke honden. | > | >> | > | >> Het valt praktisch altijd aan langs achter, of gaat langs onder zo | > naar | > | >> de | > | >> keel. | > | >> Het zijn kleine moordenaars die eigenlijk niet thuishoren als | > huisdier, | > | >> maar | > | >> eerder voor wat ze ooit gekweekt zijn. | > | >> Als ratten jagers !!!!! | > | >> | > | >> Dus rattenvanger, ga nog even lekker op de ratten jagen, want dat zal | > | >> later | > | >> jouw beroep zijn, als het VB klaar is met jou. | > | > | > | > Gij zijt echt een benepen menneke, he? | > | > | > | Alle roden zijn benepen, zeker als ze zien dat het met hun bergaf gaat. | > | > ROFL | | Op de grond liggen rollen met het schuim op de mond is geen argument Das niet moelijk dat jij dit niet begrijpt. Lig inderdaad te rollen van het lachen, vooral van je blindheid en je haat tegenover de gemeenschap. Dit terwijl je kinderarbeid (lees "misbruik") predikt. | | -- | Ghingis Khan | http://chinggiskhanfoundation.com/ | http://www.khadag.org/ | | | |
|
|
#79 |
|
|
"HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > | > | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht > | news:[email protected]... > | > > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > | > news:[email protected]... > | > | > | > | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht > | > | news:[email protected]... > | > | > > | > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > | > | > news:[email protected]... > | > | > | > | > | > | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht > | > | > | news:[email protected]... > | > | > | > > | > | > | > "red scamp" <[email protected]> wrote in message > | > | > | > news:[email protected]... > | > | > | > | Op Sun, 31 Oct 2004 15:13:28 +0100 schreef "hedwig" > | > | > | > | <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>: > | > | > | > | > | > | > | > | > > | > | > | > | >"red scamp" <[email protected]> schreef in bericht > | > | > | > | >news:[email protected].. . > | > | > | > | >> Op Sun, 31 Oct 2004 13:36:36 +0100 schreef "hedwig" > | > | > | > | >> <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>: > | > | > | > | >> Zijn de pijlen op, bij de bruine geleuter ? dan maar de > man > | > | > | > | >> > | > | > | > | >> Red > | > | > | > | > > | > | > | > | >Sukkel. > | > | > | > | >Nog steeds niet door dat bij links de pijlen op zijn ? > | > | > | > | >Jullie zijn jullie laatste strijd aan het voeren en jullie > zijn > | > | > | > grandioos > | > | > | > | >aan het verliezen. > | > | > | > | >Heb bijna medelijden met jullie. > | > | > | > | > > | > | > | > | > | > | > | > | Vergeet morgen uw Duits kruis niet te maken > | > | > | > > | > | > | > Neem het hen niet kwalijk, ze zijn hun afkomst vergeten. > | > | > | > Dat is gewoon alles. > | > | > | > zij hebben het nu beter en stemmen liever omdat zij het zo > willen > | > | > | > behouden. > | > | > | > Alleen denk ik neit dat wat zij graag hebben, het zullen > behouden. > | > | > | > In deurne is het reeds prijs. > | > | > | > Daar werd door het VB reeds het één en ander afgeschaft. > | > | > | > | > | > | Juist, multiculturele verspilling is reeds *ten dele* afgeschaft > en > | > | > | nog wat zakkenvullerij ook. > | > | > | > | > | > | Vlaams Blok: beter beleid! > | > | > | > | > | > | Eind september was het Vlaams Blok (11 raadsleden) er met de > hulp > | > van > | > 3 > | > | > | onafhankelijken reeds in geslaagd om de slechte begroting in > Deurne > | > te > | > | > | verwerpen. De door het Vlaams Blok voorgestelde maatregelen om > de > | > | > begroting > | > | > | aan te passen, werden nu ook aangenomen. > | > | > | > | > | > | Vlaams Blok-Kamerlid Guido Tastenhoye wijst er op dat de nieuwe > | > | > begroting, > | > | > | door de ingrepen van het Vlaams Blok, een veel betere begroting > is > | > | > geworden, > | > | > | met minder verspillingen, en veel meer aandacht voor de noden > van > de > | > | > gewone > | > | > | Deurnenaars. Compleet overbodige projecten zoals een gevaarlijke > | > | > skateramp > | > | > | (75.000 euro) en een feestverlichting (15.000 euro) voor niet > meer > | > | > bestaande > | > | > | winkelbonden werden geschrapt. Er werd bespaard op GSM-gebruik > en > | > | > | vervoerskosten voor de schepenen. Op de zitpenningen voor de > | > raadsleden > | > | > werd > | > | > | liefst 28.000 euro (!) bespaard. Subsidies voor vage, culturele > | > | > projecten > | > | > | waar niemand om vraagt, werden geschrapt. > | > | > | > | > | > | Met de vrijgekomen middelen worden verhoogde fondsen ter > beschikking > | > | > gesteld > | > | > | voor het wegwerken van gevaarlijke 'zwarte punten' in Deurne > | > (132.000 > | > | > euro > | > | > | extra). Er komt eindelijk een jeugdhuis in Deurne-Noord (10.000 > | > euro). > | > | > Voor > | > | > | de senioren komen er computerklassen, en een premie om het > | > zelfstandig > | > | > | 'sociaal wonen' te bevorderen. Verder komt er een kindercheque > voor > | > elk > | > | > | eerstgeboren kind. Meer middelen gaan naar onkruidbestrijding. > | > | > | > | > | > | Wonderen kan ook het Vlaams Blok niet verrichten, en de > bevoegdheden > | > en > | > | > | middelen in de districtsraad van Deurne zijn en blijven schaars, > | > maar > | > de > | > | > | ingreep van het Vlaams Blok betekent een fundamentele > verbetering > | > voor > | > | > de > | > | > | inwoners van Deurne. Een bewijs dat het Vlaams Blok het anders > én > | > beter > | > | > kan > | > | > | doen. > | > | > > | > | > EEn kopieke vanaf het propagandasiteke van VB? > | > | > Das pas echt verspilling. > | > | > Want van al wat ze hier hebben beschreven klopt geen jota. > | > | > De verwezelijkingen stonden al lang op stapel, en niet dank zij > het > VB > | > ;-) > | > | > > | > | > | > | Ja ja, we kennen ondertussen die jaren van de politiek correcten. > | > | > | > | BHV is er een voorbeeld van. > | > | > | > | Wat het Vlaams Blok schrijft is tot op de . op de I de waarheid, > zoniet > | > | zou je uw politiek correcten eens horen opspelen, Europa zou te > klein > | > | zijn. > | > > | > Alleen verzwijgen zij dat ze mee eten van de walletjes, en dat zij > veel > | > liever niet gecontroleerd worden! > | > | Walletjes vastgelegd door uw politieke correcten. > | Volledig democratisch dus. > > Maar als die politieke correcten een goed systeem invoeren dat zelfs heel > goed controleerbaar is, dan hoor je het blok stijgeren. > Het kwam hen leuk uit dat ze konden uitpakken met dergelijke > onbenulligheden. > Terwijl elders veel meer geld ongecontroleerd buiten ging. > En dat wisten ze ook, maar daar zwegen ze liever over, want zij lusten er > ook van ;-) > Jij hebt bewijzen voor de ze beschuldigingen ? Als het Vlaasm Blok voorstellen doet om de legale diefstal een halt toe te roepen schreeuwen uw politike partijtjes om het cordon sanitair. Zo is de toestand. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
|
|
#80 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... | | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht | news:[email protected]... | > | > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message | > news:%[email protected]... | > | | > | "HazeWizard" <[email protected]> schreef in bericht | > | news:[email protected]... | > | > | > | > "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in | > message | > | > news:[email protected] i.nl... | > | > | Cathy wrote: | > | > | | > | > | > Aai de khan nog maar eens over zijn koppeke, want zijn eten was 1 | > uur | > | > te | > | > | > laat. | > | > | | > | > | Mijn hond heet niet khan, en ze krijgt haar eten altijd op tijd. | > | > | | > | > | > En doet hem ne muilband aan. | > | > | | > | > | Waarom? Een Jack Russell luistert over het algemeen heel goed[*] , | > en | > | > | zij bijt alleen als ik dat zeg. | > | > | | > | > Heb de indruk dat je niet eens weet wat een Jack Russell eigenlijk is! | > | > Het is een rot beest met een nog rotter karakter, wat al genoeg zegt | > over | > | > de | > | > eigenaars van dergelijke honden. | > | > | > | > Het valt praktisch altijd aan langs achter, of gaat langs onder zo | > naar | > de | > | > keel. | > | > Het zijn kleine moordenaars die eigenlijk niet thuishoren als | > huisdier, | > | > maar | > | > eerder voor wat ze ooit gekweekt zijn. | > | > Als ratten jagers !!!!! | > | > | > | > Dus rattenvanger, ga nog even lekker op de ratten jagen, want dat zal | > | > later | > | > jouw beroep zijn, als het VB klaar is met jou. | > | > ;-) | > | > | > | | > | | > | http://www.terrier.com/ | > | | > | Je bent blijkbaar niet op de hoogte. | > | > Toch wel mijne kameraad, en beter dan je denkt want ik ben tegen | > vossenjacht. | > De russel word gebruikt om de vos uit zijn hol te jagen of hem in zijn hol | > te doden. | > Vermits ik tegen vossenjacht ben, het vals karakter ken van den russel | > (maak | > dit dagelijks mee), is dit voor mij een rattenvanger. | > Tevens mishandelen de meeste eigenaars van russels deze dieren! | > Vandaar de gefustreerde russels die zo vals als maar kan zijn, zijn. | > | | Wie heeft de natuurlijk vijand van de vos vernietigd ? | | Juist. | | Uw verantwoordelijkheid om de vossen populatie in grenzen te houden. En wie was de natuurlijke vijand van alle levende wezen op aarde? Juist de egoisten (lees "kapitalisten"), de haters, de veelvraten. Met op kop de rijksten, dit enkel voor hun plezier. P.s. reken jezelf hier ook bij, behalve dan van dat geld, want dat heb je sowieso toch niet. | | -- | Ghingis Khan | http://chinggiskhanfoundation.com/ | http://www.khadag.org/ | | | | |