![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo'n kwarteleitje of gewoon kippeneitje (uit de winkels) is quasi 100% veilig. Een rauw ei is goede binding in veelal sausen. Ik doe zelfs een rauwe eierdooier in mijn puree met boter om hem smeuïg te maken. En dan een goeie draai van de pepermolen, wat zout en nootmuskaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.hln.be/hln/nl/40/Style/ar...elgadget.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Krab op zijn Amerikaans.
Why not... Warme geklaarde goei boter met komijn.
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bravo.
Ge probeert on topic te komen. Een goed idee. Want wat ge over mayonaise verkoopt, slaat werkelijk nergens op.
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Komijn dient zich te beperken tot chili gerechten.
Ik snap niet hoe zoiets kan smaken bij krab? |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om in mayo te draaien is het voor mij diegene die het meeste pit geeft, om verder zonder rare smaakwijzigingen een authentieke mayo te draaien. Gij begrijpt dat zonder problemen, maar topchef van frituur De Vettigen Delper kunt ge zoiets niet wijsmaken. De dampen van ranzig paardevet werden het culinaire meesterbrein blijkbaar fataal. Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 juni 2016 om 08:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht vroeger dat cannabis geestverruimend was, maar ik zal mijn mening moeten bijschaven.
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ik ben gestopt ej
![]() Maar echt, ik kan de smaak van komijn niet toetsen aan krab. Dan beter wat dille en tijm, maar niet teveel om de krab haar authentieke smaak nog te bewaren. Komijn gaat snel overheersen en overneemt de krabsmaak. Smaken verschillen, maar dit barbarisme kan ik echt niet toestaan zonder mijn gedacht erover gezegd te hebben. Dat is een edel product dat gauw 40 euro kost he. Laatst gewijzigd door Peche : 19 juni 2016 om 08:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
That's all. Het dient niet om de krab mee te vermoorden. Citaat:
Dat is net het onderwerp van dit topic: ze komen binnenkort gratis massaal onze huizen binnengewandeld. Niet alleen in Melbourne, nu ook al in Maldegem
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen liflafjes, pittig, puur, zuur, rechttoe-rechtaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat die van Maldegem niet zoveel vlees zullen hebben als die in Melbourne. Persoonlijk denk ik dat we beter beesten eten waar er een overvloed van is dan verder alles leeg te vissen. We zouden wereldwijd massaal krab en inktvis moeten eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na Melbourne, en Maldegem, ook krab-alarm in Geel!
Geel en omstreken onveilig gemaakt door... krabben Hoewel ik me afvraag of die in Geel geen hallucinaties waren van een bewoners van Sint-Dymphna-gesticht. 't Zit daar vol van zotgedraaide frituristen die beweren dat ze Sergio Herman heten. Eentje verstopt zich daar zelfs achter de koelkast en verkoopt mega-bullshit over mosterd.
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat een grote diepe kom water koken met daarin selder, ui, thym, laurier peper en zout. Zodra het kookt de levende krabben er ingooien. Zeker niet langer dan 15 minuten of het wordt smakeloos.
Opletten het vlees van de wijfjes smaakt beter. Is te herkennen op de buik aan de bredere staartklep. Bovendien ben ik een liefhebber van koraal uit te lepelen in het pantser. Zelfgemaakte mayonaise natuurlijk of gesmolten echte boter. Eten terwijl de krab warm is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen al vlijtig recepten verzinnend & krabben verslindend.
Mensen, die krabben komen JULLIE OPVRETEN, met of zonder mayonaise, mosterd of boter, gewoon rauw & onverdoofd! 😆
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |