![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Intel Celeron M 330, 1.3 Ghz 256 MB DDR sdram memory, 40 GB 4200 RPM hard drive, Windows XP Home, HP 3847 Deskjet printer. Als dat iets is dat u aanstaat, maar ge kunt het in Belgie nergens vinden, en een US keyboard stoort niet, wil ik u wel helpen.
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of Dell dit doet en of hp/compaq dit nog doet, maar in het verleden gebeurde dit wis ende zeker ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
AMD K6-2 333 MHz, 8 gig schijfken, 64MB RAM, 2D grafische kaart en sinds gisteren draait em op Windows 2000 (een hele innovatie, tov Win98, hehe). Ik ben ni echt van plan nog veel up te graden, want binnen 8 maand studeer ik af, en mijn ouders hebben al duidelijk laten blijken dat de PC hier blijft --> zonde van het geld. Maar kga denk ik toch een extra bekke geheugen kopen, want die 64 MB is echt te weinig. Upgraden naar 128 of zo. Klinkt het zielig? Ik neem aan van wel.
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Hmmm, ik merk net dat ze geen SD-RAM meer verkopen van 64MB. Ik zal dan maar een plaatje kopen met 128 MB, wat mij op de supersom brengt van 192 MB RAM. Benijd mij, gij allen!
![]()
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() Ik wil nog effe opmerken dat de laptop die ik vervangen heb door voornoemde schoonheid toch ook wel een 2.3 Ghz was. Als ik die thread hier zo eens bekijk zijn mensen toch vaak snel tevreden...
Helemaal gedumpt heb ik haar trouwens niet (valsspelerke hé? ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 7 november 2004 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
en als ge van dichtbij haar schoonheid wil bewonderen, wordt ge verblind door zo'n rood licht... de mijne is wel wa plattekes , haar cupmaat is TFT
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Fatsoenlijke reden, he. Niet: Nu kan ik binnenkort Half Life 2 draaien op 1600*1200 ipv 1280*1024. Of dergelijk. Ik bedoel maar: ik heb hier een AMD 1400 met 512 MB RAM en een GeForce 4 Ti 4400 draaien. Buiten Streets of LA kan ik nog ALLES draaien. De nieuwste revolutie in de aard van Doom3 en Half Life 2 zal ik waarschijnlijk niet meer op hoogste details kunnen runnen, maar daar houdt het ook mee op. Ik vind het momenteel simpelweg nutteloos 500 EUR tegen een nieuwe pc aan te smijten als ik kijk wat ik er dan meer mee zou kunnen. PS: ik heb het enkel over games omdat deze software de meesteisende software is voor particulieren. Voor andere software kan ik me gewoon niet inbeelden dat je een 2.3 Ghz zou upgraden momenteel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Ik was een lange post aan't typen en drukte per ongeluk op tab+backspace. Dag post.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |