![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, dat denk ik ook.
Hier wordt het 'echte' racisme belachelijk gemaakt door het te karikaturiseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ey chill effect, ge zijt de vuile flaminganten nog vergeten.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
OoPsIee ![]()
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#73 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Om maar één voorbeeldje te geven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een tijd terug werd er achter mijne hoek een jonge Moslimleraar doodgeschoten. De misdaad bleek gepleegd door een niet-toerekeningsvatbare blanke oude man, die nadien in de psychiatrie werd opgenomen. Toch werd dit de aanleiding tot grote rellen in Borgerhout, omdat het volgens het AEL en een deel van de Marokkaanse gemeenschap zogezegd om een 'racistische' daad zou gegaan hebben... Stel u voor dat de autochtonen elke keer dat er een misdrijf of misdaad gepleegd wordt door Marokkanen op autochtonen, rel zouden gaan schoppen... Kunt ge het u voorstellen? Er zouden elke dag wel rellen zijn. Goed dat niet iedereen zoals veel Marokkanen is, toch? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Racis'me o racistisch stelsel, racistische mentaliteit Racis'tisch tegenover andere rassen vijandig Nog zo idioot mijn opmerking? ![]()
![]() |
![]() |
#78 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Inderdaad ja.Of beter:filooke leest geen kranten. Hij heeft geen tijd want hij zit de godganse dag en nacht voor zijn PC allerlei nonsens op allerlei fora te zetten...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |