![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 11 juni 2005 om 08:30. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 11 juni 2005 om 08:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer eens je insinuaties hard te maken. Wat gaat de politie volgens jou vinden op de "pelikaanstraat" en de "mercatorlei" (sic) ?
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Mensen die oogkleppen opzetten, zien zelfs die oogkleppen niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||||
|
![]() Citaat:
P.S: Hoe kun je je eigen oogkleppen zien terwijl de kleppen op uw ogen open zijn ??[edit] [size=1]Edit:[/size]
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 juni 2005 om 10:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 juni 2005 om 12:37. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Antwerpen wordt het ghetto in Warschaw (uiteraard doet het niemand denken aan de verschrikkingen van Stalin, Mao en Pol Pot). En de brave voorzichtige Patrick Janssens wordt een oorlogsmisdadiger in vredestijd. Kan het gekker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 juni 2005 om 13:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Natuurlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie cliché-matig denken tart elke verbeelding. ![]()
![]() |
![]() |
#76 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Als je mij daarbij rekent dan is er bij "jullie" tenminste enen van joodse afkomst in alle geval.( een afvallige jood dan ! )[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 juni 2005 om 13:14. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Toevallig" wordt er verwezen naar de "pelikaanstraat" en de "mercatorlei" (sic), zonder enige bijbedoeling, zoals gebruikelijk. Dat mensen die zo schrijven niet merken dat ze precies dezelfde methodes hanteren als het VB is verbijsterend. "Jullie" verwees duidelijk naar diegenen die steevast de aandacht proberen af te leiden naar een "andere vijand". Ze zullen zich wel herkennen, hoor. Luciede mensen proberen het begrip vijandsbeeld zelf aan te vallen, niet een ander vijandsbeeld voor te stellen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 juni 2005 om 13:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||||
|
![]() Citaat:
Jij doet alsof de joden nog altijd met alle zonden van israel worden overladen terwijl ik groepen ken die hier veel meer last van hebben. ( hoewel ik toegeef dat er hier op het forum wel een paar figuren zitten die duidelijk anti-semitische neigingen hebben.) Nogmaals wil ik je daarom vragen om mij daar niet bij te rekenen omdat ik beroepsmatig nu eenmaal ook kritiek moet durven hebben op rijke joden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 juni 2005 om 13:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij opvalt is dat je het mij steeds kwalijk neemt dat ik op duidelijk racistisch geïnspireerde teksten reageer, tenminste als het doelwit joden zijn. Op de teksten zelf heb je meestal geen kritiek. Wanneer ik op anti-moslim teksten reageer kom je me niets verwijten. Wanneer ik op anti-holebi teksten reageer kom je me niets verwijten. Raar, hé?[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 juni 2005 om 13:34. |
|||||||
![]() |
![]() |