![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Partijlid
|
![]() Voor te gaan skiën natuurlijk!! Da's toch de evidentie zelve??
![]() |
#62 |
Partijlid
|
![]() Dat zou dan toch een verbetering zijn tegenover de huidige toestand...
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je al fully waxed?
![]() |
#64 |
Partijlid
|
![]() Gisteren nog door't vrouwtje
![]() En dernet den otto ook gewaxed (ander product).
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb jij nageslacht? ![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 2 februari 2022 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geslacht? Yikes, gij vies manneke.
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iemand die met een dodelijke variant op de IC ligt gaat niet veel naar feestjes mensen besmetten denk ik. De niet of minder dodelijke varianten verspreiden zich dus meer dus het lijkt me sterk en niet logisch dat er opnieuw een dodelijkere variant opduikt. Maar zeg nooit nooit. Vergeet ook niet dat virussen geen mensen doden. Ze plegen eigenlijk een soort kamikaze. ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, steriele immuniteit vermindert, maar veel en veel trager dan bij vaccinale steriliteit. https://www.medrxiv.org/content/10.1....10.21267590v1 Citaat:
Maar diepere bescherming is nog steeds daar. https://www.medrxiv.org/content/10.1....26.21268380v1 Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 februari 2022 om 16:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gaat er een moment komen, denk je, waarop je u terug veilig voelt en weer spontaan en zorgeloos kunt leven zoals in pre-covid-tijden? Als we nu -met de mildere variant- al niet een beetje euforisch mogen zijn, wanneer dan wel? Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 2 februari 2022 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wanneer gaat er iemand die vraag stellen in de media?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En hoeveel meer zouden er dan meer gestorven zijn? Ik geloof nog niet zoveel, want de laatste 2 jaar hebben ze veel zorg achter uitgesteld. |
|
![]() |
![]() |