![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen geldt niet overal "het doel heiligt de middelen".
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Vertel eens hoe jij de gerechtelijke macht zou willen inrichten ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat ook zij de rechten van de mens hebben onderschreven. Volg jij maar eens de nederlandse pers, statements, die hier het VB een veroordeling bezorgen, zijn er gemeengoed geworden. Het valt mij op in je post dat weer 2 woorden prominent aanwezig zijn: rechten en de Fuhrer. Eens te meer niet ingaan op de problemen , laat staan de oorzaken. Je verschuilen achter wetten. Blijven ontkennen is de boodschap. Bij het zoveelste jubileum van koningin Beatrix hoorde ik eenvolgende mooie gedachte. Het nederlands staatshoofd is een constitutioneel gegeven, zodra men niet meer in de harten van de bevolking zit, is het ook gedaan met deze instelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het pausschap misschien nog ... Wie weet ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zou je nog kunnen gelijk hebben ook. Alleen zijn de argumenten voor het belasteren van de islam altijd er een beetje VERSCHRIKKELIJK naast ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wie niet extreem rechts is is extreem links ? Het andere spectrum, alles ertussenin zeg maar, bestaat niet meer volgens u ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=AVV;1508935]
Citaat:
wordt beschouwd geweld te gebruiken tegen de rest van het politieke spectrum. Dit gezegd zijnde, deze dwaling wordt bij mijn weten niet overgenomen door het andere politieke spectrum, behalve de extremen natuurlijk ... En daar blijven we buiten !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij moet de volgende paus een sappige rondborstige negerin zijn. BEGREPEN!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nederland is waar we dus naartoe moeten? Waar de ene gek de andere fanaat doodschiet en omgekeerd? Waar men nu al voorbij de moorden naar de volksrellen is? Nu zie je waar het toe leidt om fascistoïde partijen en hun crapuul te laten escaleren zonder op te treden. Straks begin je over Frankrijk: al gemerkt dat het hier niet zo "warm" was tijdens de voorbije maanden? Onze regering doet beter werk op gebied van integratie en de interculturaliteit dan het buitenland: dat loont Onze regering gaat nu tijdig het ophitsen niet langer tolereren en klaagde terecht de ophitsers aan: we wachten geduldig af of het gerecht nu toeslaat. Maar Nederland pakken als het grote voorbeeld?? De jarenlange "naast mekaar leven" maatschappij, zonder iets te doen aan de fanaten van de ophitserij noch aan de respons hierop: een voorbeeld? weoooooeeehhaaaa! ps: crapuul van het bestuur van het VB, anders krijgt knuppel weer een aanval... Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 januari 2006 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Waaauw. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou nu eens gaan proberen naar China of Rusland te gaan doen wat je hier mag. Ik zal komen duimen. Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 januari 2006 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Men zou op dit forum geloven dat er iets in de lucht zit waardoor mensen alles omdraaien en achtersteboven en onderstevoren zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Zo heb je mensen die doen alsof zijzelf of partijpolitici meester zouden zijn over het geld dat de kiezer met zijn stem aan de partij van zijn keuze geeft. Ze draaien doodeenvoudig de democratische volgorde om, en hebben geen repliek als dat blootgelegd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw denkfout ligt erin dat mensen zich spontaan zouden zeer doen, als ze er bij zouden winnen. Niet dus. Elementaire logica, my dear Watson...
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk, .... ik zeg wel, ik denk dat je me niet goed begrijpt. Het is door de houding van mensen als de beste Feremans, dat andere 'linkse' (terecht) afhaken. Zoals ik eerder zei, de mensen beginnen genoeg te krijgen van die politieke spelletjes. Ze moeten met lede ogen toezien hoe de democratie verkracht worden en besluiten...... niet langer meer deel uit te maken van die 'linksen a la Feremans' En, mijn beste virmiljoen, daar ligt nu net de verpletterende verantwoordelijkheid van diezelfde Feremans. Capice??
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier leeft iets dat niet in de haak is, wij proberen er dat aan te doen. We hebben véél te lang het rechtenverhaal benadrukt ,nu benadrukken wij het plichtenverhaal. Bij jou moet het potje dichtgehouden worden. Wil jij mij eens vertellen waar deze racismegevoelens vandaan komen ? Ik wil je alvast in contact brengen met mensen, die dagdagelijks met vreemdelingen in contact komen: ik denk aan leerkrachten, OCMWwerkers, sociale huisvesting.......er zijn er véél VB-aanhang(s)ter geworden. Hoe zou dat zo komen denk jij ? Geef eens wat oorzaken, kunnen we misschien er iets aan doen . De uitdrukking: het gerecht slaat toe , spreekt boekdelen. Maar een oplossing.............?????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Beste Tutti, Uit den treure: Als iemand voor het vb stemt, is dat de onverdeelde verantwoordelijkheid van die eigenste persoon en niet van de heer Freremans. Als - en ik durf zelfs meer zeggen mijn waarde Janssens: als - mensen spuugmisselijk zouden worden van politieke spelletjes, konden we met rotsvaste zekerheid aannemen dat mensen niet zouden flamoezen met de democratie door hun stem te verkwanselen aan vb bobo's. Om het met Paul Weller te zeggen: 'the public gets what the public wants'. Ttz. U stemt op vb bobo's, omdat U op vb bobo's wil stemmen. Goed voor U en ik vind dit echt wel best jofel voor U, doch die waft van rechtschapenheid is mij er te veel : "Met lede ogen aanzien hoe de democratie genomen wordt." Straks gelooft U die pedanterie zelf nog. Capice ma non troppo, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 16 januari 2006 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het laconieke van het boerenverstand indachtig: omdat leerkrachten en medewerkers bij het OCWM en sociale verhuurkantoren vb aanhanger(ster) willen worden. Poepsimpelweg, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||
|
![]() Citaat:
Vindt je dat dan zo'n prachtig signaal? De polarisatie die hij veroorzaakte loste niets op, zij creeërde twee kampen die met getroffen messen tegenover mekaar staan. Dit is niet minder dan een nationale ramp. Door de verrechtsing en de politieke verschuiving verarmt het land, onder de druk van rechts en het toenemende egoïsme verwordt het tot een achterlijk achtergebleven ontwikkelingsgebied. Prima voorbeeld: ik kon er geen beter noemen. JEZUS! Citaat:
Citaat:
Ik ben niet degene die fantasiekes verstrooid en heb ook een ietwat hogere moraliteitsgraad dan de pispalen waar jij aan lekt en tegenopkijkt. Wil je aub één voorbeeld aangeven waar ik om het even welke pot dichthou? Er zijn er potdorie die wel wat anders over mij vinden. Kieken! Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 januari 2006 om 20:47. |
|||||
![]() |
![]() |