![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zionisten.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"You hit me ! Picard never hit me ![]() Q is op zich wel leuk maar ik vond het soms een beetje te. bv In VOY werden de Borg ook teveel gebruikt. ( een beetje overkill) terwijl er in het D-Kwadrant toch nog genoeg andere Aliens zouden moeten zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
The Q And The Grey Citaat:
Vooral deLancies ondertoon in zijn spreekrollen zijn goddelijk. Dat licht arrogante maar tegelijkertijd geïnteresseerde ... . Dat in VOY veel borg werden gebruikt,stoorde me niet, het is hun kwadrant niet? Maar ik vond de oplossing in "Endgame" net iets te gemakkelijk gekozen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vond dat ook. Efkes een heel megacollectief om zeep helpen (of toch een zware klap toebrengen) door wat dingskes in één borg te spuiten. Ofwel zijn die Borg werkelijk zo achterlijk dat ze alles laten afhangen van die éne queen, ofwel mochten ze dat script eerst eens herlezen voor ze 't gingen draaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik verslond ook hopen pockets enz. Na het imo 'schandelijke' Generations heb ik veel interesse verloren. I.e. ze hadden Kirk nooit mogen laten sterven en dan nog op zo'n manier... Ik zag hoe mijn 'childhood hero' stierf onder een hoop rotsblokken en als ik me goed herinner was de volgende scène een feestje op de nieuwe enterprise. D'er zijn een paar boeken van William Shatner + 2 andere euteurs (vermoedelijk de échte auteurs) die daarna een alternatieve tijdslijn creëren waarin Kirk terug tot leven komt, die vond ik ook erg goed. Zeker de eerste... voor de (eventuele) geinteresseerden: http://www.amazon.co.uk/gp/product/0...books&v=glance |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb da boek nog ni gelezen, maar euh...
Meanwhile, the Borg and the Romulan Empire have joined forces in an unholy alliance against the United Federation of Planets. ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Lijkt idd zo, maar het wordt op een relatief redelijke manier verklaard, het blijft fantasie natuurlijk. Ik vond het gewoon een heel erg spannend boek, en voor 'trekkies' soms vrij emotioneel geladen, vooral de relatie tussen Spock en Kirk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook wel een leuke site:
http://www.bringbackkirk.com/ "Kirk's death is unacceptable! Legends Never Die!" ![]() Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 12 augustus 2006 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Ik vond Kirks dood niet zo erg als hier velen beweren.
Hij heeft zijn leven opgeofferd (door op die zeer wankele brug te springen in ST:7) om Picard de kans te geven Dr Soran te stoppen. Hij stierf omdat hij mio mensen mee het leven heeft gered. Wat daaraan verkeerd zou zijn, begrijp ik nog altijd niet. Maar er zullen altijd fans zijn die op alle niet-TOS-Trek kritiek hebben. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van heel de crew van TNG kon ik er eigenlijk niet veel verdragen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eerst een tientalm, twintigtal jaar later zijn die problemen uitgepraat. Shatner was ook erg jaloers op het succes van Spock bij de vrouwelijke fans en is zelf daarover gaan klagen bij Mr. Roddenberry. Gene gaf hem lik op stuk door hem te zeggen: "Je kan beter proberen te leren van de prestaties van een ander acteur dan er bang van te zijn." Zulke problemen kwamen bij "die saaie nerd" Picard helemaal niet voor op de set. Maar ondanks Shatners egomanie blijft TOS één van de beste ST-series.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 14 augustus 2006 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heej afleveringen met een prominente rol voor 7of9 vind ik wel oké! Dus ik heb niet op alle niet TOS afleveringen evenveel kritiek
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zowel Shatner als de regisseur van Generations zeiden achteraf trouwens dat het hun grootste vergissing was dat ze Kirk hadden laten sterven. Ik ben geen enorme Shatner fan, TJ Hooker of zo vind ik verschrikkelijk ![]() In zijn autobiografie heeft hij het ook even over de conflicten met de o.a. James Doohan die er geweest zijn en drukt hij er wel zijn spijt voor uit. Oh en wat voor mij het grote verschil maakt tussen TOS en de andere series - naast dat ik enkel TOS nog met echte kinderogen heb bekeken -, is de relatie tussen McCoy, Spock en Kirk. Die naast collega's ook heel goede vrienden waren - binnen de serie op zijn minst ![]() Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 15 augustus 2006 om 02:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarom ook dat Chekov die journalisten meeneemt naar de ziekenboeg om de gewonden te verzorgen van die twee schepen die vastzaten in de nexus. Ik ben ook een TOS-fan, maar ik heb niet meer met kinderogen gezien, alhoewel ik me de serie kan herrineren. Ik kan me vaag aan de geluiden, uniformen en spock herrineren. Ik ben met Picard, de diplomaat, opgegroeid, maar vind DS9 beter. Maar TNG vind ik goed omdat de cast ook buiten de serie hechte vrienden zijn. Ik zou toch eens een par ds9 afleveringen bekijken. Het probleem is dt alle aflveringen op mekaar volgen, dus wordt het moeilijker de verhaalijn te begrijpen als je er enkele uitzoekt. Aan te bevelen zijn In the pale moonlight Inter Arma Enim Silent Leges Far Beyoud the Stars En voor jou een absolute must: Trials and Tribbles |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De hierboven vermelde afleveringen zijn zeer goed. Voor een humor gevulde aflevering raad ik "the magnificient ferengi" aan . Merk ook de prachtige acteerprestatie van Iggy pop op 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Nog een nostalgische tv-serie (die ik hier nog niet was tegengekomen)
|
![]() |
![]() |