![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
|
Citaat:
of zijn de wetenschappers van de british medical journal voorstanders van drugsgebruik? ( vergeetachtigheid is één van de kenmerken van druggebruik, inge! pas toch een beetje op! |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
En maar geven. Waterdichte domme redeneringen. Juist nog slim genoeg om ze waterdicht te houden.
|
|
|
|
|
|
#64 | ||
|
|
Citaat:
ik zal de belangrijkste conclusies even copiëren (waarbij ik nog even wil opmerken dat er nog wat zwakheden en onzekerheden in dit onderzoek zitten, zoals je zelf kan lezen op bovenstaande link. dit onderzoek is dus niet zaligmakend) : Citaat:
dat er ook voor volwassen problemen kunnen optreden met drugsgebruik, heb ik ook nooit ontkend. het merendeel kan echter op een verstandige manier met die roesmiddelen om, en ze hebben daar volgens mij ook recht op. mensen bij wie het fout loopt, moeten geholpen worden. maar niet met boetes of gevangenisstraffen, want dat haalt geen bal uit. die mensen met een problematisch gebruik moeten zo snel mogelijk opgespoord worden, en ze moeten zo snel mogelijk geholpen worden. zo jan, kunnen we nu de insinuaties over andere mensen hun vermeend druggebruik achterwege laten, en eens met argumenten discussieren? die van mij vind je hierboven. bovendien verwijs ik voor de voordelen van een legalisering naar deze post van brabo (http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=36), een post die je weer mooi genegeerd hebt, maar dat gebeurt wel meer als je argumenten tegenkomt, is het niet? of gewoon vergeetachtig? verder mag je mij hier de voordelen van een verbod op cannabis eens uit de doeken doen. ik wacht in spanning af. |
||
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De media is weer héél goe bezig met eigen verhaaltjes brouwen, en de jannen van deze wereld trappen daar heel makkelijk in.
|
|
|
|
#68 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Komaan mijn beste, jij komt openlijk uit over het feit dat je drugs gebruikt. En je reacties liegen er niet om..................... |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Staatssecretaris
|
![]() |
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
merci doornroosje, om deze thread terug omhoog te halen. ik wacht immers nog steeds op een antwoord van jantje.
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Banneling
|
Jantje wordt momenteel het land uitgewezen.
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Je hebt geen flauw idee van wat cannabis is en wat het met je doet. Discussiëren over het thema met gasten van jou slag, doe ik al lang niet meer. 'k Heb op vorige topics over cannabis reeds genoeg neergepent. Deze is dus speciaal voor u. [SIZE=2] SMOKE WEED EVERYDAAAAAAAAAAAAY!![/SIZE] A JOINT A DAY, KEEPS THE DOCTOR AWAY! Komaan Jan, smoor er eentje en relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax.
|
|
|
|
#74 |
|
Vreemdeling
|
da ze da is legaliseren! Percies alsof de jeugd da gebruikt alsof die ni wete da dat ni het gezondste is. Mor wie geeft er een f*ck om . Alles is tegewoordig ongezont zoals, te veel vet,uitlaatgassen...Alchol==>wat trouwens een harddrugs is (hebbe ze mij altijd al gezegd) is dan wel toegelaten en softdrugs ni ofwa? Wa is da na voor zever en iedereen kiest da toch zelf of datem da doe of ni? Als er zijn die bewere dat da door groepsdruk komt dan zedde slecht bezig!! Ok men moet nu ook ni stond achter het stuur gaan zitte mor vanaf 18 moogde het van mij al gebruiken.
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
|
Citaat:
Ik vind dat IK daar het recht op heb, omdat het MIJN leven is. Ideaal zou zijn dat iedereen er zo over denkt (over het doen met eigen leven wat men wilt, niet alleen drugs etc...). Iedereen moet kunnen beslissen, ook die zwakken. En al zijn er miljoenen "zwakken", dan is dat nog altijd geen reden om mij iets te ontnemen. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Gouverneur
|
Laatst gewijzigd door Horus : 8 december 2004 om 09:07. |
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Hier moet je negatief op antwoorden vrees ik. Tenzij je alweer een onzinnig antwoord uit je mouw tovert. Zwakkeren moeten tegen zichzelf beschermd worden. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
Zwakkeren beschermen is een smerig excuus voor onderdrukking.
En het kan mij niet schelen IVM die gezondheidszorg. Zolang een overheid over mij te beslissen heeft, moet die ook voor mijn kosten opdraaien, wat ik ook doe. Debiele excuuskes dat ge voor iets meebetaalt tellen voor mij niet: ge kunt er gewoon NIET voor betalen ook: dat kan. |
|
|
|
|
|
#79 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Maar niet je EIGEN verantwoordelijkheid, daarvoor moeten zwakkeren als jij blijkbaar kunnen terugvallen op een overheid. En wat die debiele excuses betreft, leg die van jou eens allemaal langs elkaar en verwijt dan pas de overheid en anderen hun excuses. Laatst gewijzigd door Horus : 8 december 2004 om 09:20. |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Gouverneur
|
@Bhairav
Ik ben weg, beter dingen te doen dan een discussie met iemand verder te zetten die zich sociaal wil voordoen maar niet verder kan kijken dan zijn eigen leefwereld. Fijne dag toegewenst. Wel nog een vraagje (vrijblijvend uiteraard): is jouw dag pas fijn en geslaagd als je je hoeveelheid shit hebt gehad, of kan je ook genieten van een dag zonder die troep? |
|
|
|