![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat deze mensen in beroep er met een kleine boete vanaf zullen komen, of zelf vrijspraak. De wet op de openbare orde en goede zeden betreffende openbare zedenschennis stelt immers dat er geen hulpmiddelen mogen gebruikt worden om de zedenschennis te kunnen zien: wie met een verrekijker in Antwerpen, of zelf een teleskoop, binnenkijkt bij de buren drie kilometer verder die hun hobby beoefenen is geen slachtoffer van openbare zedenschennis! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar dat waren eigen camera's. De beveiligingscamera's waren aangegeven, samen met hun vergunning en het logo van big brother... not.
Laatst gewijzigd door Animalman : 5 oktober 2007 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=95831
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() die vergelijking gaat inderdaad niet op.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je zelf zei ...: Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Burger
|
![]() Citaat:
maar wat mij wel stoort is dat je hier de grote trompet opzet over het naleven van de wet maar dat je met geen letter rept over die twee homo's die dezelfde overtreding begaan en er toch in slagen om anderen aan te klagen die hen "gepakt" hadden.
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Er zijn universeel geldende mensenrechten (tenminste: ze zouden universeel moeten zijn). Het recht op fysieke integriteit is er daar een van.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom, pray tell, zou ik daarover moeten reppen?
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Heb je mijn 3 punten gelezen? De meesten gaan hier akkoord met het feit dat het strafbaar is, en gestraft mag worden, net zoals jij. Waar de meesten wel een probleem mee hebben, is de veel te strenge straf. Met jouw reactie hierop, gaat de vergelijking met de homoseksuelen in Saoudi-Arabië inderdaad op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burger
|
![]() Omdat het enorm hypocriet is om dit stilzwijgend goed te keuren.
Als een hetero-koppel betrapt wordt, door een camera nota bene, moet het blijkbaar als normaal omschreven worden dat ze een bijzonder zware veroordeling krijgen voor openbare zedenschennis. Als een homo-koppel betrapt wordt door andere mensen moet het blijkbaar als normaal ervaren worden dat deze mensen een klacht indienen. Bovendien is er ten gevolge van die klacht een terugzetting in graad en een boete voor de betrappers hun professionele carriere. Goed wetende dat die homo's net dezelfde overtreding maakten als het hetero-koppel. Sorry, maar dit is enorm hypocriet. En ik kan eigenlijk niet anders tot deze conclusie komen doordat je over het homo gedeelte bewust zwijgt en het hetero gedeelte wel van wal steekt. Ik ga er heus niet van wakker liggen als er een koppel, hetero of homo (lesbisch is iets anders ![]() En net dat doe jij in deze topic. Het kan heus geen kwaad om als homo te zeggen wat je standpunt is en evenzeer tegen andere homo's van leer trekken...
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook ne keer ene zien voorbijrijden op de autosnelweg terwijl er een vrouw naast hem zat te pijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Burger
|
![]() een kennis en zijn vlam zijn zo verongelukt...
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de vraag dat openbare zedenschennis een strafblad verdiend.
Dat hangt er van af. Wildplassen kan aanzien worden als openbare zedenschennis. Het hangt er van af waar het gebeurd. Tegen een boom achter 3 rijen struikjes, of tegen een boom achter 3 rijen struikjes, maar eigenlijk naast het hek van een kleuterschool in volle speeltijd.
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
Dat zou onmiddellijk het aantal gezinsdramas, depressies, neuroses, seksuele frustraties, racistische uitspattingen, parochialistische kleinzieligheden, gewelddaden en xenofobe impulsen uitroeien. Moet seks in openbare plaatsten verplicht worden vanaf 18 jaar? En hoe gaan we dat controleren en organiseren? Moeten we werken met een stempelkaart? Of bij elk koppel een seksinspecteur zetten? Belastingsvermindering voor mensen die veelvuldig seks in't openbaar hebben? ![]() Onze voorouders hadden ook voortdurend seks op openbare plaatsen en niet weinig discreet. Of dacht ge misschien dat ze zich achter dien boom daar gingen verschuilen? Seks op openbare plaatsen zit in onze genen.
Laatst gewijzigd door C2C : 5 oktober 2007 om 16:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |