![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar vaccinaties, mondmaskers en maatregelen werken hoor!
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() https://www.hln.be/buitenland/portug...kend~aca704f3/
Zoals ik had verwacht, en wat vermoedelijk ook hier zal gebeuren : Portugal verplicht covidpasjes om op restaurant te gaan. Dat is volgens mij ook de reden waarom het aantal besmettingen MOET stijgen (of waarom ze er alles aan moeten doen om dat te bewerkstelligen en uit te vergroten). Dat ze zullen stijgen is nogal wiedes, dat is de natuurlijke gang van zaken, maar ditmaal zullen ze het aangrijpen om een pasjesmaatschappij te creëren. Eerst ging de lockdown het oplossen, dan de mondmaskers, dan het testbeleid, vervolgens de vaccins, en nu komen de pasjes ... Wie gelooft die mensen eigenlijk nog na het zoveelste bedrog. Het virus is onvoorspelbaar durven die kwakzalvers dan nog beweren. ![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 8 juli 2021 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |