![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Zuid-Amerikanen zijn eigenlijk beleggers. Maar dan in cocaine ipv in aandelen. Net zoals het bij aandelen van voorzichtigheid getuigd indien je gespreid belegt, zo ook bij die cocaine-godfathers: zij spreiden de aanloophavens voor hun trafiek. De kans dat er iets ter bestemming (de cocainesnuivers) is dan groter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk eens hoe verspreid die cocainehandel wel is. Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 6 augustus 2019 om 23:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn obsessie voor BDW zou een begin van verklaring kunnen zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn toch gewoon landbouwers. Ze telen een product en ze brengen het naar hun klanten. Hier wat verder dan mijn appartement, doet aan de linkse kant van de baan een boer krak hetzelfde maar dan met patatten, en aan de rechtse kant een andere boer met aardbeien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u geen zin heeft om inhoudelijk te discussiëren, wat doet u dan op dit forum? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duidelijk bewijs dat het toch moeilijker en moeilijker wordt om via Antwerpen drugs binnen te krijgen. Waarom anders die omweg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat het in de koopvaardij (containers shipping) schering en inslag is dat een schip van koers moet veranderen omdat ondertussen al een deel van hun vracht doorverkocht is en die in een andere haven geleverd moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de rederijen met grote containerschepen (die de oceanen doen) hebben vaste routes, die veranderen nooit van koers, die hebben immers hun vaste frequenties waar ze niet van af wijken. als containers een andere bestemming krijgen dan gebeurt dat nadien met andere kleinere schepen of via trein- of wegtransport. Laatst gewijzigd door Anna List : 7 augustus 2019 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit overstijgt elke vorm van elementaire beleefdheid. Denk daar maar eens over na vooraleer u uw volgende tirade afsteekt. Ik hoef dit niet te pikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant snap ik ook niet waarom u dat zo opblaast. Ik ben in ieder geval niet van plan me te verontschuldigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was hier ergens een poster die jouw uitspraken hierover achterlijk vond.
Dus: neen, dat pleit je net vrij van enige verantwoordelijkheid dienaangaande. Einde goed, alles goed! ![]()
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |