![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Welke uitleg? Dat jij niet tegen een grapje kan? Is dat mijn fout?
Als je nu zo een gevoelig type zou zijn, dat steeds propere berichtjes schrijft, tja, dan zou ik enigszins geneigd zijn tot, maar sommige van je schrijfsels zijn regelrechte haatmails. Niet komen wenen dan, als je niet tegen een grapje kan.
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verder advies is niet gratis. Je zal zelf ook iets moeten opzoeken, en dan misschien met een oplossing komen. Dat zou mooi zijn. Laatst gewijzigd door DannyS : 17 september 2007 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik mij verontschuldig, moet ik dan minder belastingen betalen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar allé, als de vader van Dutroux invalide kon verklaard worden omdat hij "babbelziek" was, kan men de helft van de Vlaamse huisvrouwen wel invalide verklaren. Misschien best de invaliditeitsstatistieken van de Walen en de Vlamingen toch eens raadplegen. Aan de transfers te zien, zijn die tijden nog niet voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarenboven zal het zeer moeilijk zijn om aandelen te hebben in Wallonie. Alle maarschappijen die er gevestigd waren zijn ondertussen zowat failliet. Dus veel plezier zullen de aandeelhouders daar ook niet aan hun geld hebben gehad. Laatst gewijzigd door Bob : 17 september 2007 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is niet de oorzaak. Logica is echter dikwijls een kwestie van oorzaak en gevolg. Dan is het aandeel facisme eerder een belangrijke oorzaak dat ik een Vlaamse staat niet wenselijk acht. Waar en iets minder raar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Fascisme stelt de staat BOVEN het individu. Dat is nu net wat de Belgicisten doen.
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() Het facistich Vlaanderen betaalt geen 12 miljard. Ze krijgen zelfs een dotatie, waarmee ze niets doen behalve haat fabriceren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Behoud dan het woordje fascist voor aan de belgicisten, als je consequent wil zijn met je interpretatie...
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Earth calling Orson... Waarover gaat dat hier zeg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementslid
|
![]() t.a.v. DannyS :
t.a.v. Eddy B : t.a.v. Knuppel : én de andere correspondenten van DannyS : 1. Dat van die vreemde naam vergt slechts is een eenvoudige "diagnose" : bullshit ! Maar nu : 2. Vakantie voor de : zieken of de invalide in spe. Dat is inderdaad mogelijk ! Kompleet wettelijk toegelaten ... maar ! Voor zover ik weet is dat alleen mogelijk voor staatsambtenaren of gelijkgestelden. Toen mijn vrouw fin-de-carrière-ziek was, met volle wedde had zij/wij de toelating om tijdens haar schoolvakanties "ziek" op reis te gaan: alhoewel ... een skivakantie is vermoeiend ... maar ... toegelaten ... bij de staat, want in de privé zal je snel ... 3. Invalide zijn en worden. Wanneer DannyS zegt ...ze stampen bijna de krukken uit je hand ..., dan mag je daarmee niet lachen. Waarom ! Onze SZ zekerheid moet blijven leven én ze zijn streng geworden : ... toen mijn vrouw "ziek" werd had ze in haar klasje in ... Hoboken ... 29 kleine kindjes zitten : - 2 uit werkende gezingen : witten; - 13 uit niet werkende gezinnen wegens "doppen" .... "marokkaantjes"; - 14 uit niet werkende gezinnen wegens INVALIDITEIT ... "marokkaanjes". Valt hem DannyS ? Beste Groeten.
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 17 september 2007 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
men zou het minimum aantal tekens voor openingsposts alvast eens kunnen verhogen. |
|
![]() |
![]() |