![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nadat hij in ziekenhuis belandde (met Covid), staat Ludo (69) nu op eerste rij: “Eerst vaccin geweigerd, nu kan ik niet wachten op boosterprik” https://www.hln.be/binnenland/nadat-...prik~a5536102/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://bestlifeonline.com/news-pfiz...riant-vaccine/ https://fortune.com/2021/08/09/covid...ontech-pfizer/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het is toch eigenaardig dat die maar een "marginale verbetering" geven, terwijl we gezien hadden dat de delta variant "een significant efficientie verlies" aangaf ten aanzien van de alfa variant en vorigen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Het significant efficientieverlies van het vaccin ligt em mijn inziens eerder bij het feit dat delta veel efficienter cellen kan infecteren, daarbij veel grotere hoeveelheden viri kan produceren, en daarbij de initiele immuunreactie overweldigt. Dit zou verklaren waarom virustiters tijdens breakthrough infections voor delta zo hoog zijn, en zou verklaren waarom een gevaccineerde toch iets sneller in staat is om een infectie te neutraliseren, en dus iets minder lang het virus zou kunnen verspreiden.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou interessant geweest zijn om een studie te zien waarbij we gebooste, en primo-gevaccineerden zien met de delta versie van het vaccin. Maar het gaat moeilijk worden om nog primo gevaccineerden kunnen te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag in de krant:
https://www.hln.be/mijn-gids/het-doo...ccin~a1e02b51/ Het doormaken van de ziekte beschermt vaak beter dan een vaccin. Waarom klopt dat niet voor COVID-19? Prof. Pierre Van Damme: “Dat geldt niet voor elke infectie. Neem nu tetanus, kinkhoest of difterie: daar beschermt het doormaken van de ziekte niet en loop je kans op een herinfectie na een aantal jaren. Dat geldt ook voor de banale winterse coronavirussen. In het geval van COVID-19 stellen we vast dat mensen drie maanden, maar evengoed dertien maanden na hun eerste infectie een re-infectie kunnen krijgen. Dus ook hier zullen we niet kunnen rekenen op een levenslange immuniteit na het doormaken van de infectie. De vaccinatie geeft ons een mogelijkheid om de immuniteit wel aan te bieden, zonder de ziekte door te maken en blootgesteld te worden aan de risico’s van de ziekte. Zonodig kunnen we met een derde prik die immuniteit verlengen en verstevigen.”
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik heb nog maar net een onderzoek uit India gepost waar voor de zoveelste keer de superioriteit van de natuurlijke immuniteit wordt aangetoond, maar dat kan onze beroepskwakzalver blijkbaar allemaal niet schelen he. Kortom, het vaccineren is een schamele poging om een beetje de natuurlijke immuniteit na te bootsen. En ja, die heeft inderdaad het gigantische voordeel dat je niet ziek moet worden, maar DAT WAS DE VRAAG NIET. ALS je ziek geweest bent, heb je een veel betere immuniteit dan door een vaccin gegeven. Dat is ondertussen langs alle kanten aangetoond. Als je absoluut wil vermijden om ziek te worden, dan is uw enige hoop heel vaak een vaccin te nemen, en zelfs dan ben je verre van zeker. Geen van beide opties is dus ideaal. De ideale oplossing is om eerst een vaccin te nemen, en dan na een tijdje proberen ziek te worden he. En geregeld terug ziek te worden, van zodra je weer kan. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 november 2021 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje zoals leperd S Van Gucht al liet uitschijnen. Hij hoopte om deze winter stiekem te worden besmet.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 november 2021 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als die zegt dat de zon morgen in het oosten zal opkomen, dan zou ik voor het eerst in mijn leven beginnen twijfelen of de zon morgen niet in het westen zal opkomen.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- bij Kinkhoest maakt het virus afval je ziek, het vaccin voorkomt dat maar maakt je niet langer immuun dan de ziekte. Van Damme is ronduit een leugenaar. - Tetanus vaccins beschermen ook niet langer dan de ziekte, je moet het wel eerst overleven, dat wel - winterse coronavirussen noemen ze verkoudheden, waar heeft hij het over? Corona met ziektebeeld doormaken geeft wel een langdurige bescherming, het is een verkoudheid van dan af, voor jaren en jaren. Dat vaccin maar voor 6 maanden of minder. Van Damme mag ook eens een goeie fackt tjeck doormaken maar dat zal uiteraard niet gebeuren, een krapuleuze leugenaar is het. Die heeft er veel te veel belang bij. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 10 november 2021 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen wetenschappelijke consensus betreft een algemene booster prik, dus beslist de politiek dan maar.
Politiek wacht niet langer op wetenschap: “We moeten ons klaarmaken voor derde prik” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211110_94618514 |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Ach, Vivaldi wil er nu zelfs de derde prik door stampen….
Het idee van de prik was om het menselijk lichaam via kleine dosis corona bekent te maken met het virus. Dat voor de mens onbekend was. Waardoor het menselijk lichaam geen verweer had tegen het virus. Ok, we hebben nu Twee prikken gehad en ondertussen kent het menselijk verweer systeem het bestaan van de virus. Wat dus de drive moet zijn zodat ons eigen lichaam in verweer kan gaan tegen de virus als we er door getroffen worden en er van ziek worden. Waardoor we wel ziek worden maar niet zo erg dat we aan de machines in het hospitaal komen te liggen. Maar wel uitzieken zoals met griep en verkoudheid. Ons lichaam moet zelf de strijd kunnen aangaan, die derde prik lijkt mij pur economisch opgedrongen door de lobby groep van de “pillen industrie”. Door al die prikken word ons lichaam steeds meer een kamerplant toestand dat alleen nog kan overleven met en door pillen en co!!! Wat ook al antibiotica resistentie heeft veroorzaakt bij sommige mensen!!! Dus teveel is trop en trop is te veel zij ooit VDB met de plakker op de neus. Bovendien zou nu ook al een de nabije toekomst een pil tegen het corona virus op de markt gebracht worden!!! Wat en hoe moet dat dan met die corona pas als men pillen genomen heeft om dat iemand een risico lichaam heeft in plaats van de injectie???? Zoals steeds draait alles om GELD zeker!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfs het EVRM telt niet meer.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Bovendien, Aids is er sinds 1980 = 41 jaar al, en nog steeds is er geen medicatie die het compleet kan neutraliseren.
Moeten wij dus verplicht + 40 jaar lang of zo iets..... ieder 6 maand een anti corona prik toegediend krijgen betaald met onze belasting gelden? Belachelijk……
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |