![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In welk subforum staat het dan ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Gelieve het persoonlijke onderonsje hier te stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() 06.06.2007 12.45u - Het radionieuws meldde vanmorgen dat partijvoorzitter Frank Vanhecke deze nacht het slachtoffer zou zijn geweest van een auto-ongeluk. Dit klopt niet: Frank Vanhecke en senator Yves Buysse waren enkel getuige van een ongeval op de E40 toen zij na afloop van de VRT-uitzending ‘De Laatste Ronde’ huiswaarts keerden. Twee wagens reden op elkaar in en belandden in de gracht. Frank Vanhecke hielp de gewonde bestuurders uit hun auto’s en verwittigde de hulpdiensten.
bron webstek Vb Wat maakt de vrt daarvan.. Vanhecke is betrokken bij een ongeval. ![]() toch ongelooflijk he die rode zender.... Ze waren allciht gerfustreerd dat vanhecke het er zo goed van af bracht ind e laatste ronde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou Vanhecke ook gelauwerd worden voor z'n menselijkheid ??? Of is het nu net daarvoor dat men het hele geval verzwijgt .... ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht het niet! Mijn bron vertelt dat hij olie op de weg gegoten had, spijkers had rondgestrooid (die hij tijdens de laatste Gordel had afgepakt van een brave Franstalige advocaat), met schijnwerpers in de ogen van de bestuurders scheen, en dat Yves Buysse in cheerleader-uniform de bestuurders probeerde af te leiden.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() +
= Allee jong ... Van u wel betere posts gezien hoor ... Niet in vorm ??? ![]()
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dankje Manta, maar het is dan ook een zever onderwerp. VRT heeft niet doelbewust gedesinformeerd en men geeft niet voor elke keer als iemand iemand anders helpt uit een 'gewone' auto-ongeval een medaille. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vond niet echt dat Vanhecke er slecht uit gekomen is, al is Dedecker er wel beter uitgekomen.
Soms had hij wel punten.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of de VRT hier met opzet desinformatie over verspreid denk ik niet, omdat ook VB'ers op dit forum zich vergissen (wat niet meer dan menselijk is).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 06.06.2007 12.45u - Het radionieuws meldde vanmorgen dat partijvoorzitter Frank Vanhecke deze nacht het slachtoffer zou zijn geweest van een auto-ongeluk. Dit klopt niet: Frank Vanhecke en senator Yves Buysse waren enkel getuige van een ongeval op de E40 toen zij na afloop van de VRT-uitzending ‘De Laatste Ronde’ huiswaarts keerden. Twee wagens reden op elkaar in en belandden in de gracht. Frank Vanhecke hielp de gewonde bestuurders uit hun auto’s en verwittigde de hulpdiensten.
Bron VB site Je ziet waar de mensen met een hart zitten,zelfs in drukke tijden helpt hij mensen in nood Tof Frank !!!! ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 6 juni 2007 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burger
|
![]() Citaat:
tja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Hij probeert te veel de kleine onbegrepen partijvoorzitter te spelen en slaagt daar, gezien zijn verleden, niet in. Hij maakt de fout om dezelfde litanie tegen het VB opnieuw en opnieuw te verslijten die de media allerhande al vijfentwintig jaar vruchtoos probeert te verkopen. Hij claimt enerzijds het enige altenatief te zijn en anderzijds is zijn enige argumentatie dat hij net hetzelfde wil als het VB maar dan "maagdelijk" (wat dat ook moge betekenen). Denk echt niet dat hij de kiesdrempel zal halen. Vond Morelleke deze keer weer vlijmscherp. Ze heeft JMDD een paar koka's aan zijn been gelapt die hem serieus pijn gaan doen. Hij gaat ippon op 10 juni.
![]() |
![]() |
#77 |
Schepen
|
![]() Heb ik gemist... Waar? Terzake 07 weer? Of vtm?
Terzake 07 Audit? Laatst gewijzigd door Blackwidow : 6 juni 2007 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Schepen
|
![]() ah gevonden...Laatste ronde 07
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() 't was op een gisterenavond om 22u20. Hoe het heet weet ik niet maar het is nu te laat natuurlijk.
Het ging over de "mens" achter de politiek. 't was wel opvallend dat men Dedecker als tegenstrever er bij had gehaald. De bedoeling was om VBers te overtuigen op LDD te gaan stemmen denk ik. Maar ik vond Van Hecke heel goed daarin. Hij sprak geen slecht woord of viel Dedecker niet aan of zelfs niet de afvallige VBoverlopers. Hij vond het spijtig en betreurde het maar liet zich niet verlagen om slecht te spreken over die mensen. Tactisch goed gezien denk ik. Ik vraag mij af of men geen andere democratische politici vond die aan dezelfde tafel durfden zitten met Van Hecke ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Morel was inderdaad scherp, zij trok wel van leer tegen De Decker.....
Nog even en zij wordt nog meer gehaat dan Dewinter..... LOL..... Van Hecke kon daardoor des te beter de rol spelen van de "wijze partijleider".
![]() |
![]() |