![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Tegen "Tim barman": hedde gij drugs gepakt?
"Ge zit in op uw ivoren podium terwijl het hier in de echte wereld oorlog is, we worden omsingeld door een bende roofdieren met bommen en messen" "lekker multicultureel en alles pijs en vree.... ge zou beter uw ogen openen ipv vriendejs te maken met negers, makkakken en al da bruin krapuul hier". "Wat, mag ik da ni zeggen, is dat niet politiek correct, "makkak"? Dat hé, dat is nu vrije meningsuiting sé. Als ik makkak wil zeggen dan doe ik dat en gene ene linkiewinkie die mij gaat tegenhouden." Ook de suggestie om cd's van de artiesten weg te doen. Al die dingen ben ik hier op politics al herhaaldelijk tegengekomen. TVD hoeft geen dingen te verzinnen om "onverdraagzame mensen" zwart te maken, integendeel, wat er dagdagelijks op fora's en café's gezegd wordt is een onuitputtelijke inspiratiebron. Laatst gewijzigd door dejohan : 7 september 2006 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Rogier : 7 september 2006 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daarom is dit een filmke waar elke gematigde (al is het een linkiewinkie of VB'er) goed om kan lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het ook heel mis dat ik geen eiland in de Pacifische Oceaan bezit met luxevilla erop.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() ik vind zelfs Madonna, ondanks hare leeftijd, niet mis ...
|
![]() |
![]() |