![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus theorieën, zoals bijvoorbeeld de officiële theorie rond 9-11 geloof ik niet, indien u dit wel doet bent u een believer van een conspirancy theorie.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 3 oktober 2007 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Leg uw hand op uw hoofd en maak uzelf uit voor leugenaar.
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Mm, ik ken nochtans een AANTAL onderzoeken door universiteiten en instituten die feiten hebben vastgesteld die jij hier al jaren ontkent.
En dan heb ik het dus niet eens over NIST. Wat zei je alweer over 'theorien en feiten'? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 3 oktober 2007 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Geef hier eens een lijstje ...
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() pffffff blij dat ik die gast weer op 'negeer' heb gezet zeg Gun, dat je het volhoudt! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 3 oktober 2007 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als het zover is. Ik probeer beter anderen te overtuigen die willen luisteren en dan op een dag, als de kritische massa bereikt is, leert ie het helemaal vanzelf. Nee, erger nog, hij zal waarschijnlijk beweren dat ie het altijd al gedacht had. ![]() Nuff Said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementslid
|
![]() let it be............
Geduld en als ze op is.....heb ik een tip neem een stapel borden en zet ze klaar om als het je teveel word effe lekker kapot te smijten Logisch dat je paranoia en kwaad word af en toe maar doe jezelf geen pijn goed kwaad worden en roepen doen mensen veel te weinig! dat brengt je in je kracht, daar waar we het meeste bang voor zijn ..... our divine power. de kunst is niet te oordelen.... en jezelf es verwennen.....tussendoor. goe bezig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Een lijstje graag, 5 stuks volstaat ![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.911myths.com/WTCREPORT.pdf 2. Het onderzoek van Bazant en Zhou van MIT : http://www-math.mit.edu/~bazant/WTC/WTC-asce.pdf 3. De analyse van Brent Blanchard van Protec : http://www.implosionworld.com/Articl...09-8-06%20.pdf 4. Het onderzoek van Abolhassan Astaneh-Asl van Berkeley : http://www.ce.berkeley.edu/~astaneh/...per%202003.pdf 5. Het ASCE onderzoek ivm de impact in het Pentagon : http://fire.nist.gov/bfrlpubs/build03/PDF/b03017.pdf Nog niet genoeg? Ik weet trouwens wel zeker dat je nu al zit te broeden op een reden om al deze onderzoeken terzijde te werpen omdat het nu eenmaal niet past in je believer-dogmatiek. Da's niet erg, maar vertel dan toch niet die leugen dat jij enkel voortgaat op bewezen feiten en onderzoek. Sommige nieuwkomers zouden je nog kunnen geloven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Gun... uw buikgevoel een eerlijke kans...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |||||||||
|
![]() Citaat:
![]() Geen 9.1 maar 11.3 seconden om WTC met de grond gelijk te maken? Was het deze Dr. Frank Greening die niet direct wist waar de pancake theorie voor stond? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Jouw Dr. Frank Greening is duidelkijk geen bouwkundige en gaat op zoek naar een energetische verklaring van de val van de torens met als enige doel de realiteit (de effectieve tijd waarin de torens zijn naar beneden gedonderd) te benaderen. In zijn document maakt hij verscheidene keren duidelijk hoe blij hij is om alweer dichter bij zijn 11.5 s te komen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En om af te sluiten: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | |||||||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Parcifal, indien alle 5 uw claims van hetzelfde wetenschappelijke niveau zijn mag je er nog 5 gaan opzoeken, want dit is huilen met de pet op, dit is laag middelbareschoolniveau. Moet ik de schrijvers ook natracen want ook hier zijn we in het verleden op rare zaken gestoten? ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 4 oktober 2007 om 19:05. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet afgeven Gun. Het is spagettimonstergeklaagd dat mensen zich die fabeltjes laten wijsmaken.
Ik klikte net één van die linken aan en las al direct dat ze het feit dat de toren die het laatst geraakt werd eerst is ingestort vreemd vonden. Dat die 50 verdiepingen lager was geraakt, was geen issue. Bende idioten.
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Voor wie het nog niet weet: Mark Peeters is terug !!
![]() check hier zijn nieuwste blog : http://markpeeters.skynetblogs.be/ Ik heb me alvast een goeie Westmalle dubbel bij de hand genomen! ![]() |
![]() |
![]() |