![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() The Green Mile
Donnie Darko American Beauty Requiem for a Dream The Shawshank Redemption Eternal Sunshine of the Spotless Mind Forrest Gump Magnolia Million Dollar Baby Pan's Labyrinth The Straight Story Er zijn er vast nog meer. Maar deze kon ik snel even vinden op mijn harde schijf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() City of Angels (vooral door de gelaatsuitdrukkingen van Cage & Ryan - en de mooie bijrol van Dennis Franz)
La vita è bella Schindler's List Million Dollar Hotel (met soundtrack van Bono en W.Wenders) Frida (met Salma Hayek als Frida Kahlo) Forrest Gump/The Green Mile/The Terminal... (vooral omwille van de acting van Hanks). |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat was mijn menig toch over de film, ma dat lijkt me een beetje het probleem van de meeste hollywood remakes. Peter Falk speelt trouwens een heel leuke rol in de originele flick. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mmm, deels heb je gelijk maar de stijl van Wenders vond ik beter uitgewerkt in Million Dollar Hotel (alhoewel die film totaal flopte...). En idd... je hebt zeker gelijk wat Hollywood-remakes betreft... Voor mij was primeerde vooral de acteerprestatie van N. Cage. Ik heb waarschijlijk ook andere herinneringen aan City of Angels, die eerder verband houden met het gezelschap waarmee ik destijds de film voor het eerst zag ![]() Laatst gewijzigd door Diplomatius : 27 juli 2007 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja een kartonnetje plaatsen zeker.
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De meest ontroerende films zijn voor mij nog altijd: - Maurice - Beautiful Thing - Brokeback Mountain
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Ik kan dat gewoon afzetten met bsplayer.
![]()
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb dat een jaar geleden of zo geïnstalleerd, en ik betaal mooi niks. Daarbij sleep ik srt bestanden gewoon naar de player (bsplayer is heel handig als je de tijd een paar seconden moet verschuiven)
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() maar je hebt me verkeerd verstaan, de film staat op de harde schijf van mijn DIGICORDER. ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() mietje
![]() |
#74 |
|
![]() Hij heeft het eindelijk aangedurfd mij uit te schelden.
![]() ![]() ![]() Wat kan ik er aan doen dat ze hem op tv speelden, ga een beetje gaan klagen tegen de die éh. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() BSPlayer is super, maar om nu te betalen (en zoveel) voor een mediaplayer... Nuja, zolang mijn pc niet geformateerd is, kan ik verder ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondertussen wil ik mijn woorden terugtrekken over het bedrag. 10 EUR is geen geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Ik heb men duits uurtje gehad voor vandaag.
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |