![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry, maar uw uitlatingen wijzen echt op een vergevorderde staat van achterlijkheid. Kan u mij eens uitleggen of die beelden van Pakistaanse 6-jarigen die er het Islam-fundamentalisme er met de paplepel ingegoten krijgen Amerikaanse propaganda is? Kunt u mij eens uitleggen waarom Al-Q'aada enkel aansalgen pleegt op Westerse doelwitten en de Jihad tegen het westen uitroept (ik citeer Bin Laden: "het is de plicht van elke Moslim elke Amerikaan, waar ook ter wereld, uit te roeien"), vliegtuigen in het WTC vliegt ,terwijl hij volgens u aan de kant van de Amerikanen staat? Ik vrees dat u ze niet meer alle vijf op een rij hebt staan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
NOGMAALS1. Waar zijn de massavernietigingswapens van Irak? 2. Wat is de link tussen AL QAIDa en Sadam? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Partijlid
|
![]() De reacties van microscoopke en k9 op mijn postings zijn het ultieme bewijs dat ze een produkt zijn van een leven lang leugens slikken.
Julie zeveren maar raak natuurlijk, niet de moeite om dwaze reacties te citeren. Jullie moeten COMPLEET heropgevoed worden ![]() ![]()
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ronduit belachelijk. Iraq, centraal gelegen in de islamietische wereld, er tussen uit plukken is toch de logica zelf. Syrie, iran en saudi arabie kunnen achteraf veel gemakkelijker gedwongen worden tot regimechange. Alles en iedereen die staat te zeveren van "ooo... er zijn immers geen WMD's of iraq was nie dit of dat", die weten geen bal van wat er in de arabische en moslimwereld in het algemeen, aan het gebeuren is, al sinds de tweede wereldoorlog. Als men Amerika en het Westen IETS mag verwijten dan is het wel dat deze islamitische staten zolang hun gang hebben mogen gaan ENKEL DANK ZIJ HUN OLIE (werden talloze oogjes dichtgeknepen). Fouten van 58 jaar oud moeten rechtgezet worden. Dat betekend oorlog maar dat hoort Europa niet graag natuurlijk. K9 (en co), u weet gewoon NIKS. K9, elke reactie van u hierboven doet vermoeden dat u een onwijs bent die zomaar raak lult (niet ouder dan 15 jaar). Graag uitleg hierover.
![]() |
![]() |
#68 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. In al die landen van het Midden-Oosten rommelt het. De Amerikanen hebben tijdens de oorlog een terroristisch opleidingskamp in het noorden van Irak volledig platgegooid, er was wel degelijk vergevorderede terroritische activiteit in Irak Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2. Geweldig, maar t heeft dan toch niet veel geholpen want er is nu veel meer terrorisme in Irak als voor de aanwezigheid van de Amerikanen. Trouwens dat is allemaal propaganda. Irak bulkte volgens de CIA ook van de verboden wapens en ze hebben niet EEN gasbommetje gevonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1. Hoe kon het derde wereldland Irak met een paar aftandse raketten nu ooit een bedreiging vormen voor de nucleaire oorlogsmacht Israel? Die ouwe raketten hebben ze pas afgevuurd NA de Amerikaanse agressie trouwens. 2. Bomaanslag in Bali: daders zijn Indonesiers " " Istanbul:daders zijn Turken " " New York:daders zijn Saoudi's Nergens een Irakees te bespeuren... Ja in Irak zelf durven de GI's niet al te goed meer in een helicopter te stappen, maar dat is logisch, als bezettingsmacht die eerst wat schuilkelders met vrouwen en kinderen heeft platgegooid moet ge op niet te veel goodwill rekenen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Met mensen zoals u waar irrationaliteit boven alles overheerst, kan ik niet discussiëren, sorry Citaat:
![]() U bevestigt hier mee alleen mijn mening dat het internationale terrorisme een grote bedreiging vormt en dat we niet niets kunnen doen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weeral toon je hoe weinig je van de feiten kent. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sukkelaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er bestaat nochtans wel een "link" tussen geestesgestoordheid en Rupelmonde naar het schijnt???? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2.De Amerikanen zijn idd de grootste terroristen en vormen een héél grote bedreiging, en ik ben zeker niet de enige die dat denkt, hebt u de polls gevolgd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
1. Saudi arabie krijgt militaire steun om niet weerloos te zijn in die zee van islamlanden, en zal met die wapens niks kunnen beginnen tegen de vs, PIPO. 2. Of er wapens zijn,... grapjas 100 atoombommen passen zo in een garageboxke hoor en zelfs in een garagebox-achtige ruimte 500 meter onder de grond. Wie vindt zoiets en daarbij hebben ze toch dank zij dat vn-circus meeeer dan tijd genoeg gehad om ze EENDER WAAR naartoe te brengen. Nu komen zagen van "waar zijn ze dan?" jeezes. Dit bedoel ik nu net toen ik zei: Alles en iedereen die staat te zeveren van "ooo... er zijn immers geen WMD's of iraq was nie dit of dat", die weten geen bal van wat er in de arabische en moslimwereld in het algemeen, aan het gebeuren is, al sinds de tweede wereldoorlog. U antwoord k9: Dus jij WEET dat er wapens zijn? Zou ik toch even bush contacteren het VS leger van 150 000 man sterk zoekt er al een half jaar naar. Zeer amusant natuurlijk maar ik had het nu net over iets anders. Namelijk over de totalitaire fascistische islamregimes, die na de val van nazi-duitsland ( hun trouwe bondgenoot) gewoon verder hebben mogen broeien. Tot op de dag van vandaag. Mensen die afkomen met ",,,...waar zijn nu de wapens...,,," die WETEN NIET DAT HET OM VEEEEEL MEEEER GAAT DAN DAT. Dat zulke mensen roepen dat ze tegen de oorlog in iraq zijn, is logisch toch. [size=6]IETS WAT JE NIET BEGRIJPT DAAR KAN JE NIET VOOR ZIJN[/size] De massa vergist zich van vijand. De massa begrijpt het ontstaan van de huidige politieke situatie niet. De massa gelooft toch zoo graag de "underdog". De massa zegt toch zo graag: "Waar rook is is vuur." Maar waar rook is is soms ook wel eens een rookbom gegooid. 3. Mijn nichtje van 15 jaar ziet de zaken zelf realistischer dan u ![]() ![]() LEES EN LEER beste k9. KEN U VIJAND beste k9. GET REAL beste k9. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#80 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Begin me af te vragen of Michr.oscoop en Eichmann niet een en dezelfde persoon zijn .... |
||
![]() |
![]() |