![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zijn er veel die covid krijgen in het ziekenhuis zelf, zoals bij mezelf het geval was, je gaat binnen voor een andere aandoening en ze leggen je op de covid afdeling omdat je ook covid had of hebt gevangen tijdens de behandeling. Er is veel manipulatie mogelijk. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 19 oktober 2021 om 07:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Gidsland Nederland maakt de geesten rijp en schuwt het L-woord niet:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OMG, het begint alweer
![]() Ze leren echt niet bij die politiekers |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() Daar zit gewoon veel meer achter. Agenda 2030?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kom: we kijken naar EXACT DIE GROEP DIE "dreigde de gezondheidszorg te laten instorten vanwege corona", de mensen die op IC liggen met corona. Citaat:
Men kan de doelpalen niet verleggen he. We moeten de "vaccin efficientie" bekijken ten aanzien van dezelfde groep die zogezegd voor problemen zorgde vorig jaar. Want we kunnen ook neuzelen dat vorig jaar de groep van IC klanten die toevallig ook covid hadden bij de paniek statistieken geteld werd om te zeggen "maatregelen, want we kunnen ze niet aan! " he. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 oktober 2021 om 09:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk, het was ook nooit voor de volksgezondheid maar voor gehoorzaamheid en CONTROLE.
Gevaccineerden worden nogmaals gejost, zij dachten hun 'vrijheid' terug te kunnen kopen door zich te laten vaccineren maar ze zullen ook allemaal opnieuw in hun kot moeten blijven als dat politiek uitschot de boel weer op slot gooit met de smoes van besmetting. Dan kunnen ze hun nutteloze cst/QR codes als behang gebruiken. ![]() Pech gehad, het is overigens gevaccineerden hun schuld dat politieke klojo's bezig kunnen blijven met wortels voorhouden zolang er sheeple zijn die zich blijven voor de gek laten houden.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorig jaar, zonder vaccins en tijdelijk zonder mondmaskers, was het paniekvoetbal. Dat is wat ik uit de uitzending De Afspraak van gisteren heb begrepen. Het heeft geenszins zin met de vinger te wijzen door te zeggen dat DE DOELGROEP POPULATIE zichzelf niet genoeg heeft beschermd, behalve de niet gevaccineerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, anderhalf jaar geleden zelfs, ik was bij de eersten. Ik moest naar de spoed voor een andere ziekte en ik had het zitten. Het was zelfs redelijk heftig omdat ik ook die andere ziekte erbij had.
Covid is een feit, daar is geen twijfel over voor mij. |
![]() |
![]() |