![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik vind het volk dat daar vergadert harder crapuul dan de betogers. Snapt jullie mierenbrein deze redenering? of zijn jullie zo geconditioneerd door de visuele media en onze dorpspolitiek dat dat niet doordringt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
ANTI-globalisme verdomme! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heeft dat "volk dat daar vergadert" last gehad van die rellen? Me Think Not... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() wel, idd, dat kunt ge u in bepaalde mate afvragen. Alhoewel ik wel vermoed dat ze van het protest gehoord zullen hebben. De confrontatie tss enerzijds de vergadering en de deelnemers eraan, en de link met het geweld en de machteloosheid anderzijds, is allesins wereldwijd in beeld gekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Van de rellen niet specifiek (die buiten ze maar al te graag uit om het protest in een slecht daglicht te stellen). Maar van het protest als geheel wel. Wees daar maar zeker van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Minister
|
![]() [quote=Edina;2703548]Het principe van Indymedia is je duidelijk onbekend. En e-mail al evenzeer.
Compleet naast de kwestie, U probeert Uw zielige uitspraken weer toe te dekken. Wat zijn nu Uw bronnen om de door U gefantaseerde "politieprovocatie" aan te duiden? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb me al vaak afgevraagd waar die agressie en primitieve sentimenten van die beesten vandaan komt. Het lijkt me dan ook zo te zijn dat die extreem-linkse zotten zwaar psychologisch gestoord zijn. Een steen werpen naar een andere mens met de bedoeling hem te doden of zwaar te verwonden, ik kom er niet bij. Het is té barbaars.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg eens een foto van vergaderende mensen naast een foto van stenengooiers, brandstichters, vernielers,...
En dan zeg je: Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Mooie foto vanop de BBC website:
Het is duidelijk dat ze hier te maken hebben met zeer gevaarlijke manifestanten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat moet deze foto bewijzen? Traangas om de meute in bedwang te houden, dat is alles.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
En de beelden op CNN tonen perfect aan wat ik eerder vertelde. Charges van de politie in de vreedzame betoging. Dat er aan de rand van die betoging idioten met stenen gooien, is geen alibi om dan maar de rest van de betoging erbij te betrekken. En aangezien het voor jou blijkbaar te moeilijk is om naar de CNN website te surfen en daar het nieuws over de G8 te zoeken: http://www.cnn.com/2007/WORLD/europe....ap/index.html Laatst gewijzigd door Edina : 3 juni 2007 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo heeft men enkele jaren geleden de NPD proberen te verbieden wegens racisme, dat achteraf het werk bleek van de zogenaamde Verfassungsschutz zelf...
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |