Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 september 2007, 13:54   #61
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DannyS Bekijk bericht
Vanalles beloven ja, en waar is dan je uitleg terzake?
Welke uitleg? Dat jij niet tegen een grapje kan? Is dat mijn fout?

Als je nu zo een gevoelig type zou zijn, dat steeds propere berichtjes schrijft, tja, dan zou ik enigszins geneigd zijn tot, maar sommige van je schrijfsels zijn regelrechte haatmails. Niet komen wenen dan, als je niet tegen een grapje kan.

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 14:49   #62
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Als je nu zo een gevoelig type zou zijn, dat steeds propere berichtjes schrijft, tja, dan zou ik enigszins geneigd zijn tot, maar sommige van je schrijfsels zijn regelrechte haatmails.
Sommige? Allez, en die zijn evenzeer de moeite van het reageren waard als de dagelijkse haatberichten aan steeds dezelfde, afwezige moslims, en van snotters die duidelijk nog nooit een moslimland hebben bezocht, of hun taal niet eens spreken? Ik schrijf mijn grapjes ondertussen cursief, niet in vetjes. Jij hoeft niets te geloven, doe ik ook niet als het ongeloofwaardig is. Vooral dan niet. Je zou echter kunnen nagaan wat er vanaan is. Heeft hier iemand iets aan ongefundeerde twijfels behalve als hij zelf de hele eter wil vullen met verdeeldheid? Ik denk het niet.
Verder advies is niet gratis. Je zal zelf ook iets moeten opzoeken, en dan misschien met een oplossing komen. Dat zou mooi zijn.

Laatst gewijzigd door DannyS : 17 september 2007 om 14:56.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 14:53   #63
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze hebben zich daarvoor verontschuldigd, en we moeten toegeven dat ze al wat beter meelopen in onze rat race. Nu en dan was er in onze geschiedenis een achteropgeraakte streek: Limburg, West-Vlaanderen. Dat is altijd goedgekomen. Als je mij vraagt is Limburg nu zelfs bron van beschaving. Vlaanderen, dat bestaat niet anders dan een louter administratieve constructie zonder waarde op de internationale markt.

Als ik mij verontschuldig, moet ik dan minder belastingen betalen ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 14:57   #64
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die tijden zijn lang voorbij, dat vaders dit denken. Ze moeten namelijk betalen voor hun invalide zoon tot die op sterven na dood is. Dan pas komt de staat tussen, en als het volledige werkende gezin kankroet is.

Maar allé, als de vader van Dutroux invalide kon verklaard worden omdat hij "babbelziek" was, kan men de helft van de Vlaamse huisvrouwen wel invalide verklaren.
Misschien best de invaliditeitsstatistieken van de Walen en de Vlamingen toch eens raadplegen. Aan de transfers te zien, zijn die tijden nog niet voorbij.
Oud 17 september 2007, 14:59   #65
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Als ik mij verontschuldig, moet ik dan minder belastingen betalen ?
Wacht ff, ik zal het eens vragen aan degene die er in verhouding tot hun inkomen geen betalen, en die aandelen hebben in Walonië.
Oud 17 september 2007, 15:07   #66
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wacht ff, ik zal het eens vragen aan degene die er in verhouding tot hun inkomen geen betalen, en die aandelen hebben in Walonië.
Man, het grote probleem is en blijft dat de Belgische belastingen zowat de hoogste zijn ter wereld zijn, en er daarenboven geen voorzieningen voor de vergrijzing zijn getroffen (en alle instanties die hierop kritiek moeten uitoefenen zijn in handen van de regering).
En daarenboven zal het zeer moeilijk zijn om aandelen te hebben in Wallonie. Alle maarschappijen die er gevestigd waren zijn ondertussen zowat failliet. Dus veel plezier zullen de aandeelhouders daar ook niet aan hun geld hebben gehad.

Laatst gewijzigd door Bob : 17 september 2007 om 15:08.
Oud 17 september 2007, 15:19   #67
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dus dat Vlaanderen op eigen benen kan staan betekent voor jou dat een Vlaamse staat om die reden fascistischer zou zijn?

Rare logica hou jij er op na.
Dat is niet de oorzaak. Logica is echter dikwijls een kwestie van oorzaak en gevolg. Dan is het aandeel facisme eerder een belangrijke oorzaak dat ik een Vlaamse staat niet wenselijk acht. Waar en iets minder raar.
Oud 17 september 2007, 15:23   #68
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Fascisme stelt de staat BOVEN het individu. Dat is nu net wat de Belgicisten doen.

.
Oud 17 september 2007, 15:25   #69
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Man, het grote probleem is en blijft dat de Belgische belastingen zowat de hoogste zijn ter wereld zijn, en er daarenboven geen voorzieningen voor de vergrijzing zijn getroffen (en alle instanties die hierop kritiek moeten uitoefenen zijn in handen van de regering).
En daarenboven zal het zeer moeilijk zijn om aandelen te hebben in Wallonie. Alle maarschappijen die er gevestigd waren zijn ondertussen zowat failliet. Dus veel plezier zullen de aandeelhouders daar ook niet aan hun geld hebben gehad.
Integendeel, investeren in gesteunde bedrijven die door de armoede bovendien de lonen laag kunnen houden, dat moet je nu net doen voor het te laat is. Sttt, niet verder zeggen, hé.
Oud 17 september 2007, 15:39   #70
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Fascisme stelt de staat BOVEN het individu. Dat is nu net wat de Belgicisten doen.
Die willen inderdaad geen individualistische samenleving, maar eerdere een solidaire. Noem dat staat, als je wilt, en dan heb je bijna alles waar een staat goed voor is.
Oud 17 september 2007, 15:56   #71
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Voor franstaligen en belgicisten toch.

Wel houdt hen eigenlijk tegen om van dat fascistische Vlaanderen te scheiden? Willen ze het misschien 'redden' door het 12 miljard per jaar lichter te maken?
Het facistich Vlaanderen betaalt geen 12 miljard. Ze krijgen zelfs een dotatie, waarmee ze niets doen behalve haat fabriceren.
Oud 17 september 2007, 16:01   #72
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Integendeel, investeren in gesteunde bedrijven die door de armoede bovendien de lonen laag kunnen houden, dat moet je nu net doen voor het te laat is. Sttt, niet verder zeggen, hé.
Allé begint eraan. Waarop wacht ge ?
Oud 17 september 2007, 16:03   #73
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Die willen inderdaad geen individualistische samenleving, maar eerdere een solidaire. Noem dat staat, als je wilt, en dan heb je bijna alles waar een staat goed voor is.
Behoud dan het woordje fascist voor aan de belgicisten, als je consequent wil zijn met je interpretatie...

.
Oud 17 september 2007, 16:20   #74
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Maar allé, als de vader van Dutroux invalide kon verklaard worden omdat hij "babbelziek" was, kan men de helft van de Vlaamse huisvrouwen wel invalide verklaren.
Misschien best de invaliditeitsstatistieken van de Walen en de Vlamingen toch eens raadplegen. Aan de transfers te zien, zijn die tijden nog niet voorbij.
Statistieken van invaliden die babbelziek zouden zijn, laat me niet lachen. Tegenwoordig is de meest voorkomende psychische aandoening eerder depressie, waar dat vroeger, denk ik, schytsofrenie was. Niemand verklaart een andere trouwens invalide. Als je verdienvermogen aantoonbaar beperkt is tot minder dan een derde van een minimumloon krijg je het bedrag dat je zogezegd nog waard bent. Dat is vaak minder dan zelfs het leefloon (crepeerloon) waar ocm's tijdelijk mee gooien naar mensen die niks hebben bewezen, behalve dan dat ze een huis huren van iemand als Dutroux misschien.
Oud 17 september 2007, 16:23   #75
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst
België is geen land, maar een steelmachine die poseert als land.
Inkaderen.
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 16:24   #76
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Earth calling Orson... Waarover gaat dat hier zeg?
den ambetantsten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 16:27   #77
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Behoud dan het woordje fascist voor aan de belgicisten, als je consequent wil zijn met je interpretatie...
Ik bedoel individuen die solidair zijn met elkaar, elkaar helpen in de nood. Zo met een bloemeke in plaats van met een zweepke.
Oud 17 september 2007, 16:31   #78
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten Bekijk bericht
Earth calling Orson... Waarover gaat dat hier zeg?
Dat Vlaanderen zou moeten: tweede deur rechts, en de chass aftrekken!
Oud 17 september 2007, 16:31   #79
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard Zieken(gebrekkigen)-op-vakantie.

t.a.v. DannyS :
t.a.v. Eddy B :
t.a.v. Knuppel :
én de andere correspondenten van DannyS :

1. Dat van die vreemde naam vergt slechts is een eenvoudige "diagnose" :

bullshit !

Maar nu :

2. Vakantie voor de : zieken of de invalide in spe.

Dat is inderdaad mogelijk ! Kompleet wettelijk toegelaten ... maar !

Voor zover ik weet is dat alleen mogelijk voor staatsambtenaren of gelijkgestelden. Toen mijn vrouw fin-de-carrière-ziek was, met volle wedde had zij/wij de toelating om tijdens haar schoolvakanties "ziek" op reis te gaan: alhoewel ... een skivakantie is vermoeiend ... maar ... toegelaten ... bij de staat, want in de privé zal je snel ...

3. Invalide zijn en worden.

Wanneer DannyS zegt ...ze stampen bijna de krukken uit je hand ..., dan mag je daarmee niet lachen. Waarom ! Onze SZ zekerheid moet blijven leven én ze zijn streng geworden :

... toen mijn vrouw "ziek" werd had ze in haar klasje in ... Hoboken ... 29 kleine kindjes zitten :

- 2 uit werkende gezingen : witten;
- 13 uit niet werkende gezinnen wegens "doppen" .... "marokkaantjes";
- 14 uit niet werkende gezinnen wegens INVALIDITEIT ... "marokkaanjes".

Valt hem DannyS ?

Beste Groeten.

Laatst gewijzigd door predator : 17 september 2007 om 16:34.
predator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 16:39   #80
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
Moet vlaanderen belgie blijven onderhouden liefst niet ,met die 12 miljard euro die wij aan walonie geven moet een einde komen .Het beste is ieder voor zich
alstublieft zeg, hoe lang gaat de moderatie zo'n zatte 'openingsposts' nog toelaten?
men zou het minimum aantal tekens voor openingsposts alvast eens kunnen verhogen.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be