![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al dat 'krot'gedoe en 'eigen investeringen' is natuurlijk progressief gelul om de ware toedracht te maskeren. Hoe dan ook we zien weer hoe de ware aard van de rooien komt bovendrijven. Ze kunnen al goed mee met de rode sjareraars van de PS beneden de taalgrens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal mijn vraag: hoeveel huishuur betaalt mevrouw Pauwels precies?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien het geen sociale woning is, zie ik niet in waarom. Ze huurt niet volgens een sociaal statuut.
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De belastingbetalers hoeft niet op te draaien voor Madame Chantal Profiteur Pauwels haar angsten en onzekerheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe oud ben je eigenlijk ??
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik herhaal overigens voor de derde keer mijn vraag: hoeveel huishuur betaalt mevrouw Pauwels precies?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verspeel mijn tijd aan jouw cafépraat niet meer.
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik besteedde al vier berichten aan de vraag hoeveel huishuur mevrouw Pauwels nu precies betaalt, maar om een of andere bizarre reden blijft het antwoord achterwege...
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het niet over VB-ers... Ik had het alleen over Online en Circe die het moorden van moslims als reiniging zien. De VB-ers denken dat ook in hun binnenste, maar ze durven het tenminste niet openlijk zeggen. Online en Circe bevinden zich dus ter rechterzijde van het VB.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Nog een rood keffertje die via wat omzeilingen wil verhinderen dat de rode profiteur- en arrangeercultuur te veel in het daglicht komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() ik vraag me nu ook wel af wat die haar huur is ?
Citaat:
Ik heb ne maat en die werkt heel graag samen met VB'ers , hij heeft een job in een discotheek en die VB buitenwippers zijn erg effectief , kan niet missen lol de vb'er heeft ervaring met geweld en zo ^^ Laatst gewijzigd door UFSIA : 29 december 2006 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
140 euro/maand huur. 6.508 € / maand inkomen + extraatjes : volgens de fans van het rode gearranger dus onvoldoende om op de privé-markt te gaan huren en de ocmw-woning af te staan aan een leefloner die 10 keer minder dan rijf-ze-binnen Chantal verdient. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iedereen die niet compleet geobsedeerd is veronderstel ik. Ik ben vb'er maar in mijn vriendenkring zitten ook sossen, vld'ers en zelfs eentje die op groen stemt. Ik heb geen haatgevoelens tov hen en zij evenmin tov mij. Sorry maar politiek is maar een klein aspect vh leven (voor normale mensen weliswaar), als er mensen zijn met wie je over politiek niet kan praten zonder ruzie te maken praat dan niet over politiek... Politiek is te dom om er vriendschappen of professionele relaties mee te gaan belasten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw eerste deel ben ik het mee eens, maar dit clichématige tweede deel vind ik van een heel wat lager peil. Misschien iets om eens even bij stil te staan. Het VB is afgetekend de grootste partij bij bedienden in de privé-sector volgens het enige onderzoek dat ik er ooit over heb gelezen. (De Standaard een jaar of twee geleden) |
|
![]() |
![]() |