![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U liegt dat u zwart ziet. De schuldigen van de feiten die u bedoelt, werden van rechtswege veroordeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben in elk geval geen lid van dergelijk mafieuze organisaties,
en ook niet zinnens lid te worden, heb genoeg van die "delegees" bezig gezien, zowel in ambtenarij, productieomgevingen als in service bedrijven, allemaal hetzelfde, hier en daar loopt er nekeer nen idealist rond, maar die blijft dat meestal niet lang, onder druk van het werkschuw profiterend "beschermd" bendeke, rood, blauw of groen, allemaal dezelfde... Ik heb ze vanzeleven zelf interessant zien doen, tijdens team meetings, maar daar werden ze door 80 % van de aanwezigen bekeken als het crapuul dat ze waren. (Was in een detacheringsbedrijf, als ge daar uw werk deed liet iedereen u gerust, en er waren regelmatig, team meetings, om iedereen bij mekaar te brengen, goe voorzien van drank, eten en entertainment, ... de bazen deden daar actief mee, en die oetlullen van den bond, kregen dus geen halve poot aan de grond... |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Daarentegen, als ik eerst uit de vakbond en dan uit mijn werk wordt gesmeten, wie gaat dat de horde hun OCMW of andere uitkering blijven betalen?
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lees eens waarvoor de partij staat, en lees het zelf zonder dat men het voor u leest ranzig ventje! (tiens, schelden begin ik ook al te leren, schuif ik nu al op naar links? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() U leest het partijprogramma van het VB wel erg selectief
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() Kunt u mij dan eens kort en bondig uitleggen hoe het VB werkelijk tov de vakbonden staat? Kwestie van deze onwetende wat bij te schaven over de syndicale inborst van het VB.
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() Als ze mensen zo blijven tergen zie ik het afmotten van linkse lulletjes binnenkort een nationale sport worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwarte Spion : 11 oktober 2006 om 13:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() vakbonden doen idd aan politiek... zie maar de oproep tot communautaire status quo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementslid
|
![]() Ik dacht dat vervolging om je politieke overtuiging een gegronde reden is om politiek asiel te vragen. Uitgerekend in het land met de strengste anti-racismewet ter wereld gaat men mensen met een politieke overtuiging die anderen niet aanstaat broodroven. Nog even en je wordt strafrechtelijkvervolgd als je toegeeft op een bepaalde parij gestemd te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op 1 mei 1996 klonk het eventjes anders. (toen startte het (toen nog) Vlaams Blok de aanval op de traditionele dag van de SP en andere linksen).
De maatregelen die het Blok voorstaat behelzen echter niets goeds voor de vakbonden. Staken mag niet meer en de verzekeringen (mutualiteiten) moeten van de vakbonden afgepakt worden. Ook de vakbonden zelf zouden verboden moeten worden. Dit past binnen het gedachtengoed van het Blok waarin geen plaats is voor klassen of belangentegenstellingen. Dit solidarisme, een vorm van fascistisch corporatisme, ziet de samenleving als een organisch geheel waar werkgevers en werknemers als een volk broederlijk samenleven. Dit is gewoon een vorm van kapitalisme waar de parlementaire democratie ver te zoeken is. Deze laatste draagt het Blok, volgens de Grondbeginselen, ook geen warm hart toe. Voorlopig ze echter pragmatisch de macht veroveren via de 'praatbarak', zoals ze het parlement noemen. Het Blok staat een aristocratie voor. Zij wil het enkelvoudig kiesrecht afschaffen en een meervoudig kiesrecht invoeren, zodat je ook voor je kinderen kan stemmen. Zij wil de democratie dus niet uitbouwen, maar indammen. Laatst gewijzigd door drosophila : 11 oktober 2006 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie de vakbond wil kortwieken en muilkorven, moet niet janken dat de vakbond hem of haar buitenbonjourt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ben jij akkoord met ALLES wat SPA of groen of VLD zegt? Indien zo...veel suc6 tot je wakker wordt |
|
![]() |
![]() |