![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar. In de privésfeer is het praktisch ondenkbaar dat ze niet in contact komen met jongeren, tenminste voor wie nog kinderen in huis heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf probeer van het niet op te doen. Maar ga daarvoor niks van anderen eisen. Doe ik het op en loopt het slecht af, dan is dat zo. Ik zou evengoed aan iets anders kunnen doodgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor die moeten we inderdaad een uitzondering maken. Ik zou eens willen weten van die 1000 gepensioneerden die op intensieve liggen (DAAROVER GAAT HET HE) hoeveel daarvan echt niet in de mogelijkheid waren van zich wat af te zonderen. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 november 2020 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat ze niet ziek worden dat ze niet besmettelijk kunnen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar om besmet te worden moet ge een besmettelijke gaan opzoeken. Ge kunt, gebarricadeerd in uw huis, met wolfsijzers in de gang moest een snode zieke student uw woning tegen uw wil willen betreden, en met valkuilen net voor uw slaapkamer deur, toch wel zorgen dat die besmettelijke zombies uit uw buurt blijven he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 13 november 2020 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Zou Van Ranst nu ook over natuurlijke selectie spreken eoals hij dat eerder over extreem rechts deed ?
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Het zou veel goedkoper zijn om daar met belastinggeld een systeem voor op te zetten dan de lockdown die we nu hebben.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan de overheid dan niet beter wat mensen betalen om die boodschappen te doen? Zo'n systeem moet toch maar een fractie kosten van wat alle steunmaatregelen voor gesloten ondernemingen kosten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Laten effe eerlijk zijn.
Als ik student zou zijn, en ik zou 1.5 jaar verliezen van mijne studententijd, zou ik ook fors pissed zijn. Ik begrijp die jongeren wel. Ik heb een gezin, een job...en ben niet zo afhankelijk van mijn sociaal leven. Maar voor jongeren op kot is dat eigenlijk naast de boeken het enigste wat ze hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
deze golf is een op en top belgisch product, net als de eerste trouwens. in het beste geval zou het zonder reizigers misschien een weet later gekomen zijn. of een week vroeger, die kans is misschien zelfs nog groter. hoeveel 65 plussers hebben nog kinderen die bij hen wonen denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien.
Geloof het of niet, maar ik zie in mijn omgeving veel huishoudens waar "zeer jong, jong, oud en zeer oud" samen wonen. De kwestie nationaliteit laat ik buiten beschouwing. Feit is dat ze er zijn. Vergeet niet dat er culturen zijn waar de zorg voor ouderen door de kinderen nog altijd belangrijk is. Laatst gewijzigd door Rudy : 13 november 2020 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik, als volwassene, kan ook volgend jaar nog op vakantie. Qua beleving zal dat hetzelfde zijn. Maar voor jongeren gaat dat niet op : mijn petekind heeft afgelopen schooljaar (6de middelbaar) een hele hoop dingen moeten missen die hij nooit meer kan inhalen: Italiëreis, eindejaarsbal, enz ....
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 13 november 2020 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |