![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() U moet uw frietuurvet eens vernieuwen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ga met de blokken spelen als je maar zo'n onzin kunt vertellen? ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Hahaha, wat een idioot ben jij !!! Marc Joris is al jaren mandataris én personeelslid van het Blok... wat nog erger is !
![]() Ga met de blokken spelen als je maar zo'n onzin kunt vertellen? ![]() Komt U mee doen? Anders komt er niet veel gerichts uit Uw pen. Laster, leugens en bedriegen, dat is Uw handelsmerk. Liegcien! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() Kijk, het blijft een welles-nietes-spelletje. Tegenstanders van het Pallieterke zullen blijven volhouden dat het een Vlaams Blokkrantje is terwijl voorstanders weten dat dat niet zo is.
Maar voor de tegenstanders is alles wat Vlaamsgezind is Vlaams Blokker dus we kunnen hier gewoon geen vrije discussie voeren. Als ik de redenatie volg van de tegenstanders dan is: 1. De Morgen van de Spa 2. De Humo van de Spa 3. De VRT van de Spa 4. De Standaard van het Liberaal Appel en ga zo maar verder.
![]() |
#68 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anders komt er niet veel gerichts uit Uw pen. Laster, leugens en bedriegen, dat is Uw handelsmerk. Liegcien! ![]() Kijk op google naar Marc Joris: provcieraadslid Oost-Vlaanderen en van beroep parlementair medewerker. ![]() Eigenlijk zou men domme (eufemisme !) lasteraars en leugenaars zoals jij van alle fora moeten verwijderen, fernandje. Zij verpesten alles. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eens proberen...
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() Is die niet ooit eens voor de SP opgekomen ?
![]() |
#72 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk zou men domme (eufemisme !) lasteraars en leugenaars zoals jij van alle fora moeten verwijderen, fernandje. Zij verpesten alles. 8)[/quote] Parlementair medewerker is GEEN mandaat. Een gemeenteraadslid is een Mandaat! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw leugens en laster verpesten is nodig ja, want je bedriegt en liefgt al meer dan genoeg. Uw frustraties tav het Blok verhinderen namelijk normale discussie met jou. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Sukkeltje toch, BEWIJS eens waar ik iets verkeerds gezegd heb over het Pallieterke!! De persoon -die jij trouwens ook kent- heeft het mij (en anderen) zelf gezegd op een vormingsavond over 't Pallieterke!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar houd hij vormingsavonden?
![]() |
#77 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk zou men domme (eufemisme !) lasteraars en leugenaars zoals jij van alle fora moeten verwijderen, fernandje. Zij verpesten alles. 8)[/quote] 100% Akkoord Lucien. Maar alleen de naam veranderen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |