![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Dat politiemensen een aandachtsstoornis hebben blijkt ook uit het suicide .
Gemiddeld pleegt 1 vlaming op 5.500 jaarlijks zelfmoord , bij de politie is dat 1 op 1.500 . Steevast wordt verwezen naar de stresserende omstandugheden waarin ze moeten werken . Onzin , ze hebben er zelf voor gekozen en dan gaan ze een beetje zelfmoord plegen zeker . De reden van hun suicidaal gedrag is dat ze steeds maar hunkeren naar aandacht van de bevolking . Worden ze echter bespot in plaats van aandacht te krijgen dan hangen ze zich aan een boom . Het zijn me daar de sukkels wel ja . |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Kzal eens bij mijn broer informeren, die woont er ook. Kom daar twee keer per jaar op visite ask vanuit het verre Limburg naar Knokke rij via den Expressweg. Miss kan hij regelen dat ge in 2007 uwe kalkoen in Assenede kunt krijge ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op een schaarse scharrelkip na . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En om op uw vraag te antwoorden : moesten er geen controles zijn zou niemand nog een bob meenemen. Controles maken mensen bewust dat een glaasje minder geen kwaad kan.
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naast Bekaert hebben we hier trouwens nog Axel en Sophie , Dellaert , een slagerij in de GB en één in de smatch ![]() En ze sturen kafferke naar Zelzate ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En gij zijt zo dom om zover te rijden ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat illegalen betreft , als ik daar geen last van heb ? Zelfs hier in Assenede wonen illegalen , ga ik ze gaan overdragen ? No way tenzij ik er last van heb . En dat is het verschil , ik heb geen last van illegalen , ik heb last van politiemensen die mijn kerstkalkoen komen inspecteren . En ik heb last van mensen die menen anderen te moeten zeggen wat het beste voor een ander is . Wat het beste voor mij is dat zal God wel beslissen , niet de staat . De staat moet haar bakkes houden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() En als ik nu voor de wens van mijn familie wil kiezen die meent dat ze in Zelzate de beste kalkoen hebben , wie heeft daar last van ?
Niemand behoudens de flikken ? Wat zit daar in die zak ? Toch geen kalkoen zeker ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ga uw kalkoen dichter bij huis kopen in plaats van te zagen op de politie die zijn werk doet. Heeft de politie u gevraagd om uren te gaan rijden voor een kalkoen?
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs als ik beslis om mijn kalkoen in Wallonie te gaan kopen dan is dat mijn zaak . Geen enkele flik hoeft zich daar vragen bij te stellen , zoiets noemt schending van de privacy . En dat alles omdat die dutsen te weinig aandacht gekregen hebben bij hun moeder . Moeten wij daarom dag en nacht met die verstotelingskes bedelend om aandacht achter ons gat lopen ? Dat ze hun collega's die zelfmoord gepleegd hebben achterna gaan niet , dan kunnen de mensen tenminste rustig hun kalkoen opeten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Kaffer;2278269]Wat voor iets is dat ?
Zelfs als ik beslis om mijn kalkoen in Wallonie te gaan kopen dan is dat mijn zaak . Geen enkele flik hoeft zich daar vragen bij te stellen , zoiets noemt schending van de privacy . En dat alles omdat die dutsen te weinig aandacht gekregen hebben bij hun moeder . Moeten wij daarom dag en nacht met die verstotelingskes bedelend om aandacht achter ons gat lopen ? Dat ze hun collega's die zelfmoord gepleegd hebben achterna gaan niet , dan kunnen de mensen tenminste rustig hun kalkoen opeten .[/quote Als U hem dan niet bent afgenomen door een illegaal die op smoutersdijk woont. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat je even kan uitblazen van drinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Kaffertje,t'was een opgevulde kalkoen uit Terneuzen, je weet wel, met dat spul erin
![]() Coffeeshops lokken tot 3.300 klanten per dag ![]() Ruim negentig procent van de klanten komt uit België en Noord-Frankrijk. ”We hadden zo’n groot succes zelf nooit verwacht”, zegt Frank Deij van Checkpoint. Maar buurtbewoners protesteren en houden een petitie tegen het gedoogbeleid: ”Die dagelijkse toestroom zorgt voor overlast, van parkeerproblemen tot wildplassers in onze portieken.” Burgemeester Jan Lonink laat alternatieven onderzoeken, zoals een coffeeshop in het ‘buitengebied’ en extra agenten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trauma is thans in de westerse wereld de belangrijkste doodsoorzaak voor de bevolkingsgroep tussen 1 en 45 jaar, hetgeen een enorm verlies aan productieve levensjaren betekent. Traumazorg kost de VS jaarlijks zowat 180 miljard dollar, en de Europese gemeenschap zowat 80 miljard euro. Dankzij de alcoholcontroles en andere maatregelen tot verkeersveilingheid (snelheidscontroles, autogordel verplichten) zijn het aantal dodelijke ongevallen erg gedaald. Zo stierven in Europa in 1970 nog 25/100.000 mensen aan verkeersongevallen en in 1992 was dat nog 15. Dit ondanks een ontzettend grote uitbreiding van het wagenpark! |
|
![]() |
![]() |