![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat ge rond de dertig zijt. Daarin kunt ge u serieus vergissen. Ik ben er bijna zeventig en bekijk jonge vrouwen nog altijd op dezelfde manier toen ik er 20 was. Ik moet me wel nu intomen maar het jagersinstinct blijft. Alleen laat ik nu het geweer zakken als ik weet dat ik het wild had kunnen schieten, zonder woordspeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is natuurlijk dikke zever. Gewelddadige partners vind men in alle lagen van de bevolking. Dat wordt doorgaans ook zeer goed verborgen. Waarschijnlijk stapt een meerderheid van mishandelde partners niet eens naar de politie omdat het imago naar buiten toe belangrijker is dan de mishandeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
één van de eerste dingen die zo'n bully doet is de familie- en vriendschapsbanden van z'n slachtoffer afbreken en onmogelijk maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het slachtoffer zit maw en beetje gevangen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
:'-( en wordt meteen alle hoop weer opgegeven en eigen geluk ondergeschikt aan het zogenaamde welbevinden vh kind ... terwijl alle literatuur erop wijst dat het kind mee slachtoffer is, en meer zelfs, dat het kind voortbestemd wordt om later ook slachtoffer te worden omdat het leert dat zulke relaties 'normaal' zijn ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel mensen willen trouwens sowieso waardig oud worden. Laatst gewijzigd door Guinevere : 28 november 2016 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn genoeg mogelijkheden voor een vrouw die thuis weg wil, een vluchthuis is al een 1ste stap. Alleen bestaat het 'partnergeweld' vnl in de hoofden van hypocriete no-lifers / muggezifters .. de radio heeft ook zever nodig of 't valt stil daar, he Laatst gewijzigd door Guinevere : 28 november 2016 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens waarom alleen over mannelijk geweld spreken? Vrouwen gebruiken ook geweld.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 28 november 2016 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds dat er me ooit een vrouw heeft proberen dood te steken bekijk ik het toch van uit een andere hoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan wordt de man "dader"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het gaat hier over regelmatig fysiek en psychologisch geweld, compleet onderdrukken van de partner dat zijn daders (narcisten, psychopaten, sociopaten m/v) die hun partner vanaf dag één naar een slachtofferpositie toe werken. |
|
![]() |
![]() |