![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Dr. Bos. Herz. : 8 april 2005 om 13:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mijn excuses. Maar uw reactie is wel overdreven tav Dr. Bos. Herz. de persoon mag dan wat problemen hebben met de woorden juist te schrijven, wie moeite WILT doen, verstaat het wel.
The words of truth are always paradoxical. Lao Tzu ----------- Those who have knowledge, don't predict. Those who predict, don't have knowledge. Lao Tzu ----------- To lead people walk behind them. Lao Tzu ----------- I know I am intelligent, because I know that I know nothing. Socrates |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 april 2005 om 13:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Vreemdeling
|
![]() ok, handig uit je tent gelokt.
Als je nu eens rustig alles overleest dan zie je misschien in dat het geen nut heeft. Er reageert niemand op je inhoud, gewoon omdat je geen respect toont via je manier van schrijven. Probeer op een normale manier en u zal de nodige reacties wel krijgen. En Raf, als je af en toe wat opmerkingen maakt die mogelijk aanvallend over komen krijg je onmiddellijk antwoord in de nederlandse taal en valt er iemand uit zijn rol (of toch ongeveer) ![]()
The words of truth are always paradoxical. Lao Tzu ----------- Those who have knowledge, don't predict. Those who predict, don't have knowledge. Lao Tzu ----------- To lead people walk behind them. Lao Tzu ----------- I know I am intelligent, because I know that I know nothing. Socrates Laatst gewijzigd door Ronin : 8 april 2005 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
(g) Dat kan ik mijn fans niet aandoen.
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Vreemdeling
|
![]() (t)
Dat is net het probleem mijn beste. Soms is het nodig mensen eens even hard aan te pakken, weliswaar met het nodige respect voor de tegenstander. Buig voor uw tegenstander en deze zal voor u knielen. Als het je te veel wordt, is het nodig dat je dit kan afreageren en dat kan je beter rechtstreeks tegen de betrokken persoon doen. (g)van uw fans merk ik weinig. Nu is het wel zo dat ik je niet (achter)volg, dus durf mij daar niet volledig over uitspreken. U hebt op 1 vlak wel een punt, u valt op en lokt reactie uit, helaas niet over de inhoud en juist die inhoud is van belang.
The words of truth are always paradoxical. Lao Tzu ----------- Those who have knowledge, don't predict. Those who predict, don't have knowledge. Lao Tzu ----------- To lead people walk behind them. Lao Tzu ----------- I know I am intelligent, because I know that I know nothing. Socrates Laatst gewijzigd door Ronin : 8 april 2005 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
(g) Eigenlijkst doet de inhoud er weinijg toe, ik heb vooral aandacht nodijg, waarvoor dank. (74) Wist u trouwenst dat ik in psychiatrische behandelink ben?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Dr. Bos. Herz. : 8 april 2005 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ik zelfs maar het flauwste vermoeden zou hebben dat het hier om iemand ging die werkelijk aan één of andere vorm van dysgrafie leed, dan zou het zelfs nooit bij me opkomen om daar een opmerking over te maken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |