![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() Wat voor een koningen zijn dat toch allemaal. ![]() Waar waren de tijden toen de koningen of keizers nog aan de zijde vochten van het leger of het volk. Die waren tenminste deze titel waard. In de vroege Middeleeuwen en de klassieke oudheid, waren de koningen of keizers nog echte helden, die meevochten aan het front. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Straks met de belze feestdag oproepen tot solidariteit en verdraagzaamheid, nu op onze kasten een jacht kopen...
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet er iemand het verbruik van zo'n rizzardi. Een namiddagje pleziervaren = 3000liter of het equivalent van 60.000km autorijden, 1jaar huisverwarmen
Uiteraard als dit proportioneel vergelijkt, gezien ik mijn huis verwarm et 1000euro en Albert zijn stulpjes verwarmt met een 1Meuro, zal mijn rizzardi maar 3liter mogen verbruiken, of welgeteld een speelgoedbootje kunen zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luc
de groene zouden dat CO2 debat toch wel moeten voeren ! UIteraard als de CO2 in de Kyoto rekening op Italie komt hebben we ons geen zorgen te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij was het toen drie keer erger dan nu... Vechten ten zijde van het voetvolk heb ik nooit zo letterlijk genomen... Volgens mij is dat allemaal schoon en wel op papier maar zaten die koningen en prinsen schoon heel achter de linies toe te kijken. on topic: is het een mooie boot? Ik hoop dat ze er plezier van zullen hebben... |
|
![]() |
![]() |