![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal volgende keer eens proberen, als ik spaghettisaus over heb, en hesp in de frigo staan heb.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jep zo ene ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja maar, daar kan je wonderen mee hoor, met een croque monsieur machien en een koppel bokes. Boterhammen met choco in het croque monsieur machien, boterhammen met schijfjes banaan tussen het croque monsieur machien, ....
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gehakt bakken nen ajuin "fruiten" (of hoe dat ook moge noemen) bij het bijna klare vlees een potje saus erbij mengen klaar is kees ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Iets anders nu, heeft er iemand een pannekoekenrecept?
Liefst een met veel eiers in want ik moet wat op mijn proteinen letten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 kop zelfrijzende bloem
1 ei 1.5 kop melk. scheut olie goed mixen of in een shaker schudden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 september 2007 om 07:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() snelle vegetarische spaghetti:
brocolli en/of courgette in kleine stukjes snijden. 5-tal min. garen in microgolf spaghetti al dente koken (geen zout toevoegen) afgieten en snel terug in pan en 150 gr. gorgonzola (of gelijkaardige schimmelkaas) in stukjes toevoegen en laten smelten hete beetgare groenten toevoegen en mengen. en hoppekee... smakelijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 september 2007 om 07:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En voor die proteinen, moet ge maar ommeletjes bakken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ziehier het probleem, mijn heer: in het sinistere oord waar ik verblijf alsook vegeteer, is dr oetker een nobele onbekende. ![]() En ik maak ook liever de pannenkoekendeeg zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap dus totaal niet waarom mensen pannenkoekenmix kopen. Pannenkoeken = bloem, melk en eieren. Eventueel een paar extra ingrediënten voor de smaak. Maar of je nu bloem of pannenkoekenmix neemt... het werk zal even lang duren en zal even zwaar zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pisbloemen!!
![]() (toch de bladjes ervan)
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat die saus op boterhammen betreft: je kan dat ook met een stokbroodje en dan kaas er over laten gratineren onder de grill of salamander. Als je 't effect van een croquemachine wil namaken kan je nog altijd de boterhammen eerst aanbakken in een gloeiend hete grillpan en dan onder de grill in de oven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() man ik heb zin in spaghetti
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral veel gehakt erin doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() ja da maakt het lekker, en ook wat ajuinen
![]() uiteindelijk een portie gesmolten kaas er op een een klein beetje tabasco man ik heb zin !!
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() euhm wath?
![]() ![]() Ok dit hoorde ik nooit... Wat bedoel je met pisbloemen? Paardebloemen? Die bladjes in uw pannekoeken draaien ![]() Dat klinkt wel zeer raar... Welke smaak hebben die? Ik zou gewoon als antwoord geven "vanillesuiker" maar hey...Who am I ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
4 eieren 1 liter melk 500gr bloem 200gr suiker 50 gr boter of olie. Als je luchtige pannekoeken wil, vervang je een halve liter melk door spuitwater. Je kan het eieren aantal verhogen. Maar je kan ook een koektikkenei maken en dat is 4 eieren 50gr bloem 10 gr suiker melk naar eigen keuze, niet echt nodig. goed mengen en dan bakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in plats van vanillesuiker honing gebruiken is gezonder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nog een tip, maar daar hebben ze me int school bijna voor geflest (heb ik geleerd vanuit Oostende trouwens) nadat je je deeg hebt gemaakt, roer daar 250cl room/halve room door. Niet meer opkloppen want dan krijg je schuim, gewoon erdoor roeren. Weet me nadien te vertellen welke de beste waren, die zonder room, of die met room. Volgende keer ne crepe suzette ![]() Sinaasappels, lemoenen en citroenen in huis halen en eventueel ne zesteur kopen. Fles Grand Marnier niet vergeten, Heeeeeel belangrijk ![]() Laatst gewijzigd door Dinkietoy : 4 september 2007 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |