![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En die schotelvod weet er ook weer alles over zeker ? Pak een Rennie-pilletje ventjes tegen het maagzuur en ga slapen. Ga ik ook doen. Bezwaren? Leg het maar uit waarom. Bendevorming door dappere Gallieërs dus. Fantastisch. Eindelijk eendracht onder de Belgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dit nog een debatforum? Arrivisten pogen hier anderen belachelijk te komen maken en als het niet lukt dan gaan ze zelfs over tot het produceren van leugens en verzonnen vuiligheid. Het stoort mij niet. Wat mij wel stoort is het feit dat er ofwel een hele hoop op dit forum zit die ook een grote bek opzetten maar nederig in hun hol kruipen tot ook zij geconfronteerd worden met dezelfde vuiligheid. Hun beurt komt nog wel. Mijn conclusie is duidelijk. Dit is geen debatforum meer. Feitelijk is het meelijwekkend. Hun partijen kalven af en toch doet dergelijk gespuis er alles aan om het vlugger te veroorzaken. Mij niet gelaten hoor. Ze doen maar. Een grote bek opzetten op dit forum veroorzaakt niet meer nog minder als een tantalus-overwinning voor henzelf maar dit vooral ten koste van hun partij. Ze zijn zo slim; denken ze toch; dat ze nog altijd niet weten dat men met azijn geen vliegen vangt. Met diplomatie en minder leugens misschien wel. En voor de rest breken ze ieder debat in elke topic gewoon af uit grootheidswaanzin. Of maken er een ordinair slagveld van. Ik huiver bij de gedachte mochten er parlementaire verkozenen tussen zitten. Zij maken van het parlement een leugenpaleis. Verkozen zogezegd door het volk (leugens!) maar niet werkend voor het volk. Dat is het trieste eindresultaat. En voor de rest kunnen een grote hoop onder jullie mijn rug op. Hopelijk is dit duidelijk? En jullie weten waarom ik dit zo zie. Klachten? Foert! Schrijf maar : "TL-DR". De apen op dit forum smachten naar het oordeel van mijnheer. Zwijgen ze weer een tijdje. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 1 september 2019 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of het goed werken is, daar zijn de meeste niet bekwaam voor om dat te zien; maar in ieder geval indien er ooit problemen komen zijn zijzelf ingedekt en hoeven ze maar hun paraplu van de paperassenrij open te trekken... Alvorens een rechter die hele soep doorgenomen heeft is de pudding al in elkaar gezakt en gaat het middelwaardige werk verder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén school per grotere centra met alle materiaal ter beschikking, waar de leerlingen op eigen initiatief kunnen gaan werken en met een vooropgesteld programma van lesuren waar diegene die het nodig heeft bijkomende uitleg kan vragen aan de prof... Toponderwijs voor de betere; zijzelf bepalen hun ritme en de minder begaafden staan zo ook niet in de kou... Neem het aanleren van talen; hoe kan men dat beter dan met persoonlijke computerprogramma's die ieder op zijn eigen niveau kan laten aflopen, herhalen en herhalen indien nodig, verder gaan indien onder de knie... En ik denk dat er in deze tijd van digitale kennis er ook geen enkel probleem zou zijn dat die leerlingen, indien zij wensen, zich van thuis uit kunnen aansluiten op de programma's van de school..., ten minste daar waar zij geen bijkomende instrumentarium, zoals een labo of zo, nodig hebben. Laatst gewijzigd door marie daenen : 1 september 2019 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Ik stel voor dat de lagere school de lagere school blijft, maar eens op de middelbare school zijn de meeste kinderen toch zeflstandig genoeg om alleen te kunnen blijven en zijn ze het nog niet dat moeten ze maar een zevende klas invoeren bij de lagere school voor die elementen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen,neen ik vraag geen verduidelijking ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al die pedagogen buiten, al die ervaringsloze beleidsmakers buiten en terug naar kennis-onderwijs zoals dat voordien gegeven werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Ik herhaal, want ik vind dit wel het overpeinzen waard en zou graag jullie gedacht daarover horen:
Waarom zouden we de middelbare scholen niet meer inrichten als universiteiten.... Eén school per grotere centra met alle materiaal ter beschikking, waar de leerlingen op eigen initiatief kunnen gaan werken en met een vooropgesteld programma van lesuren waar diegene die het nodig heeft bijkomende uitleg kan vragen aan de prof... Toponderwijs voor de betere; zijzelf bepalen hun ritme en de minder begaafden staan zo ook niet in de kou... Neem het aanleren van talen; hoe kan men dat beter dan met persoonlijke computerprogramma's die ieder op zijn eigen niveau kan laten aflopen, herhalen en herhalen indien nodig, verder gaan indien onder de knie... En ik denk dat er in deze tijd van digitale kennis er ook geen enkel probleem zou zijn dat die leerlingen, indien zij wensen, zich van thuis uit kunnen aansluiten op de programma's van de school..., ten minste daar waar zij geen bijkomende instrumentarium, zoals een labo of zo, nodig hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, bedenk het volgende: zou een werknemer, met zijn loonkost (= bruto loon + patronale bijdrage) IN STAAT ZIJN om een lokaal te huren en dat te verwarmen, of niet ? Indien ja, is het duidelijk dat zijn verloning een goed stuk hoger zal zijn dan die kost, niewaar ? Dat is helemaal anders in een fabriek. Vraag U af of de 10 arbeiders die in een fabriek met veel machines werken, in staat zouden zijn om de kost van de infrastructuur met hun loon te betalen. Waarschijnlijk niet. Dan zien we dat de kapitaalskost veel hoger is dan de arbeidskost. Maar qua lesgeven heb je als kapitaalskost een lokaal en wat verwarming en nog wat prutsen nodig. Dat is MINUSKUUL in vergelijking met de loonkost, natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 1 september 2019 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |