![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Een afkeer hebben van kroeshaar, donkere huid en kakgelinksch wel verkeerd? | |||
Neen, het is een natuurlijke afkeer van het slechte, het kwade en het zwakke... puur natuur! |
![]() ![]() ![]() |
32 | 53,33% |
Ja, er moeten meer rassenvermengingen en zieke elementen zijn. |
![]() ![]() ![]() |
28 | 46,67% |
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die vlag is toch echt geen lijdensweg waard ? En Vlaanderen verschilt toch ook van Nederland ....
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je gaat nu toch niet ontkennen dat een groot deel van de VB-ers zich liefst compleet in hun dorp opsluiten. Je hebt je hier zelf al ettelijke malen over uitgesproken op dit forum tegen zulke types. Laatst gewijzigd door headinajar : 21 december 2004 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een verschil met berberszonen die zelfs naar Turkije reizen om toch maar nieuw bloed te huwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Berbers? Naar Turkije? Vreemd...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() foto miss kitten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan bestaat die mix waar je zo hoog mee oploopt toch niet ? Wat dom van mij om u te geloven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom gaan berbers naar Noord-Afrika en niet naar Tukije om een bruid te zoeken ? Voor de noodzakelijke mix ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Omdat ze, buiten hun godsdienst, op zich niet veel gemeen hebben... en naar ik in goede kringen vernomen heb is de relatie tussen Berbers en Arabieren niet zo denderend, en tussen Turken en Arabieren al helemaal niet. Ik denk niet dat mama en papa Turk tevreden zouden zijn als hun dochter met een Berberse schoonzoon thuiskomt.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans dat een Turks meisje met een vlaamse jongen trouwt zal dus ook niet bijster groot zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Vreemdeling
|
![]() Beste mensen,
Zonder jullie allen te beledigen, wil ik dit zeggen: jullie zijn allen zo naïef als pasgeboren zuigelingen. Denk eens na. Er vormt zich hier een discussie die de grote lijn totaal uit het oog verliest. Dit is wat jullie niet inzien: De Germanen hebben de strijd sinds lange tijd al VERLOREN...! Verloren ja. Ikzelf ben neger, mijn buurmeisje is blank en ze is blond. Op haar 16e werd zij zwanger van een Marokkaan. Nu mogen jullie raden welke kleur haar kindje had! Ik kan je vertellen, het kindje was niet blond, had geen stijl haar, en geen groene ogen zoals haar mama. Nee, het kindje heeft veel van de vader weg: zwart kroeshaar, een donkerbruine huid, en gitzwarte ogen. De conclusie: langzaam aan wordt het blanke ras weggeneukt. Elke keer dat een blanke met een kleurling paart, komt er een nieuwe kleurling uit. De genen van donkere mensen zijn gewoon dominant, en dus worden de genen van blanke systematisch weggeneukt, zoals ik al zei. Dit is niet erg, het is een heel logische ontwikkeling. Maar de strijd is gestreden, blanken zullen er over 300 jaar niet meer zijn. Denk eens aan de grote lijn van het verhaal. Jullie dochters zullen worden genomen door negers, Berbers, Arabieren, en jullie kleinkinderen zullen donker zijn. Dat beloof ik U! Niemand ontkomt daaraan, ook neo's niet.... Slaap lekker |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() 'negermeester' is natuurlijk helemaal geen neger maar een vlaemsch gefrustreerd multicullertje dat hier briesend van woede een beetje wil provoceren
![]() best geen aandacht aan besteden. Laatst gewijzigd door Mitgard : 22 december 2004 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk eerder dat het een VB'er is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben jij eigenlijk een VB'er? |
|
![]() |
![]() |