![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() dat over de islam zeggen kost u al een fatwa dus over verdraagzaamheid gesproken
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als Yves Leterme dus premier wordt van België draagt het loket van de overheid die volledig neutraal hoort te zijn volgens hem een permanente religieuze 'Christ'. Duidelijk genoeg ? ps. u antwoordt trouwens niet op mijn vraag. Ik vroeg u waar het woord christen dan vandaan komt als het niet van het Christendom is.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 14 juni 2007 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat durven ze onze jeugd toch onderwijzen...... De christen-democratie is een politieke stroming die het christelijk geloof als inspiratiebron heeft. De bijbel en de kerkelijke leer zijn de basis van het politieke, sociale en economische programma. Deze vormen de basis voor het politieke handelen. Binnen de christen-democratie vind je zowel katholieken als protestanten. Dit waren vroeger aparte stromingen. Ze hebben elkaar ook lang bestreden. In de 20ste eeuw zijn ze steeds meer gaan samenwerken. Onder andere om ervoor te zorgen dat van openbaar en bijzonder onderwijs financieel gelijkgesteld werden. Centrale begrippen uit de christen-democratie zijn:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 14 juni 2007 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
AL de gezinnen waar ik werk lachen hier is mee zoals ik en ikzelf zeg ....eerst zien dan geloven...die C staat voor een verborgen K van katholiek en de C zal vermoedenlijk wel corrupt betekenen ipc christelijk met de verborgen D van democratie ...ik dacht de D van men voornaam of domoor ofzo achja . ![]() Sollidaire verdraagzaamheid hahaha dat wordt al jaren bepredikt ....zonder resultaat en steeds minder geld voor de armeren terwijl de rijkeren welvarend varen . erg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 14 juni 2007 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() inderdaad ....ik voel mij een koei da misbruikt wordt alles moe herkauwen en nogis moet herkauwen om nadien volledig uitgemolken te worden.
Ahzo gij herkent dat ook tesamen met lddecker en vblangers loool goe da we ni alléén zen dan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het VB en LDD gaan vooral voor het eigen belang en daar doe ik niet aan mee, dat je het maar weet........ ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 14 juni 2007 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarom denktge dat IK schreef dat ik mij zelf een koei voelde ....en jaja da loon van mij mag wel behoorlijk wa stijgen alsook andere lage lonen klopt wij dragen al genoeg af per uur aan tax papieren en btw enzow . ![]() ikke da weten nee zenne ik herken het en erken het als zijnde ONS probleempje & duizenden anderen die hetzelfde ervaren en merken . *Oorspronkelijk geplaatst door duncan inderdaad ....ik voel mij een koei da 'misbruikt' wordt alles moe herkauwen en nogis moet herkauwen om nadien volledig uitgemolken te worden. Laatst gewijzigd door duncan : 14 juni 2007 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() On topic :
Die scheiding bestaat niet en is zelfs onderverdeeld in secundaire loges .Sollidaire verdraagzaamheid dat wordt al jaren bepredikt ....zonder resultaat en steeds minder geld voor de armeren terwijl de rijkeren welvarend varen . erg |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nochtans wordt hij premier van alle Belgen zonder onderscheid van ras, geslacht, sociale status...... of gewestelijke geboorteplaats. De melkkoe blijft de kleine lonen Duncan, terwijl de uier van de rijke lonen verder dreigt te ontploffen door het overtollige melk.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 14 juni 2007 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() klopt die amateurs melken er op los inderdaad + kunnen zelfs hun kostuum bekostigen door hun nep bestuur .
Iets dat wij niet kunnen zeggen; binnekort gratis kleding gaan zoeken sé en sebiet weer aanschuiven bij de voedselbank pfff erg . Wees er maar zekerst van dat bhv moet gesplits worden zo het op papier staat maar dat men wel iets nieuws zal uitvinden bevoorbeeld andere vormen van snoeien en spiltising hmm zen C staat voor het engelse catholic ja ![]() niks christelijk aan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Leest u zelf hetvolgende maar eens. Het komt van de website van CD&V'er Jef Verschoore: De CD&V is niet gesticht op religieuze beginselen, wel op sociale. Als de CD&V werkelijk christelijk geïnspireerd is, waarom verwijst ze dan nooit naar Jezus?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vermoedenlijk omdat 20jarig cvp vroeger een Jezus zag in den vld en huidige open boecht vld . Dus ni moeilijk geen democratie voor mij dus voor niemand als je ver genoeg kijkt . Da verklaart trouwens hun huidig en toekomstig beleid die noch sociaal noch religieus zijn hopen we . Laatst gewijzigd door duncan : 14 juni 2007 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Jezus wie Jezus christus of de gezalfde éne die komen ging .
Hyjaah praise brother & sisters - hallelujah hallelujah hallélujah - holy be his name - holy is his name - holy shall be his name - ey man ow sorry moest amén zen ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 14 juni 2007 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als het niet Christelijk is dan zouden ze dat beter verwijderen want dat kan alleen maar de mensen in de war brengen en misleiden en dat is niet goed voor de neutraliteit van de Belgische overheid. De mensen moeten zich op hun gemak voelen wanneer ze om een document vragen, er mag niet de indruk gewekt worden dat de overheid niet volledig neutraal zou zijn.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 14 juni 2007 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OE misleiden & ik maar hopen dat men kiesgeld goe verspilt wordt oei oei oei ![]() Is non sociale dialoog voering niet typisch politiek dat ze misleid en mensen in de war brengt wisten we al hé anders zouden ze ni associaal zen hé . Dat ze verwijdert gaan worden zullen ze deze legeslatuur meemaken & het zal hun serieus gaan zéér doen deze keer . De toekomst voorziet soms vele dingen ...algoe . Gemakkelijk voel ik mij al jaren niet meer enkel als ik is MAG werken als belg dan wel ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 14 juni 2007 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Tijdslijn 1945 tot nu ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 14 juni 2007 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |