Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2006, 17:04   #61
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
U beledigt gewoon mensen, dan vraag ik mij af wie "de uil" in dat verhaaltje is.
Ik geef gewoon een koekje van eigen deeg terug. Sommige uilen hebben wel erg lange teentjes.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 17:08   #62
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Ik geef gewoon een koekje van eigen deeg terug. Sommige uilen hebben wel erg lange teentjes.
Zoek maar eens op wanneer ik u ooit persoonlijk beledigd heb. Uw verhaaltje over "het buurmeisje" was volledig misplaatst en gaat enkele normale discussie uit de weg.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 17:21   #63
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Zoek maar eens op wanneer ik u ooit persoonlijk beledigd heb. Uw verhaaltje over "het buurmeisje" was volledig misplaatst en gaat enkele normale discussie uit de weg.
Je kwam je ongevraagd in een discussie tussen mij het flipperend rund mengen. Ik meende dat het nuttig kon zijn dat je zelf intussen even aan hoofddoekervaring deed. Ik knoopte er gewoon de islamitische logica aan vast : hoofddoeken hebben niets, maar dan ook niets met religie te zien, maar enkel met machisme en sexuele frustraties die in de islamcultuur gekweekt worden door de mannekes. Als het normaal gevonden wordt dat moslims hun vrouwen onder doeken hullen om hun zedigheid te garanderen, mag ik jou verzoeken om hetzelfde ook eens uit te proberen, maar dan in omgekeerde richting. Misschien kan uw buurmeisje evenmin met een onzedige mannelijke hoofdkruin om dan vele moslims dat niet kunnen met ontblote vrouwelijke kruinen. We gaan toch niet sexistisch doen hé kay-gell ? Of vind je het beledigend dat dat aan jou als man gevraagd wordt terwijl het voor vrouwen echt wel door de beugel moet kunnen, onder het hypocriete mom van 'religieuze vrijheid' dan?
Oud 12 juli 2006, 17:24   #64
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kwam je ongevraagd in een discussie tussen mij het flipperend rund mengen.
Moet je nu al de toelating vragen om in een discussie tussen te komen?
Oud 12 juli 2006, 17:25   #65
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je kwam je ongevraagd in een discussie tussen mij het flipperend rund mengen.
Ik reageerde op een uitspraak van Vlijmscherp. Overigens als je op een forum je je nog niet in een discussie mag mengen zonder daarvoor persoonlijke beledigingen te ontvangen vind ik dat erg.

Ik weiger dan ook nog verder in dit topic op jouw beledingen in te gaan.
Oud 12 juli 2006, 17:25   #66
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Moet je nu al de toelating vragen om in een discussie tussen te komen?
Jij niet.
Oud 12 juli 2006, 17:31   #67
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Aan Joske: Uw onderschrift interesseert mij. Artikel 19 van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Dit is één van de basissen waarop wij ons baseren om mediatoegang te krijgen bij VRT en RTBF.

Dit even terzijde, maar er is toch een link met dit verbod want het stelt de vraag naar de limiet van dit recht. Niet echt wat u gewenst had misschien.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 12 juli 2006 om 17:32.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 17:40   #68
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heeft geen zin. Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.
Ik heb gewoon een bloedhekel aan dit soort kereltjes dat met drieste taal en boude uitspraken (irl zouden ze bovenop ook nog flink hun stem verheffen) hun gelijk proberen te halen, maar die zodra de discussie het niveau van het lager onderwijs overstijgt alras moeten passen.

Vroeger zaten er enkel onze cafeetjes vol van, nu ook de internetfora.
Oud 12 juli 2006, 17:41   #69
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Je kwam je ongevraagd in een discussie tussen mij het flipperend rund mengen. Ik meende dat het nuttig kon zijn dat je zelf intussen even aan hoofddoekervaring deed. Ik knoopte er gewoon de islamitische logica aan vast : hoofddoeken hebben niets, maar dan ook niets met religie te zien, maar enkel met machisme en sexuele frustraties die in de islamcultuur gekweekt worden door de mannekes. Als het normaal gevonden wordt dat moslims hun vrouwen onder doeken hullen om hun zedigheid te garanderen, mag ik jou verzoeken om hetzelfde ook eens uit te proberen, maar dan in omgekeerde richting. Misschien kan uw buurmeisje evenmin met een onzedige mannelijke hoofdkruin om dan vele moslims dat niet kunnen met ontblote vrouwelijke kruinen. We gaan toch niet sexistisch doen hé kay-gell ? Of vind je het beledigend dat dat aan jou als man gevraagd wordt terwijl het voor vrouwen echt wel door de beugel moet kunnen, onder het hypocriete mom van 'religieuze vrijheid' dan?
Wat is uw voorstel? Dat we de moslim-vrouw gaan emanciperen door haar te verbieden van een hoofddoek te dragen?

Oud 12 juli 2006, 17:45   #70
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Het hoofddoekengedoe begint mijn strot uit te komen.

Als ik wil dat mijn dochters les krijgen van een ingepakte non, dan stuur ik ze naar een katholieke kloosterschool.
Wens ik dat ze les krijgen van een ingepakte persoon die zelf gelooft dat ze maar de helft waard is van een man, dan stuur ik ze naar een islamitische school.

Maar als ik wens dat neutrale personen hen lesgeven, dan stuur ik ze naar het officiele onderwijs, waar geen ingepakte nonnen noch ingepakte halfwaardigen les geven.

Zo simpel is het: ik wens niet dat mijn dochters worden geïndoctrineerd door vrouwen die hun eigen frustraties middels hun zedigheidskleding effekes gaan doorgeven aan die van mij!

Afschaffen die boel.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 17:48   #71
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
Ik heb gewoon een bloedhekel aan dit soort kereltjes dat met drieste taal en boude uitspraken (irl zouden ze bovenop ook nog flink hun stem verheffen) hun gelijk proberen te halen, maar die zodra de discussie het niveau van het lager onderwijs overstijgt alras moeten passen.

Vroeger zaten er enkel onze cafeetjes vol van, nu ook de internetfora.

Fille de leugenaar. Als d'r toch zo'n bloedhekel aan hebt, waarom lees je dan deze draad? Meer nog, waarom reageer je ipv op café te blijven zitten om u verder zat te zuipen?
Oud 12 juli 2006, 17:49   #72
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Als ik wil dat mijn dochters les krijgen van een ingepakte non, dan stuur ik ze naar een katholieke kloosterschool.
Wens ik dat ze les krijgen van een ingepakte persoon die zelf gelooft dat ze maar de helft waard is van een man, dan stuur ik ze naar een islamitische school.

Maar als ik wens dat neutrale personen hen lesgeven, dan stuur ik ze naar het officiele onderwijs, waar geen ingepakte nonnen noch ingepakte halfwaardigen les geven..
Maar wat doe je met een moslim-lerares die wél haar hoofddoek aflegt? Ze blijft toch nog altijd een moslim?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 17:50   #73
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:

Maar als ik wens dat neutrale personen hen lesgeven, dan stuur ik ze naar het officiele onderwijs, waar geen ingepakte nonnen noch ingepakte halfwaardigen les geven.

Zo simpel is het: ik wens niet dat mijn dochters worden geïndoctrineerd door vrouwen die hun eigen frustraties middels hun zedigheidskleding effekes gaan doorgeven aan die van mij!

Afschaffen die boel.

Oud 12 juli 2006, 17:51   #74
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Fille de leugenaar. Als d'r toch zo'n bloedhekel aan hebt, waarom lees je dan deze draad? Meer nog, waarom reageer je ipv op café te blijven zitten om u verder zat te zuipen?
Vooral zo voortdoen Knorretje. Hoe meer mensen zien op welk mentaal niveau de nieuwe rechtse kerk functioneert, hoe beter.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 12 juli 2006 om 17:54.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 17:52   #75
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

reglement = afspraak = getekend bij indienstneming.

Het geschreven contract,de "gelofte van conformiteit aan afspraken", is het fundament van een moderne samenleving,op vrijwel ELK niveau,van op de WC-pot tot in het Ruimtestation.

Wie dat niet wenst na te leven toont aan dat hij of zij het maar een vodje papier vindt.
Dat is ook een houding,maar dan kunnen best oorden opgezocht worden waar men zich niks aantrekt van "vodjes papier".het is daar ongetwijfeld veel beter.
Ze hebben daar amper funktionele WC-potten en komen zelfs niet in aanmerking voor de aanlevering van zelfs maar een schroefje aan het Ruimtestation 8)
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 17:53   #76
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Maar wat doe je met een moslim-lerares die wél haar hoofddoek aflegt? Ze blijft toch nog altijd een moslim?
Een wiskundelerares is een wiskundelerares. Zonder hoofddoek vergiftigt ze de gedachten van de kinderen niet. Mèt hoofddoek gaan die meisjes nog denken dat hun eigen moeder een hoer is omdat ze niet zedig rondloopt. D�*t is het verschil.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 17:55   #77
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
alle door de langzaam om zich rondvretende moslim-gangreen aangetaste delen van de samenleving moeten zonder aarzelen geamputeerd worden .
was het een zware bevalling, die zin?
precies wel hé.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2006, 17:55   #78
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een wiskundelerares is een wiskundelerares. Zonder hoofddoek vergiftigt ze de gedachten van de kinderen niet. Mèt hoofddoek gaan die meisjes nog denken dat hun eigen moeder een hoer is omdat ze niet zedig rondloopt. D�*t is het verschil.

Euhmm, het is niet omdat je een hoofddoek draagt dat je de leerlingen je wil oplegt en onmiddellijk onverdraagzaamheid gaat prediken. Net zomin als een boeddhist tijdens de les wiskunde het boedhisme zou preken.
Je gaat hier wel erg kort door de bocht en trekt conclusies die op niets dan je eigen vooroordelen berusten.
Dat gezegd zijnde vind ik dit ontslag niet onterecht, religieuse symbolen horen nu eenmaal niet thuis op school.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 12 juli 2006 om 17:55.
Oud 12 juli 2006, 17:55   #79
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Vooral zo voortdoen Knorretje. Hoe meer mensen zien op welk mentaal niveau de nieuwe rechtse kerk functioneert, hoe beter.
Right. Dat merken we dan wel aan de rechtse verkiezingssuccessen en de verkrampingen ter linkerzijde.
Oud 12 juli 2006, 17:55   #80
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Eerder,in een andere thread was het omgekeerde het geval.Iemand begon een hoofddoek te dragen en werd ervoor ontslagen,hoewel het totdantoe niet uitdrukkelijk in het reglement verboden was...

Daar was de werkgever eigenlijk bezig contracten tot "direct aanpasbare" vodjes papier te degraderen...

ook niet goed!
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be