![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je vergist je in de eerste letter van makken. Bedoel je soms kakken? Want een cent bezit je niet. Ik vermoed dat je een straatloper bent die aanbelt van deur tot deur en probeert adellijke titels te verkopen. Vroeger lukte dat beter. Toen kon je zelfs God verkopen. Maar die haring braadt niet zo goed meer vermoed ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat al zeker niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als er punten zijn waar de visies van het blok en die van de nva verschillen, er dan ook wel punten zullen zijn waar die niet of niet volledig verschillen. U zou bijvoorbeeld ook kunnen tot het besef komen dat zowel het blok als de spa voorstander zijn van het behoud van levenslang doppen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het programma van het VB bestaat hoe langer hoe meer uit klagen over de N-VA.
Wanneer gaan partijen eens inzien dat zoiets niet werkt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als lid van de nva ben ik onder meer (onder meer) geen voorstander om de ziel van het Belang-wezen te fnuiken.
De ziel van die partij is van zweeppartij te zijn. Zolang er dus moet gezweept worden, mogen we die partij nergens in besturen toelaten. Overigens ben ik tevreden over hun zweepcapaciteiten. Wat een lol heb ik als ik de groensels en de sossen hoor tsjiepen over "populistische' stellingnames, als ze het hebben over iets dat van het belang komt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Democratie in actie.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij gaf de context van heel dat ding. Oostenrijk was voorzitter van de EU en dus de Oostenrijkse regering hield de Europese pen vast tijdens de onderhandelingen. De rechtse Oostenrijkse regering, dat kon niet mislopen. Die zouden zorgen voor een degelijke tekst, zodat ondertussen ... Michel niet teveel van zijn oren moest maken om in de Veiligheidsraad te kunnen geraken, onder meer dank zij veel stemmen van Afrikaanse en Aziatische landen. Maar wat deed Oostenrijk? In plaats van de tekst voldoende te verbeteren, zegden ze plots dat ze zelf hun eigen tekst niet gingen goedkeuren. Theo vergeleek dat met een kok die soep maakt, en net voor die soep geserveerd wordt, er niet van wil proeven, wegens vergiftigd. Zodoende werd Theo nogal bruusk en onheus met een onconfortabele stellingname opgescheept.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even had ik nog m'n twijfels bij 't uitreiken van visa enkel voor christenen, want, laat ons wel wezen, dat zijn immers de èchte slachtoffers bedreigd met genocide ginderachter. De rest doet immers niet liever dan mekaar afmaken, en nu komen ze dat hier bij ons doen. Uiteindelijk heeft ook dat niet de doorslag gegeven, alhoewel Francken me gene verkeerde lij(ee)kt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |