![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Banneling
|
Men kan toch objectief meten welke beroepen zwaar zijn door bijvoorbeeld de levensverwachting na te gaan of het aantal zware arbeidsongevallen en beroepsziektes...
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Vakbonden en overheid zijn schijnbaar de zware beroepen? http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...r-beroep.dhtml Of hoe de overheid zich belachelijk en onbegrepen maakt.
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar maakt dat de overheid zelf belachelijk ? Als de overheid ervoor zorgt dat iedereen twee jaar langer zal werken, en dat de excessen van brugpensioen edm er uit gaan, dan zal dat schoon voldoende zijn. Noch die roepers van linkiewinkies omtrent sociale afbraak, noch de roepers van extreem-kapitalistische kant, zullen gelijk krijgen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Iemand met een zwaar beroep, de aantal werkjaren vermenigvuldigen met 1,2 en na een bepaald aantal jaren op pensioen. |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niemand moet 2 jaar langer werken om dat te financieren, NIEMAND! En dat uw vrouw heel haar leven gedopt heeft kan ook niet. Eigenlijk zou jij en je vrouw nooit nog 1 cent vd overheid mogen krijgen! Laatst gewijzigd door demonen : 23 mei 2016 om 15:31. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Vreemdeling
|
Dat er zware beroepen zijn die je onmogelijk tot je 65 vol houd is zeker en dan denk ik aan kasseileggers, sommige verplegers enz., maar leraars en ambtenaren kom zeg, waar zijn ze mee bezig
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Betoog maar, er zullen altijd meer ambtenaren zijn, die tegen betogen, dan jij met jou betogers. En nu? Hopsakadee! Laatst gewijzigd door subocaj : 23 mei 2016 om 15:44. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
Zever.
Zware beroepen kan men niet bepalen. Jefke voelt zich goed als vluchtleider. Jean-Claude-Francois voelt zich goed als metselaar. Don Quichote werkte niet graag. Dat was heel zwaar. Slechts weinigen zullen hier 1 seconde over nadenken. Waarom zouden ze? Trouwens... We verdienen onze leiders. (met zijn allen) |
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik ben vast van plan om meer dan 100 jaar te worden; en mijn pensioen zal uitbetaald worden tot op de laatste moment dat ik mijn laatste adem uitblaas. En dat geldt ook voor één van mijn drie kinderen die ambtenaar is, en één van mijn drie schoonkinderen die ook ambtenaar is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben wel heeeel curieus naar met wat ze uiteindelijk naar buiten gaan komen.
.
|
|
|
|
|
#72 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
-berbers -miss handelsgidsen -tentenkampenbouwers -zatte bizakkers -dikke jamboelers en perfessers grondwettelijk recht
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
[quote=Pericles;8104768]Van datgene wat je benoemt is alleen "buitenwerk in de bouw" een zwaar beroep.
/QUOTE] Inderdaad,chappe gieten is er niet bij,zo een beulewerk nochtans. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze regering is sterk in het opzetten van allerhande constructies.
Het verwondert me dus niet als ze binnen 2 weken zo'n lijst in elkaar kunnen flansen. |
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alleen degene die een beroep uitoefent weet hoe zwaar het is. Bovenstaande is enkel indicatief. |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat zie je nu al, en die trend gaat zich doorzetten. De enigen die safe zijn, dat is de generatie die verantwoordelijk is voor de malaise. De uwe. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Banneling
|
Ik denk dat de vakbonden een bore-out en een burn-out verwarren.
Van het eerste heeft men last bij de overheid, van het laatste heeft men last in de privé. |
|
|
|