![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is de verzuchting van het volk om de vreemdelingen te pesten? Laat me niet lachen hé! Ik ken hopen mensen die denken dat Borherhout een slachtveld is. Ik loop er jaren rond en heb nog nooit iets gezien. WIe heeft de mensen bang gemaakt? Bang voor wat PRECIES. Voor welke ongelofelijke en nooit gebeurde feiten, veldslagen en weet ik veel? Woon je in Antwerpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Wel een echt gebeurd feit, niet van horen zeggen, in Hoboken is mijn oude moeder overvallen door ingevoerd crapuul en belande zo 11 weken in het ziekenhuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeder 's avonds laat klemgereden door "jongeren", had wel voldoende zelfbeheersing om deuren op slot te doen en is zonder kleerscheuren uit haar benarde positie geraakt.
Dochter overvallen door "jongeren": portefeuille kwijt, ID kaart kwijt, Lijnabonnement kwijt. Buurjongen bedreigt door "jongeren: durfde niet meer met de tram. Vriendin overvallen door "jongeren": handtas gestolen Verder is alles OK |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Velen zijn deze met regeltjes en buitenproportionele intresse voor de vreemdeling begiftigde overheid meer dan beu,en bewijs trouwens een dat de Vlaming procentueel gezien aan de top van de misdaad staat in Vlaanderen ??? Veralgemenen is mijn regel niet,en ik heb veel gewerkt met buitenlanders zonder veel problemen,maar diegenen die wel voor problemen zorgden kunnen mij de mond niet snoeren. Een mens is een individu,en tussen alle koren zit kaf dus moet ook de overheid klare wijn schenken,en niks decimeren of uitdunnen waar het volk het al lang anders weet. Wat vind u trouwens het ergste? dat iemand dief roept naar een dader of de diefstal zelf?
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Ik vind het ergste dat men mensen toeroept "Dief" omdat ze niets gedaan hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat waren zonder uitzondering "jongeren" die het hier in het barre noorden schijnbaar koud krijgen na zonsondergang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Was daar net niet de klacht van de moslimexecutieve tegen Michel Van den Bosch van Gaia voor het aanzetten van rassenhaat?? Is er nu een grotere anti-Racist dan Van den Bosch? Een probleem heeft meerdere oorzaken en antwoorden,maar u bent zo met uzelf begaan dat u maar de helft in overweging neemt!
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 16 januari 2006 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zijn actie tegen de moslimexecutieve was stupied. Hem daarmee als racist betitelen even verkeerd. Hij heeft meer respect voor dieren dan voor mensen. Maar dit geeft absoluut het VB allemaal niet het recht om mensen op te stoken. Het VB wijst niet op onrecht: het verricht er door mensen zwart te maken. Je hebt echt wel een eenzijdige kijk op de realiteit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() Op de vraag "woon je in Antwerpen" kan jij alvast "nee!" antwoorden, dus waar wil je naartoe? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Hoe lang denk je dat ik er al kom: in de zogenaamde gevaarlijke buurten? Dat ik er ook officieel gewoond heb? Jij raaskalt maar: ben je de toekomstige minister van voorlichting van het VB, de comical Ali ? Als NVA-er een gedroomde toekomst nietwaar: eerst wat nva-er spelen en dan gaan kokkerellen en morrellen bij de concurrentie! Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 januari 2006 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor mensen die al verschillende keren met criminaliteit van Marokkanen in hun buurt worden geconfronteerd, is dat niet leuk hoor. Die mensen krijgen terecht schrik, maar van de overheid krijgen ze te horen dat er niets aan de hand is en dat het onveiligheidsgevoel de schuld is van het Vlaams Belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() En ik had haar nochthans gewaarschuwd voor die aanhangers van Le PEn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
het einde van de multiculturele droom ????
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() De mannen van Gaia zijn ook al racisten. Maar troost je in holland is het nog erger want hollandse marokkanen komen nu zelfs in antwerpen wonen, want de mensen zijn er veel vriedelijker.
En danzouden we niet mogen lachen!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 januari 2006 om 20:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Dat is pech voor een partij die graag stookt. Ik geloof liever de flikken dan degenen die constant stoken en heb ook ogen in mijn kop om te weten dat de zogenaamde onveiligheid er in bestaat dat mensen met doodsangsten rondlopen op plaatsen waar ik fluitend rondloop. Aan wie zou dat liggen? Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 januari 2006 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Men probeert dergelijke zaken op te lossen door een bewustmakingsactie, niet door een protestactie. Volgend jaar zullen die mensen nog evenveel schapen slachten thuis: Het was juist de moslimexecutieve die probeerde de zaken te verbeteren, en die krijgen op hun kop. Het was deze executieve die inderdaad meer slachthuizen opeiste. Protesteren tegen diegenen die met jou accoord gaan is niet slim, het is contraproductief. Gaia heeft te veel slechte voorbeelden gezien van communicatie. Het wordt tijd dat er geen geld meer naar die boekskes gaat ![]() Misschien is Vandenbosch een kieken dat is aangetast door de vogelgriep. Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 januari 2006 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben ooit overvallen door een man met één oog, ik heb steeds autoongevallen met mensen die kaal zijn. Mijn bazen waren meestal vrouwen en buurman is een beenhouwer met een hardhorende vrouw. Mag ik nu gaan vertellen dat mijn kat geen eten heeft omdat beenhouwerswijven niet begrjpen wat ik bedoel, dat kletskoppen het verkeer onveilig maken en dat wanneer de mannen terug aan de macht zijn het veel beter zou gaan met onze economie? Dat is wat het VB doet: verkeerde conclusies trekken, bang maken van een zeer kleine groep mensen. Ik laat me niets wijsmaken, dat wil jij toch ook niet? |
|
![]() |
![]() |