Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Een afkeer hebben van kroeshaar, donkere huid en kakgelinksch wel verkeerd?
Neen, het is een natuurlijke afkeer van het slechte, het kwade en het zwakke... puur natuur! 32 53,33%
Ja, er moeten meer rassenvermengingen en zieke elementen zijn. 28 46,67%
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 20 december 2004, 23:28   #61
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
neen niet noodzakelijk, maar dat moet er blijkbaar altijd uit volgen voor sommigen.
we hadden de omstandigheden aan onze kant.
harde leefomstandigheden dwongen tot vindingrijkheid.
elk 'ras' heeft zich op de best mogelijke manier aangepast aan de leefomgeving waarin het evolueerde.
niemand heeft in wezen ergens 'trots' op te zijn.

dat klopt.
we zouden beter moeten weten.
maar andere 'rassen' zijn net zo, hoor.
dat blijkt al rap wanneer ze smaak van het kapitalisme en de welvaart proeven (zie china).

ik heb niets tegen de waalse bevolking.
ik voel mij ook niet beter omdat ik in het landsdeel woon met minder werkloosheid dan in wallonië.
en toch, in mijn betere wereld van hersenschimmen (gorki) leven alle nederlandstaligen in een groot verenigd nederland, en de walen in frankrijk.
en iedereen is rijk en gelukkig.
We zouden beter moeten weten dan een ( verouderde en voorbijgestreefde ) vlag na te lopen.....
Die vlag is toch echt geen lijdensweg waard ?
En Vlaanderen verschilt toch ook van Nederland ....
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 08:02   #62
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
de genetische variëteit binnen het 'blanke' ras is zo groot dat er van inteelt nooit sprake kan zijn. er is binnen één ras zelfs meer genetische variëteit dan tussen rassen onderling (normaal gezien een populair argument bij anti-racisten). dit toont aan dat 'ras' in feite niets met genetische gelijkvormigheid te maken heeft.
Kan wel zijn, maar de meeste racisten en xenofoben zijn zo etnocentrisch dat ze zich opsluiten in hun dorpje of gemeente en enkel om willen gaan met dat kleine groepje mensen waar ze vertrouwd mee zijn. Op die manier ga je de genetische variëteit wel sterk beperken.

Je gaat nu toch niet ontkennen dat een groot deel van de VB-ers zich liefst compleet in hun dorp opsluiten. Je hebt je hier zelf al ettelijke malen over uitgesproken op dit forum tegen zulke types.

Laatst gewijzigd door headinajar : 21 december 2004 om 08:02.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 12:10   #63
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Kan wel zijn, maar de meeste racisten en xenofoben zijn zo etnocentrisch dat ze zich opsluiten in hun dorpje of gemeente en enkel om willen gaan met dat kleine groepje mensen waar ze vertrouwd mee zijn. Op die manier ga je de genetische variëteit wel sterk beperken.

Je gaat nu toch niet ontkennen dat een groot deel van de VB-ers zich liefst compleet in hun dorp opsluiten. Je hebt je hier zelf al ettelijke malen over uitgesproken op dit forum tegen zulke types.
Dat kan niemand tegenspreken.
Wat een verschil met berberszonen die zelfs naar Turkije reizen om toch maar nieuw bloed te huwen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 12:12   #64
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Berbers? Naar Turkije? Vreemd...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 14:01   #65
Kitten
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Wat een verschil met berberszonen die zelfs naar Turkije reizen om toch maar nieuw bloed te huwen.
Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaa!! Sinds wanneer da??
Kitten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 14:12   #66
Kielse bulldog
Banneling

Kielse bulldog's schermafbeelding

Standaard

foto miss kitten
Kielse bulldog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 15:14   #67
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik dacht altijd dat ons het beeld voorgeschoteld werd door bepaalde rechtse groeperingen dat Turken en Marrokanen elkaar niet kunnen uitstaan en nu zie ik dat ze zelfs onderling gaan "mixen".
Oud 21 december 2004, 16:13   #68
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht altijd dat ons het beeld voorgeschoteld werd door bepaalde rechtse groeperingen dat Turken en Marrokanen elkaar niet kunnen uitstaan en nu zie ik dat ze zelfs onderling gaan "mixen".
Mag ik daaruit besluiten dat het niet alleen de VB-ers zijn die in hun enge wereldje leven en huwen ?
Dan bestaat die mix waar je zo hoog mee oploopt toch niet ?
Wat dom van mij om u te geloven.
Oud 21 december 2004, 16:31   #69
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Mag ik daaruit besluiten dat het niet alleen de VB-ers zijn die in hun enge wereldje leven en huwen ?
Dan bestaat die mix waar je zo hoog mee oploopt toch niet ?
Wat dom van mij om u te geloven.
Ge hebt mijn grap precies nie goed door. Ter verduidelijking : Berbers komen uit Noord-Afrika en niet uit Turkije.
Oud 21 december 2004, 16:39   #70
Kitten
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kielse bulldog
foto miss kitten
Zeg, 'k ben nie van gisteren eeeh??
Kitten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 17:25   #71
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge hebt mijn grap precies nie goed door. Ter verduidelijking : Berbers komen uit Noord-Afrika en niet uit Turkije.
Toch wel.
En waarom gaan berbers naar Noord-Afrika en niet naar Tukije om een bruid te zoeken ? Voor de noodzakelijke mix ?
Oud 21 december 2004, 21:18   #72
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Omdat ze, buiten hun godsdienst, op zich niet veel gemeen hebben... en naar ik in goede kringen vernomen heb is de relatie tussen Berbers en Arabieren niet zo denderend, en tussen Turken en Arabieren al helemaal niet. Ik denk niet dat mama en papa Turk tevreden zouden zijn als hun dochter met een Berberse schoonzoon thuiskomt.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 21:36   #73
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Omdat ze, buiten hun godsdienst, op zich niet veel gemeen hebben... en naar ik in goede kringen vernomen heb is de relatie tussen Berbers en Arabieren niet zo denderend, en tussen Turken en Arabieren al helemaal niet. Ik denk niet dat mama en papa Turk tevreden zouden zijn als hun dochter met een Berberse schoonzoon thuiskomt.
Ze hebben alvasr hun godsdienst gemeen.
De kans dat een Turks meisje met een vlaamse jongen trouwt zal dus ook niet bijster groot zijn.
Oud 22 december 2004, 08:42   #74
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze hebben alvasr hun godsdienst gemeen.
De kans dat een Turks meisje met een vlaamse jongen trouwt zal dus ook niet bijster groot zijn.
Bwa het gebeurt toch regelmatig. Net zoals het mij erg realistisch lijkt dat een Turks meisje van hier met een Marrokaanse jongen van hier trouwt. Maar dat is een hemelsbreed verschil met een bruid gaan zoeken in Marrokko of Turkije. Hier zien ze elkaar op straat elke dag, op school en op het werk... waarom zou het niet realistisch zijn dat er huwelijken zijn tussen jongeren van Turkse en Marrokaanse afkomst als er zelfs huwelijken zijn tussen Allochtone en Autochtone jongeren?
Oud 22 december 2004, 12:53   #75
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bwa het gebeurt toch regelmatig. Net zoals het mij erg realistisch lijkt dat een Turks meisje van hier met een Marrokaanse jongen van hier trouwt. Maar dat is een hemelsbreed verschil met een bruid gaan zoeken in Marrokko of Turkije. Hier zien ze elkaar op straat elke dag, op school en op het werk... waarom zou het niet realistisch zijn dat er huwelijken zijn tussen jongeren van Turkse en Marrokaanse afkomst als er zelfs huwelijken zijn tussen Allochtone en Autochtone jongeren?
Het zou inderdaad heel realistisch zijn, of het ook regelmatig gebeurd betwijfel ik. Zijn daar cijfers over bekend?
Oud 22 december 2004, 15:30   #76
Negermeester
Vreemdeling

Standaard negers zullen winnen

Beste mensen,

Zonder jullie allen te beledigen, wil ik dit zeggen: jullie zijn allen zo naïef als pasgeboren zuigelingen. Denk eens na. Er vormt zich hier een discussie die de grote lijn totaal uit het oog verliest. Dit is wat jullie niet inzien: De Germanen hebben de strijd sinds lange tijd al VERLOREN...!

Verloren ja. Ikzelf ben neger, mijn buurmeisje is blank en ze is blond. Op haar 16e werd zij zwanger van een Marokkaan. Nu mogen jullie raden welke kleur haar kindje had! Ik kan je vertellen, het kindje was niet blond, had geen stijl haar, en geen groene ogen zoals haar mama. Nee, het kindje heeft veel van de vader weg: zwart kroeshaar, een donkerbruine huid, en gitzwarte ogen.

De conclusie: langzaam aan wordt het blanke ras weggeneukt. Elke keer dat een blanke met een kleurling paart, komt er een nieuwe kleurling uit. De genen van donkere mensen zijn gewoon dominant, en dus worden de genen van blanke systematisch weggeneukt, zoals ik al zei.

Dit is niet erg, het is een heel logische ontwikkeling. Maar de strijd is gestreden, blanken zullen er over 300 jaar niet meer zijn. Denk eens aan de grote lijn van het verhaal. Jullie dochters zullen worden genomen door negers, Berbers, Arabieren, en jullie kleinkinderen zullen donker zijn. Dat beloof ik U! Niemand ontkomt daaraan, ook neo's niet.... Slaap lekker
Negermeester is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 15:32   #77
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negermeester
Beste mensen,

Zonder jullie allen te beledigen, wil ik dit zeggen: jullie zijn allen zo naïef als pasgeboren zuigelingen. Denk eens na. Er vormt zich hier een discussie die de grote lijn totaal uit het oog verliest. Dit is wat jullie niet inzien: De Germanen hebben de strijd sinds lange tijd al VERLOREN...!

Verloren ja. Ikzelf ben neger, mijn buurmeisje is blank en ze is blond. Op haar 16e werd zij zwanger van een Marokkaan. Nu mogen jullie raden welke kleur haar kindje had! Ik kan je vertellen, het kindje was niet blond, had geen stijl haar, en geen groene ogen zoals haar mama. Nee, het kindje heeft veel van de vader weg: zwart kroeshaar, een donkerbruine huid, en gitzwarte ogen.

De conclusie: langzaam aan wordt het blanke ras weggeneukt. Elke keer dat een blanke met een kleurling paart, komt er een nieuwe kleurling uit. De genen van donkere mensen zijn gewoon dominant, en dus worden de genen van blanke systematisch weggeneukt, zoals ik al zei.

Dit is niet erg, het is een heel logische ontwikkeling. Maar de strijd is gestreden, blanken zullen er over 300 jaar niet meer zijn. Denk eens aan de grote lijn van het verhaal. Jullie dochters zullen worden genomen door negers, Berbers, Arabieren, en jullie kleinkinderen zullen donker zijn. Dat beloof ik U! Niemand ontkomt daaraan, ook neo's niet.... Slaap lekker
Je valt in herhaling 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 15:43   #78
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

'negermeester' is natuurlijk helemaal geen neger maar een vlaemsch gefrustreerd multicullertje dat hier briesend van woede een beetje wil provoceren

best geen aandacht aan besteden.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 22 december 2004 om 15:45.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 16:38   #79
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Ik denk eerder dat het een VB'er is.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 16:42   #80
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Ik denk eerder dat het een VB'er is.
hoe zit dat nu met jou?
ben jij eigenlijk een VB'er?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be