![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga niet in herhaling vervallen. Mijn persoonlijke wederwaardigheden doen er alleen toe, voor zoverre ze exemplariisch zijn voor sociale wantoestanden. Ik geef je later nog wel een link naar het verhaaltje uit de oude doos van het geweigerde diploma, zodra ik dat terugvindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Een andere arme zal natuurlijk een heel ander armoedetraject hebben...
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 mei 2007 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben héél assertief geweest met mijn pro deo advocaatje dat niet eens mijn tegenbewijzen produceerde voor de arbeidsrechtbank (waarom niet???) tegen die Multinational met het duurste advocatenkantoor uit Brussel... Laatst gewijzigd door eno2 : 8 mei 2007 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() Voor U: lees.
U heeft overigens geluk dat in uw gemeente het OCMW open is tot 18u26. Laatst gewijzigd door Tashunka : 8 mei 2007 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zit allang in de BIB. Wanneer sluit die volgens jou? Trouwens, binnenkort heb ik een PC. Helemaal voor mij alleen. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 mei 2007 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jan Modaal betaalt belastingen voor de sociale zekerheid + Jan Modaal betaalt voor de winsten van ondernemingen -De sociale zekerheid helpt mensen die het sociaal-economisch lastig hebben. -De ondernemingswinsten helpen mensen die het sociaal economisch allesbehalve lastig hebben. Waarvoor, Tashunka, zou je Jan Modaal het zwaarst willen laten betalen? ![]() Dat verhaaltje van die jobs in gevaar is nogal doorzichtig vrees ik. Het blijft het stokpaardje van de liberale misdenkers. Zijn het niet de woekerwinsten, prijsafspraken, lobbywerk en consumentenbedrog die ervoor zorgen dat de sociale zekerheid haar handen vol heeft?
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 8 mei 2007 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf kans arm en ken vele in armoede of kans armoede . Mogenlijke oplossingen ...ge zet GRATIS advertenties on lijn & oep de gazetten zo van huuuuuuulp ik heb geen gsm/tv/pc/auto weet ik ni lol en dan hopen dat er iemand er vanaf wilt . Ge checkt of het aparaat werkt en betaalt eventueel of je krijgt het kado . Het enige datge dan moet doen is een sim kaart halen dat je ten alle tijden (minstens 2 keer per jaar) kunt opladen voor 5euro bij base . Neem wel GEEN abbonement want das enkel voor rijke luisjes die ni goe kunnen lezen en dialogeren in hun diversiteits maatschapij ![]() Watge ook kunt doen is onderaan mijnen webpage u GRATIS inschrijven in die online sms diensten en dan kuntge dagenlijks gratis smsen hé ...omdat gij het zijt hé dat doe ik ni voor iederéén zenne . Helemaal onderaan smscity op deze site http://www.freewebs.com/duncan-calanman suc6 ![]() goe hé lol Laatst gewijzigd door duncan : 8 mei 2007 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de ADSL -verbinding kan ik voorlopig niet betalen- pas zodra ik een sociale woning krijg... Aan sms-en heb ik een hekel, dat toetsenbord staat me niet aan. En daar moet je toch ook een GSM voor hebben? Ik ben ook tegen de auto, zelfs gratis wil ik er geen meer (ik heb er 17 versleten...) En tegen TV, ik heb mijn laatste weggegeven, in '96, met de video erbij. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 mei 2007 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
als je daar geen muziek en films enzo mee gaat downloaden dan merken ze het zelfs niet eens en berokken je eigenlijk niet eens schade. je kan ik denk voor ongeveer 40 of 50 euro materiaal kopen waarmee je jouw pc ontvankelijk kan maken voor draadloos internet van allerlei geburen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 mei 2007 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees dat je daarvoor méér computer-savy moet zijn, dan ik ben... Ik heb zojuist mijn ADSL-contract terug opgezegd omdat ik panikeerde na het tekenen (vanwege de financiële implicaties) en omdat de verkoper mij twee jaar aan het been gelapt had, zonder mij daarvan expliciet op de hoogte te brengen, de slimmerik. Ook weet ik niet wat ze bedoelen met een ADSL-migratie??? Moet ik mijn ADSL-verbinding mee nemen naar het buitenland al ik weer vertrek??? Laatst gewijzigd door eno2 : 9 mei 2007 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ondernemingswinsten zijn gerealiseerd door privé initiatief en privé risico, want als de zaak mislukt sta je achteraan in de rij bij de sociale zekerheid die je zelf hebt gefinancierd en krijg je nog minder als die bewuste bloedzuigers. Hetzelfde geld voor de eeuwige linkse tantra die overigens door elk economisch model wordt ontkracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoog huis laag huis - er zit een gierige pin in huis
komaan zeg - surfen en wat posten op forums kost niks aan upload en download - als eno2 naast mij zou wonen en ik had draadloos internet - hij zou het mogen. als hij in een sociaal woonwijk komt te wonen zal er vast wel een sociale gebuur zijn die ook zo redeneert in een rijke krentenwijk is die kans natuurlijk beduidend kleiner - ze zouden eens 2 mb up en download moeten kwijt zijn van hun maandelijks recht om 10 000 mb te downloaden ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 mei 2007 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gros van de mensen verbruiken niet eens 10% van hun bandbreedte mar betalen er wel voor. Dus kan je stellen dat de telecom sector de 'profiteurs' zijn. Door internet verbindingen te delen 'profiteren' ze wat minder ![]() Bovendien kan je aan de buren voorstellen om af en toe eens te mogen inloggen en eventueel een kleine vergoeding hiervoor te betalen; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() [quote]Welk systeem? Welk profiteren?
Dat ik met al mijn spaargeld de baas zes jaar hardwerkend moest subsidiëren omdat mijn verdienste ontoereikend was voor mijn basisbehoeftes? Laat staan voor een eventueel gezin? De jonge vrouwen die ik daardoor heb moeten laten staan, door dat soort systeem heb ik niet van een nieuwe relatie kunnen profiteren... Enne euh;; Het verhaaltje van hoe rector Irene Maes mijn en andermans diploma onthouden heeft vind ik in mijn vele publicaties op Forum niet meer terug voorlopig. Als grootinvalide van de Vlaamse strijd staat Vlaanderen wel degelijk in het krijt bij mij. Dat ze nu maar mijn ere-decoratie ophoesten... Laatst gewijzigd door eno2 : 9 mei 2007 om 10:13. |
![]() |
![]() |