![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze zijn met nu 16% gereduceerd tot hun kiespubliek: -allochtonen -uitkeringsleger -Yups vanuit hun loften Is nog maar de vraag of deze laatsten wel willen gezien worden met losers ? Terug de kleine werkman/vrouw voor zich winnen zal niet makkelijk , zo niet onmogelijk zijn. De partij is volkomen losgekomen van hun natuurlijke achterban. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 14 juni 2007 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het is simpelweg niet proper hoe omgegaan is met iemand die zich kwetsbaar opstelt.
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ps: Hoe kan iemand die niet eens de vierkantswortel van 25 weet, nou als intelligent bestempeld worden? Daar moet je toch voor in België zijn, me dunkt! Dat mens is totaal incompetent. Ze heeft er nooit iets van gebakken, maar paars heeft altijd haar blunders met de mantel der liefde bedekt. Stookoliefacturen, overgedane interviews in Terzake, kan het nog treffender geïllustreerd dat het hier om een politieke kaste gaat die al de rest overstijgt? Wie is er nou nog zo dom om op die partij te stemmen? Van de allochtone gemeenschap kan ik het nog begrijpen, maar van de autochtonen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen serieus mens kan haar nu nog ernstig nemen. En ja the_dude, sommigen zullen haar een babe vinden, maar daar kun je je niet door laten afleiden...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
- Uitkeringsleger (dat -grote- deel dat allochtoon is wel, maar bij de autochtone armen haalt het VB zowat 80 % schat ik. Niet vergeten dat de gemiddelde werkloosheidsuitkering bv. nog maar 28 % bedraagt van het gemiddelde loon, in 1980 was dit nog 48 %. Dit omdat de taart in meer stukken moet (import 3e wereld). - Yups vanuit hun loften (Ja, maar dat zijn er niet veel. Je mag volgens mij ook niet het leger welzijnswerkers onderschatten dat bij de overheden en in honderden gesubsidieerde vzw's werkzaam is, evenmin als het leger betaalde krachten in de socio-culturele sector. Zij wonen niet in lofts.) |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zij stemt VB. Haar collega's zijn allen centrumrechts tot uiterst rechts. Geloof het of blijf blind voor de realiteit...
|
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als Maatschappelijk Assistent uit W-vlaanderen kan ik u vertellen dat in mijn wereld, maar in mijn wereld zijn het dan ook M.A.'s en geen sa's, redelijk links zijn.
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat u in een kleine wereld leeft...
![]() |
![]() |
#70 |
Vreemdeling
|
![]() Yo
Ik vind allemaal maar zeer raar. Dat briefje dat per ongeluk bleef liggen...er klopt iets niet aan. Als je zo'n briefje schrijft dan zit je daar toch onmiddellijk mee: " maken dat ik het niet achterlaat, zie dat ze dat in handen krijgen..." En 't is niet dat de journalisten van De Standaard het in de prullenmand hebben gevonden, het lag er gewoon nog op tafel... Ik vind het gewoon echt niet pluis. Aan de andere kant, welk voordeel halen ze er uit, moesten ze dat briefincident met opzet hebben gedaan? Makkelijker dan voor Freya om toch neen danku te zeggen? ... --- Mercury Laatst gewijzigd door Mercury : 14 juni 2007 om 20:09. |
![]() |
![]() |
#71 |
Vreemdeling
|
![]() Ach ja, de riooljournalisten van De Standaard - aka Kerk en Leven - hebben hun overwinning binnengehaald. Vandermeersch wil kabinetshef worden van Leterme, me dunkt.
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Standaard is zo paars als maar kan zijn. De dagen van AVV-VVK zijn daar echt wel voorbij hoor. Reden trouwens waarom ik er mijn abo heb opgezegd.
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sindsdien verkoopt die krant ook beter.
#74 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() DS doet al maanden aan 'paars-bashing'. Vandermeersch niet Leterme als overwinnaar zien aanduiden in 'Het Grote Debat'? Aandoenlijk hoe hij de stelling probeerde te verdedigen dat Leterme dat debat gewonnen had terwijl iedereen met een beetje inzicht doorhad dat het een volkomen onbeslist debat was. Of Vandermeersch zijn opiniestuk waar hij zich achter Leterme schaart? |
|
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En De Morgen minder. Lichtje branden?
|
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal kampen tussen die twee. Maar "De Standaard" neemt soms linksere standpunten in dan "De Morgen" (zeker bij de laatste stakingen).
Maar wellicht zal P.Vandermeersch zijn krant wel wat aanpassen, nu Leterme "onderweg" is. Soit, ik lees ze beide.
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer moet een krant neutraal zijn ??
#80 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk moet een krant niet neutraal zijn, ze mag standpunten innemen. Mijn reactie was bedoeld op gastspreker die het blijkbaar niet kan verdragen dat De Standaard en zijn redacteur het voor Leterme opnamen.
|
![]() |