![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merkwaardig is eens te meer dat men betoogt voor de eenheid van België, maar blijkbaar weer "vergeet" dat er ook Duits gesproken wordt binnen de grenzen van deze onzalige staat. http://www.millequant.be/manif/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe recapituleren.
We hebben een goed (ik wist er dus niks van)voorbereide demonstratie pro-België. Opkomst tussen de 500 en 2000 man(getallen uit deze topic) Gisteren een Gay Pride manifestatie die 10 000 man trok(ook niet mijn meug). Een Robot Wars event vorige weekend, trok 4500 betalende bezoekers, op 2 dagen.. dus 2250 per dag(mijn hobby). Dus mijn conclusie, als ik het hier moet uit afleiden, België de pot op, of je bent flikker, of geintereseerd in techniek. Oftewel, de pro België betoging was even interessant als een dagje gras zien groeien in een willekeurige tuin(in de mijne kan het interessant zijn, ik mest namelijk met Tsjernobilietpoeder)
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wacht samen met jullie vol spanning op de eerste BUB'er.
Eens kijken in welke bochten ze zich zullen wringen om de manifestatie toch tot een succes uit te roepen. 1000 manifestanten; dat moet zowat de kleinste betong in Brussel geweest zijn sinds jaren... Trek daar dan nog eens de Franstaligen af en je blijft met bitter weinig Vlamingen over. Vreemd, aangezien 90% van de Vlamingen absolùùt tegen separatisme zouden zijn. 90% van 6 miljoen Vlamingen, dat zijn 5.400.000 potentiële betogers... Waar waren ze? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() BUB heeft de betoging niet georganiseerd. Wij doen gewoon mee aan de verkiezingen.
En de TAK-militanten, met hoeveel waren die? 15 man? Als dat de verhouding Belgen-flaminganten is, maak ik me geen zorgen ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik herinner me zoiets dat we enkele maanden geleden in Vilvoorde betoogden voor veel meer Vlaanderen. Herinnert u zich dat ook? En toen waren we wel met veel meer dan jullie belgicistische betoging. Bij jullie ging het dan nog om Walen én Vlamingen, terwijl er bij ons alleen Vlamingen aanwezig waren. Dat zegt genoeg over de verhouding belgicisten-Vlaamsgezinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() LOL Wat een zielige bedoening was dat betogingske zeg! Amper 1000 personen die zich als "goede vaderlanders" bekend maken waaronder dan nog veel bejaarden die denken dat Vlaams-nationalisten nog altijd "den Duits" zijn. In staat "vive la belgique" te roepen maar nog amper alleen naar het toilet kunnen, laat staan nog recht kunnen plassen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vond dat er bij die betoging opvallend veel Vlaamse leeuwen en Waalse hanen werden gedragen. Vreemd, voor een ultra-belgicistische betoging!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil jullie ook de TAK-persmededeling niet onthouden:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of is dit een sfeerbeeld van de Gay Parade?
![]() |
![]() |
#72 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Meer foto's: www.taalaktiekomitee.org |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Intussen is de meerderheid van de Belgen ervan overtuigd dat het nog zo'n vaart niet moet lopen.
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit bovenste komt overigens van B-Plusser Luc Van der Kelen, hoofdredacteur van Het Laatste Nieuws, en zowat de enige belgicist waar ik enig respect voor heb, omdat hij ergens zijn realiteitszin weet te bewaren. Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
2. Allez vooruit, we worden weer eens uitgemaakt voor onverdraagzaam... Toe maar, hoe meer hoe liever, maak jullie zelf maar belachelijk, dat geeft voedsel aan onze geloofwaardigheid. Niet dat we het nodig hebben ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit bovenste komt overigens van B-Plusser Luc Van der Kelen, hoofdredacteur van Het Laatste Nieuws, en zowat de enige belgicist waar ik enig respect voor heb, omdat hij ergens zijn realiteitszin weet te bewaren. Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
2. Allez vooruit, we worden weer eens uitgemaakt voor onverdraagzaam... Toe maar, hoe meer hoe liever, maak jullie zelf maar belachelijk, dat geeft voedsel aan onze geloofwaardigheid. Niet dat we het nodig hebben ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom blijft het zo akelig stil aan BUB-kant???
Komaan, deel je ervaringen met ons! Hoe was het gisteren? Komaan, vertel! (Of heb je niet veel kunnen zeggen omdat het allemaal Franstaligen waren?) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf mocht niet deelnemen omwille van betoginsverbod vanwege mijn flamingante wederhelft. 't Was thuisblijven of geen frietjes. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |