![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
This theorem is credited to Napoleon, who was fond of mathematics, though many doubt that he knew enough math to discover it! " |
|||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Parlementslid
|
Hoe kan het begot dat plotseling en opeens er een "schoolrapportje" van onze domme king "Berten Touee" le roi des belgskes opduikt.......
wel er is maar EEN mogelijkheid !!!!!!!!!!!!!!!! WIE heeft er onbeperkte toegang tot de koninklijke archiefkes (schoendozen met ouwe fotookes en slechte rapporten van royals op zolders van paleizen) zonder argwaan te wekken ??????? WIE heeft er voordeel bij dat deze ultieme staatsgeheimen uitlekken?????? WIE heeft er serieusen ambras met zijne peeren omdat hij niet genoeg pree krijgt??????? WIE heeft er zelf zo weinig verstand dat hij denkt in een beter daglicht te kunnen staan door dit naar buiten te brengen??????? WIE heeft er een broer en een zus die ook kinderen van een domme Pa mogen zijn en dus eveneens te stoem om te regeren?????????????? Dus,dus,dus....... mogelijk is gans die "konings-schoolrapportjes-kwestie" slechts een klein onderdeeltje van het grote MASTERPLAN van prins LORRE I om Bert Bibber van den koninklijken troon te stoten en over de kop van zijn domme broer en zus te springen en de macht te grijpen...aaaaaaaarrrghhhh ten aanval......vive le roi LORRE 1
|
|
|
#63 | ||
|
Europees Commissaris
|
Ik heb niets te maken met de PVDA... Maar als dat hun logica is dan hebben ze het eens aan het goede eind...
Citaat:
Citaat:
![]() Enfin, ik heb hier al twee keer boven gesteld dat ik de koning overbodig vind maar als hij er dan toch is, ik niet weet wat het verschil maakt tussen enen die wel goed was in wiskunde en één die niet goed was in wiskunde.
|
|
|
|
#64 |
|
Minister
|
Wat een wereldnieuws.
|
|
|
#65 |
|
|
Over 20 jaar is hij de beste president en over 40 weer de slechtste!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij mag dan vroeger gebuisd zijn voor rekenen, in het ontvangen van ons geld is hij wel een kei geworden.
|
|
|
#68 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ik heb gedurende enkele jaren voor een bekend Duits ERP-pakket "kleine aanpassingen op maat van de klant" gedaan en zodoende veel KMO's van binnen gezien. Meestal was dat ondermaats over de hele lijn. Het enige wat daaruit komt is "zwart doen". Maak misschien het verschil tussen intelligent en het Vlaamse "leep", dan ben je dichter bij de waarheid.
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom zou een rapport niet openbaar mogen gemaakt worden? Is daartoe één reden?
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of veel KMO's "ondermaats" zijn, betwijfel ik sterk. Door mijn contacten met de Kamer van Koophandel heb ik daar wel een andere mening over. En tegenwoordig is "in het zwart" in vele sectoren bijna totaal onmogelijk geworden trouwens. |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
Er zullen veel mensen denken dat het in ieder geval een geslaagd leven is. Nooit werken, alleen maar rondpoepen en whiskey zuipen aan de Cote d'azur.
|
|
|
|
|
|
#72 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waagt iemand van de linksen zich hieraan? |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Europees Commissaris
|
Einstein was in het Middelbaar gebuisd voor .. Fysica
Misschien heeft onze vorst aangespoord door een slecht rapport op zijn 16de wel een extra inspanning gedaan om het vak "Wiskunde" onder de knie te krijgen.. alhoewel als prins of koning is "goed zijn in wiskunde" absoluut geen vereiste.
|