![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de zoveelste poging van de valse waalse politici het Vlaam Belang droog te leggen, de vlaming het zwijgen op te leggen en hem koest te houden door hen in het gareel te laten lopen van de slippendragers zoals de vld en spa
Splits BHV zo snel mogelijk zonder toegeving en belgië zo snel mogelijk, dan zijn we van die ambetante walen vanaf ! intussen is er al een ps kopstuk minder, verschillende keren beschuldigd/verdacht van fraude allerhande, maar nooit een rechter gevonden om hem te veroordelen ??????????????????!!!!!!!!!!!! PS RIP
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burgemeester
|
![]() Als de wet er komt EN ze sluiten effectief kandidaten uit, dan gaat België nog eens de internationale pers halen...
Laatst gewijzigd door CHW : 22 februari 2005 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan staat Belgie nog eens te kakken zoals het werkelijk is : een soort dictatuur..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Che Guevara, was ook geen communicant ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Eigenlijk zou het zo kunnen zijn dat Dutroux nog sneller minister van de Jeugd zou kunnen worden dan Annemans kamerlid...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is juist het Vlaams Belang dat het opneemt voor de brave burger, die het slachtoffer werd van "kleine en grote" criminaliteit, dat daarbij meestal vreemdelingen betrokken waren is puur toeval, net als de overbevolking in de gevangenissen ! PS ik zeg dit slechts één keer !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk niet... Je denkt dat ze zich er niet aan willen houden omdat ze dan zomaar "andersdenkenden" zouden mogen repatriëren en zonder parachute uit de C130 zouden mogen droppen ofzo. De waarheid is heel wat anders. Hier
![]() |
![]() |
#70 |
Vreemdeling
|
![]() Blijkbaar heb ik de werking van dit forum nog niet onder de knie
![]()
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wacht, neen, die partijen hebben natuurlijk de waarheid in pacht. Niemand is uiteraard beter geplaatst om op objective wijze een partij als "ondemocratisch" en daardoor onverkiesbaar te bestempelen dan zij die aan de macht zijn en zo een grote concurrent kunnen uitschakelen...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() de·mo·cra·tie (de ~ (v.), ~ën)
1 staatsvorm waarbij het volk wordt geregeerd door gekozen vertegenwoordigers uit eigen gelederen 2 staat waarin het volk regeert |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() 2 staat waarin het volk regeert
mooi hé,Belgie is geen democratie maar een soft-dictatuur. 1 op 4 wordt monddood gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() DAT ZE ZO MAAR VERDER DOEN!!!
HOE STRAFFER DE WALEN HET MAKEN, HOE RAPPER DIT KL* LAND ZIJN LAATSTE ADEM UITBLAAST. Het Vlaams belang zal er alleen maar sterker en groter uitkomen. Dit land zal en moet verdwijnen! Zeker weten!!
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() en btw,wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil......................... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() awel,
laat ze doen. Maar dan moet men het ook anders spelen. Laat de Walen evenveel zeggenschap hebben als dat er Walen bestaan. Zo kan Wallonie nooit een meerderheid halen aangezien ze maar met 38% (tav de bevolkingsaantallen) zijn. Laat de VLAMINGEN België controleren aangezien wij toch in de meerderheid zijn, en democratisch gezien heeft de meerderheid de macht. Dus heel Belgie, ook de Walen zouden naar ons, VLAMINGEN moeten luisten aangezien wij DE MEERDERHEID VORMEN in dit land. De Walen zijn een etnische minderheid in dit land, en die zouden in principe niks te zeggen moeten hebben aangezien ze nooit een meerderheid zullen vormen. We kunnen ze misschien de vuile werkskes laten opknappen nadat we alle moslims terug naar hun land hebben gestuurd. Oh, wacht effe, ik ken geen enkele moslim die werkt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toch wel.
Bij Remmery. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() goe gevonden..
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Nen hele goeien vriend van mij die is zowat verantwoordelijk voor het personeelsbeleid van zijn firma en das een firma die veel laaggeschoolden tewerkstelt.
die vriend is wel nen racist natuurlijk, want die stemt op het VB. Maar kom die zegt mij al jaren dat hij helemaal geen probleem heeft met Marokkaanse meisjes op het werk. Marokkaanse jongens die neemt men niet meer aan. Die zijn gewoon onhandelbaar. Weigeren gezag te aanvaarden, werken wanneer zij willen, doen alleen wat zij willen, .... Of het met islam te maken heeft ? De Marokkanase meisjes zijn ook islamitisch he.. maar natuurlijk die meisjes zijn van kindsbeen opgegroeid met de boodschap dat ze moeten luisteren naar de mannen... en dus luisteren die en gehoorzamen die de werkgever als die zegt wat ze moeten doen. Volgens mijne vriend is het niet zozeer de islam alleen die bepalend is want er werken ook verschillende negers (mag dit nog zo gezegd worden of moet ik Euro-Afrikaans zeggen ????) waarvan er ook sommige islamiet zijn... en met die zwarte euro-afrikanen heeft hij dan weer geen problemen op het werk... Het probleem, allez zij vermijden gewoon die groep, stelt zich enkel met jonge Marokkaanse mannen ... (1 uitzondering bevestigt ook hier de regel maar die man is niet meer zo piepjong en is gehuwd ...) PS : het vermijden van die groep is begonnen na bedreigingen met fysiek geweld, het doorsteken van autobanden van de productieverantwoordelijke, enz enz...
![]() |
![]() |