![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gaar er met TRUMP gebeuren ? | |||
Hij wordt afgezet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
Hij wordt niet afgezet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
Hij wordt niet afgezet en komt binnen 4 jaar terug |
![]() ![]() ![]() |
7 | 41,18% |
Hij wordt vermoord |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
Hij immigreert naar Noord Korea |
![]() ![]() ![]() |
4 | 23,53% |
Ander antwoord, verduidelijk. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De erfenis van Trump in cijfers
3,1 biljoen dollar Zoveel bedraagt de staatsschuld anno 2020, de hoogste ooit in de geschiedenis van de VS. Deels door de tax cuts die Trump in 2017 doorvoerde, maar ook door de steunmaatregelen in de coronacrisis. 4 ministers van Defensie waren er in de voorbije vier jaar, de meeste ooit tijdens één presidentsperiode. 720 kilometer Zoveel staat er al van Trumps “big, beautiful wall” aan de Amerikaans-Mexicaanse grens, die tegen eind 2021 klaar zou zijn. 39% De gemiddelde approval rating van Trump over het verloop van zijn presidentschap, de laagste ooit voor een Amerikaanse president. 315 dagen stond Trump op een golfterrein terwijl hij president was, wat neerkomt op ongeveer één op de vijf. 13 federale doodstraffen werden uitgevoerd onder Trump, na een stop van 17 jaar. Daarmee ordonneerde Trump het meeste aantal executies in 130 jaar. Tot net voor de inauguratie van Biden op 20 januari zijn er nog executies gepland. 26.193 tweets verstuurde Trump tijdens zijn presidentsperiode, vanaf 20 januari 2017 tot 8 januari 2021, toen hij geband werd van Twitter. 200 tweets stuurde Trump op 5 juni 2020 de wereld in. Het recordaantal dat hij verstuurde op één dag. 25.000+ Het aantal leugens dat Trump officieel verteld heeft volgens het factchecker-team van The Washington Post. De teller loopt nog. 87% Het percentage van Trumps kabinetsmedewerkers dat miljonair is (20 van de 23). 545 kinderen hebben nog altijd hun ouders niet teruggevonden, nadat ze van hen gescheiden werden aan de Mexicaanse-Amerikaanse grens. 26 vrouwen hebben Donald Trump beschuldigd van seksueel misbruik. 750 dollar Het bedrag aan taksen dat Trump betaalde in 2016 en 2017 – dat laatste jaar was zijn eerste als president van de VS. 99 milieuvoorschriften Het aantal dat Trump heeft teruggedraaid, onder meer rond zuivere lucht, water en wild life. 128 keer Zo vaak heeft Trump Joe Biden onderbroken tijdens het eerste presidentiële debat deze herfst. 129 rally’s Het aantal waaraan Trump deelnam sinds hij president is, waarvan 38 live rally’s tijdens de coronapandemie. ![]() Charlottesville, 12 augustus 2017. De dodelijke aanslag van een neonazi tijdens een vreedzaam protest wordt niet veroordeeld door de president. ![]() ![]()
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump zal mogen blij zijn dat hij er vanaf is want zijn 'volgelingen' zijn allemaal verdwenen of gingen, een andere kant uit.
Botste ik Internetsgewijze op het volgende: Is Joe Biden too old to lead the country? In de tekst van het artikel was ook een leuke regel te vinden en die was: Citaat:
![]() Citaat:
Ik ben er bijna zeker van dat er nog anderen zijn die de post in hun richting willen zien gaan, Kamala Harris misschien? Mike Pence feliciteert Kamala Harris met aankomend vicepresidentschap en biedt hulp aan in aanloop naar inauguratie Een verrader of is het een beleefdheidsvorm? Ach zoals ik al eerder schreef is- en blijft het de ver van ons bed show maar misschien kan men er in de EU een wijze les uit trekken uit de gang van zaken in de VS op huidig ogenblik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 januari 2021 om 09:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen zijn haartooi. Er is iets anders dat mij reeds lang intrigeert, met name die gelaatskleur. Ook dát vind ik echt niet meer normaal. Oranjebruin getaand lijkt het mij. Ofwel is het een soort schmink, ofwel ligt hij elke dag in een hoekje van het Witte Huis op een zonnebank.
Eigenlijk zouden we zijn gelaat moeten kunnen zien wanneer ‘s morgens uit zijn bed komt.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs zijn spiegel heeft hem de eerste uren van de dag geband.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik niet. ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.lamag.com/lalifeandstyle...-trump-orange/
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig moeten wij niet al te veel kennen van de historiek van koningshuizen en die paus.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te vergelijken met het dogma van de onfeilbaarheid omtrent de pauselijke standpunten.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn glazen bol is gevallen.
Ik heb er echt géén goed oog in wat er verder in de VS staat te gebeuren. Ik denk zelfs dat het niet bij straatgevechten zal blijven en het erger zal worden dan enkele schermutselingen. Biden en zijn gevolg hun plan is alles zo snel mogelijk uitvegen wat Trump gedaan heeft om het zo snel mogelijk, naar zijn eigen hand te zetten. Een 'hand' die enorm merkeliaans klinkt want hij gaat de muur terug afbreken die Trump wilde opzetten en die Biden gaat voor het 'Wir schaffen das!!!' Persoonlijk lig ik er niet van wakker maar ik denk wel dat er een massa Amerikanen wel van wakker liggen met name zij die het niet al te hoog op hebben met dat hun land nog verder- en verder zal overspoelen met vreemdelingen/asielzoekers/hoorn des overvloeds zoekers en waar de meesten totaal géén boodschap aan hebben. Laten wij het in de EU rustig allemaal gadeslaan en de stille hoop koesteren dat men in de EU hopelijk zo gek niet is maar ... ![]() p.s. Zal de rust wederkeren onder Biden? Wat gaat die er van terecht brengen? Laat ons dat circus nog even op de voet volgen binnenkort is het gedaan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 januari 2021 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hij wel gaat doen is het protectionisme en isolationisme terugdraaien en de relatie met oa. Europa terug normaliseren. Meest directe: Milieuverdrag van Parijs terug ratificeren evenals Nucleair verdrag met Iran.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ziet dus, rechts is nergens goed voor.
![]()
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is daar plaats zat, in Afrika is ook plaats zat maar toch blijven ze varen. Dat moet dus een héél andere reden hebben die ik al een tijdje zie als het Paard van Troje. De hamvraag is natuurlijk, gaan die bootjes wel van richting veranderen een héél andere koers gaan varen, I doubt it. ![]() p.s. Volgende waren ook best 'leuk' om er even op nagelezen te mogen worden. TRUMP OF BIDEN, HOE GROOT IS HET VERSCHIL NU ECHT VOOR EUROPA? Een andere wereld met Biden of Trump?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 januari 2021 om 06:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |