Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2005, 13:04   #61
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
U gaat voorbij aan de kern van de zaak. U heeft er blijkbaar geen probleem mee dat een kandidaat-volksvertegenwoordiger (voor mijn part behorende tot om het even welke politieke partij) weigert om zich te houden aan het Internationaal/Europees Verdrag der Mensenrechten?
En waarom licht u maar één voorwaarde uit die wet eruit? De kern van de zaak (zoals u het zo mooi zegt) lijkt me juist te zijn wat er in de laatste paragraaf van dat artikel staat.
Oud 22 februari 2005, 13:09   #62
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

de zoveelste poging van de valse waalse politici het Vlaam Belang droog te leggen, de vlaming het zwijgen op te leggen en hem koest te houden door hen in het gareel te laten lopen van de slippendragers zoals de vld en spa

Splits BHV zo snel mogelijk zonder toegeving en belgië zo snel mogelijk, dan zijn we van die ambetante walen vanaf !

intussen is er al een ps kopstuk minder, verschillende keren beschuldigd/verdacht van fraude allerhande, maar nooit een rechter gevonden om hem te veroordelen
??????????????????!!!!!!!!!!!!

PS RIP
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 13:13   #63
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het staat U uiteraard vrij een mening te vormen over de inhoud van een boek/schrijven/... aan de hand van één enkele alinea. Ik daarentegen beoordeel/veroordeel pas een schrijven/boek/... nadat ik het volledig heb gelezen.
U hebt heel het arrest gelezen?
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil , dus toch geen belgen )
---------------------------------------------------------------
Vrager : U keurt vandalisme goed?
Bhairav : Ja dat doe ik.
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 13:13   #64
CHW
Burgemeester

CHW's schermafbeelding

Standaard

Als de wet er komt EN ze sluiten effectief kandidaten uit, dan gaat België nog eens de internationale pers halen...

Laatst gewijzigd door CHW : 22 februari 2005 om 13:14.
CHW is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 13:16   #65
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Dan staat Belgie nog eens te kakken zoals het werkelijk is : een soort dictatuur..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 13:18   #66
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
Gezien U hiervan overtuigd bent, kunt U me ongetwijfeld het verband en de aard en frequentie der contacten tussen Cuba enerzijds en China en Noord-Korea anderzijds haarscherp uiteenleggen?
heeft fidel dat ook getekend ? en indien niet wat doet Steve daar nog ?

Che Guevara, was ook geen communicant ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 22 februari 2005, 13:19   #67
Tegendradigaard

Standaard

Eigenlijk zou het zo kunnen zijn dat Dutroux nog sneller minister van de Jeugd zou kunnen worden dan Annemans kamerlid...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 22 februari 2005, 13:27   #68
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bedoelt dat het maagdelijk en onbezoedeld zieltje van het blok zou worden besmeurd? Schande, oh schande...

Wat U hypocriet gemekker noemt, zou ik eerder willen bestempelen als een wanhopige poging om toch nog enige waarde te verlenen aan de mensenrechten.
Intussen bent u net als de waalse politici het Vlaams belang aan het stigmatiseren ! U hakt er op los en denkt dat het Vlaams Belang geen respect heeft voor mensenrechten terwijl in meerdere standpunten juist de mensenrechten aanklagen !!

Het is juist het Vlaams Belang dat het opneemt voor de brave burger, die het slachtoffer werd van "kleine en grote" criminaliteit, dat daarbij meestal vreemdelingen betrokken waren is puur toeval, net als de overbevolking in de gevangenissen !

PS ik zeg dit slechts één keer !
Oud 22 februari 2005, 16:24   #69
Dwaallicht
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
U gaat voorbij aan de kern van de zaak. U heeft er blijkbaar geen probleem mee dat een kandidaat-volksvertegenwoordiger (voor mijn part behorende tot om het even welke politieke partij) weigert om zich te houden aan het Internationaal/Europees Verdrag der Mensenrechten?
Weet je ook waarom het Vlaams Belang dat verdrag niet wou ondertekenen?
Waarschijnlijk niet...
Je denkt dat ze zich er niet aan willen houden omdat ze dan zomaar "andersdenkenden" zouden mogen repatriëren en zonder parachute uit de C130 zouden mogen droppen ofzo.
De waarheid is heel wat anders.
Hier
Oud 22 februari 2005, 16:27   #70
Dwaallicht
Vreemdeling

Standaard

Blijkbaar heb ik de werking van dit forum nog niet onder de knie
Oud 22 februari 2005, 16:30   #71
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinooke
Wetsvoorstellen om anti-democratische kandidaten te weren
Enkele Franstalige senatoren hebben een reeks wetsvoorstellen ingediend om te verhinderen dat "anti-democratische" kandidaten zouden verkozen worden in de diverse parlementen, incluis het Europese. Dat meldt de krant Le Soir vandaag. De voorstellen komen van Francis Delpérée (cdH) en zijn ondertekend door Philippe Moureaux (PS), Nathalie de T'Serclaes (MR) en Isabelle Durant (Ecolo).

Elke kandidaat voor de federale, gewest- of Europese verkiezingen zou zich ertoe moeten verbinden de democratische principes in de grondwet, het Europees Verdrag van de Rechten van de Mens en het internationaal verdrag over de burgerlijke en politieke rechten te respecteren. Vandaag zweren de verkozenen enkel trouw aan de grondwet en de wetten van het Belgische volk.

De wetsvoorstellen willen ook kandidaten van de lijsten weren die zouden veroordeeld zijn op basis van de antiracismewet en de anti-negationismewet. Personen die bestuurder zouden geweest zijn van een vereniging die zou veroordeeld zijn op basis van één van bovenvermelde wetten, zouden ook geen kandidaat meer kunnen zijn. (svr, belga)
__________________________________________________ _______

Normaal post ik hier niet, maar DIT vind ik echt derover en wil jullie reacties hierover wel eens weten. Wat mij betreft als ze deze wet wordt ingevoerd gaat belgie barsten, want dit pikt niemand..
Ironie ten top. Een "ondemocratische" partij verhinderen van verkozen te worden. Waarmee de partijen die dit uitvoeren zichzelf meteen in het hoekje van ondemocratische partijen plaatsen.

Maar wacht, neen, die partijen hebben natuurlijk de waarheid in pacht. Niemand is uiteraard beter geplaatst om op objective wijze een partij als "ondemocratisch" en daardoor onverkiesbaar te bestempelen dan zij die aan de macht zijn en zo een grote concurrent kunnen uitschakelen...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 16:32   #72
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

de·mo·cra·tie (de ~ (v.), ~ën)
1 staatsvorm waarbij het volk wordt geregeerd door gekozen vertegenwoordigers uit eigen gelederen
2 staat waarin het volk regeert
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 16:34   #73
Grellig
Minister

Standaard

2 staat waarin het volk regeert
mooi hé,Belgie is geen democratie maar een soft-dictatuur.
1 op 4 wordt monddood gemaakt.
Oud 22 februari 2005, 16:37   #74
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, jij bent het die voorbij gaat aan de kern van de zaak. Politieke partijen dienen door de bevolking afgestraft te worden, niet door de concurrentie. Net zoals de term "democratisch" hier wordt misbruikt om de eigen ondemocratische machtsspelletjes te kunnen waarmaken, wordt het UVRM het maar bijgesleurd om de eigen schending ervan in de praktijk te kunnen brengen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 16:55   #75
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

DAT ZE ZO MAAR VERDER DOEN!!!
HOE STRAFFER DE WALEN HET MAKEN, HOE RAPPER DIT KL* LAND ZIJN LAATSTE
ADEM UITBLAAST.

Het Vlaams belang zal er alleen maar sterker en groter uitkomen.

Dit land zal en moet verdwijnen! Zeker weten!!
Oud 22 februari 2005, 17:02   #76
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV
DAT ZE ZO MAAR VERDER DOEN!!!
HOE STRAFFER DE WALEN HET MAKEN, HOE RAPPER DIT KL* LAND ZIJN LAATSTE
ADEM UITBLAAST.

Het Vlaams belang zal er alleen maar sterker en groter uitkomen.

Dit land zal en moet verdwijnen! Zeker weten!!
Het cordon gebruiken we als gewapende bekisting om de sokkel te gieten waarop het VB sterker en groter zal worden als alle andere idd

en btw,wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.........................
Oud 22 februari 2005, 18:11   #77
VlomsBelang
Banneling

VlomsBelang's schermafbeelding

Standaard

awel,
laat ze doen.
Maar dan moet men het ook anders spelen.
Laat de Walen evenveel zeggenschap hebben als dat er Walen bestaan.
Zo kan Wallonie nooit een meerderheid halen aangezien ze maar met 38% (tav de bevolkingsaantallen) zijn.

Laat de VLAMINGEN België controleren aangezien wij toch in de meerderheid zijn, en democratisch gezien heeft de meerderheid de macht.

Dus heel Belgie, ook de Walen zouden naar ons, VLAMINGEN moeten luisten aangezien wij DE MEERDERHEID VORMEN in dit land.
De Walen zijn een etnische minderheid in dit land, en die zouden in principe niks te zeggen moeten hebben aangezien ze nooit een meerderheid zullen vormen.
We kunnen ze misschien de vuile werkskes laten opknappen nadat we alle moslims terug naar hun land hebben gestuurd.
Oh, wacht effe, ik ken geen enkele moslim die werkt...
VlomsBelang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 20:07   #78
Morduk
Parlementsvoorzitter

Morduk's schermafbeelding

Standaard

Toch wel.

Bij Remmery.
Morduk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2005, 10:19   #79
Tegendradigaard

Standaard

goe gevonden..

Oud 23 februari 2005, 10:27   #80
Tegendradigaard

Standaard

Nen hele goeien vriend van mij die is zowat verantwoordelijk voor het personeelsbeleid van zijn firma en das een firma die veel laaggeschoolden tewerkstelt.
die vriend is wel nen racist natuurlijk, want die stemt op het VB.

Maar kom die zegt mij al jaren dat hij helemaal geen probleem heeft met Marokkaanse meisjes op het werk. Marokkaanse jongens die neemt men niet meer aan. Die zijn gewoon onhandelbaar. Weigeren gezag te aanvaarden, werken wanneer zij willen, doen alleen wat zij willen, ....

Of het met islam te maken heeft ? De Marokkanase meisjes zijn ook islamitisch he.. maar natuurlijk die meisjes zijn van kindsbeen opgegroeid met de boodschap dat ze moeten luisteren naar de mannen... en dus luisteren die en gehoorzamen die de werkgever als die zegt wat ze moeten doen.

Volgens mijne vriend is het niet zozeer de islam alleen die bepalend is want er werken ook verschillende negers (mag dit nog zo gezegd worden of moet ik Euro-Afrikaans zeggen ????) waarvan er ook sommige islamiet zijn... en met die zwarte euro-afrikanen heeft hij dan weer geen problemen op het werk...

Het probleem, allez zij vermijden gewoon die groep, stelt zich enkel met jonge Marokkaanse mannen ...

(1 uitzondering bevestigt ook hier de regel maar die man is niet meer zo piepjong en is gehuwd ...)

PS : het vermijden van die groep is begonnen na bedreigingen met fysiek geweld, het doorsteken van autobanden van de productieverantwoordelijke, enz enz...

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be