![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus men heeft die eenzaat teruggefloten?
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
Allee dus niemand heeft hier dan een eigen identiteitsavatar ? en 2e ik was nog in de ban van jullie fameuze tetten draad .... vandaar mijn uitgebreid belachelijk doen,
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En erg direct persoonlijk. Nu ken ik wel een paar blokkers. Er zijn daar redelijk ernstige mensen bij, maar ook anderen. Jij behoort blijkbaar tot één van die twee groepen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo is het schoof, er zijn goede en slechte mensen.
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee dus blijkbaar. De regering is dus verantwoordelijk. Geen gezeik schoof.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 juni 2016 om 12:21. |
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik debiteer hier alleen maar datgene wat je zelf verteld hebt. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hmm. Lijkt een patroon in te zitten. Schoof komt stoefen over zijn minderjarige prostituee. Als ik hem er in een andere draad aan herinner vindt hij dat �*k over de schreef ga. Zijn partij zou het eens moeten weten allemaal. Mischien sturen ze wel een andere vertegenwoordiger.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 juni 2016 om 23:03. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
vb
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 7 juni 2016 om 06:10. |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ofwel heb je een andere en heel afwijkende definitie van prostituee, maar ik alleszins heb geen flauw idee waar je het over hebt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat waren de tsjeven en de blauwsels. Dewinter reageerde met een wens aan alle Vlamingen een goed bbq seizoen te wensen, met lekkere varkensribbetjes. Ik meen te weten dat de nva zich onthoudt van dergelijke prietpraat private wensen. .
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat dacht ik niet.
Ik denk dat als werknemers in een privé bedrijf al 20 jaar werken, en de baas wordt plots moslim (door overname bedrijf, of door religieuze bekering), waardoor hij eist dat - er alleen nog halal boterhammen gegeten mogen worden in de refter - de dames een hooddoek moeten dragen - er geen handdrukken mogen gegeven worden buiten het huwelijk .... er wel wat betogingen van zouden komen aan de fabriekspoort. .
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Overigens vind ik dat die baas het recht heeft dat te eisen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 juni 2016 om 10:42. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Madam werkt er al meer dan drie jaar zonder hoofddoek, weet goed genoeg dat het werknemers verboden is om op de werkplaats zichtbare tekens te dragen van hun politieke, filosofische of religieuze overtuigingen en besluit plots toch een hoofddoek te dragen. Als haar werkgever dat niet toestaat conform het arbeidsreglement legt ze klacht neer tegen hem voor discriminatie.
En dan verschiet ze er van dat ze ontslagen wordt. Unia geeft haar natuurlijk gelijk en spreekt van directe discriminatie. Maar hoe kan er sprake zijn van discriminatie als het arbeidsreglement voor iedereen geldt? Gaat Unia ook optreden als er iemand klacht neerlegt omdat hij geen T-schirt mag dragen van zijn politieke partij? Ik dacht het niet. http://www.knack.be/nieuws/belgie/ho...=1266839620324 Laatst gewijzigd door daiwa : 7 juni 2016 om 13:24. |
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Elke dag Aalst carnaval op het werk. |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Over die prostituee waar "madam" naderhand van zei dat ze 17 was. U vond dat eerder leuk dan iets anders. Het idee dat een minderjarige in deze omstandigheden eigelijk een slachtoffer is, ook al is het zogezegd 'vrijwillig' kwam niet eens bij u op. Herinnert u het zich nu?
|
|
|
|